Ligt er natuurlijk aan welke consequenties je bedoelt.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:03 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, maar toch lijkt het er wel steeds meer opEn dat vooral door mensen die er geen problemen in zien doordat ze niet doorhebben wat voor consequenties al deze databases enzo kunnen hebben
Die tekst is dan wel weer wat ehm.. twijfelachtigquote:
Oeh ik vond dat leuk! Ben er vorig jaar geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef vogelkooi het volgende:
Morgen hier heen met me ma en zus.
Ik kan niet anders dan je gelijk geven. Lees voor de grap de volgende topics maar vast door, dan ga je de nekharen overeind staan...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi LR
Volgens mij ben ik paranoïde![]()
Ik kan me niet meer veroorloven zo naief te zijn
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
Zo'n 11 minuten geleden gereageerd op het appartement wat we graag willen hebben...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo'n 11 minuten geleden gereageerd op het appartement wat we graag willen hebben...
I'm cool
Adres? Link per DM of mail!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Echt te erg af en toequote:Op donderdag 30 december 2010 11:01 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ik kom op de valreep van het jaar weer even binnen vallenAlles goed hier? Wat zijn de plannen voor oud & nieuw?
[..]
Ik kan niet anders dan je gelijk geven. Lees voor de grap de volgende topics maar vast door, dan ga je de nekharen overeind staan...
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wet/voorstellen #2
Volgende keer dat ik post doe ik dat wel bij mijn raam, kun je zwaaienquote:Op donderdag 30 december 2010 12:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik kijk echt elke keer uit het raam als ik jou lees
[..]
Zo'n 11 minuten geleden gereageerd op het appartement wat we graag willen hebben...
I'm cool
SpannondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Zo, lang niet hier geweest!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:01 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ik kom op de valreep van het jaar weer even binnen vallenAlles goed hier? Wat zijn de plannen voor oud & nieuw?
[..]
Ik kan niet anders dan je gelijk geven. Lees voor de grap de volgende topics maar vast door, dan ga je de nekharen overeind staan...
[..]
I'm cool
Tof! Ik ga voor jullie duimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb post gekregen van de verzekering (mijn aangifte + sleuteltjes hebben ze dus ontvangen), is er weer iets niet goed. Nu moet ik via de post een nieuwe aangifte krijgen van de politie en die moet ik weer via de post naar de verzekering opsturen. Wat een gedoe. Maar goed, niet het einde van de wereld.
En ik heb weer geshopt vandaag.
Your body. Your soul. Your rituals.
Woah, leef jij ook nogquote:Op donderdag 30 december 2010 11:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, tijdje niet gefoktquote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zo, lang niet hier geweest!Hoe is het?
Jazeker!quote:
Het verhaal is best vermakelijk, maar niet super inderdaad. Verder zijn sommige teksten echt om te jankenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, tijdje niet gefokt. Prima hier, weinig nieuws onder de zon na een maand afwezigheid
. Laatst naar We Will Rock You geweest. Leuke show hoor, jammer van een paar vernederlandste versies van de nummers van Queen, maar de originelen waren wel vaak prima gezongen. Alleen het verhaal is echt om te janken zo slecht, dus daarvoor hoef je niet te gaan
.
[..]
Jazeker!
Hoe is het met de automobiel? Rijdt ie nog goed? Ik moet nog steeds eens komen kijken en m'n logees ophalen.
[..]
I'm cool
welk appartement?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan wel even kijken hoeveelste jullie nu staan?
Ja doei.
Nopequote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had jij je rijbewijs nog niet?
Van de sshn kun jij toch niet zien?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welk appartement?kan wel even kijken hoeveelste jullie nu staan?
Volgens mij ook niet, want dat gaat via een andere lijst!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Van de sshn kun jij toch niet zien?
Krijg je als we winnenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Adres? Link per DM of mail!
ik kan een gedeelte zienquote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Van de sshn kun jij toch niet zien?
Echt? Whehequote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan een gedeelte zieniig alle toegewezen woningen
maar zag idd geen nieuwe staan, maar uiteindelijk komen ze wel in het wms dat we gebruiken te staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Jah maar dan weet je dat vastquote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan dus geen nieuwe zien postte ik net![]()
en inmiddels zit ik thuis en weet ik m'n wachtwoord niet uit m'n hoofd
ik kan het dus niet zien, pas als de woning is toegewezen komt hij in ons systeem terecht.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan dus geen nieuwe zien postte ik net![]()
en inmiddels zit ik thuis en weet ik m'n wachtwoord niet uit m'n hoofd
Als ik de huur laat verhogen, mag ik dan extra's vragen? Nieuw zwembad? Sauna erin?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan het dus niet zien, pas als de woning is toegewezen komt hij in ons systeem terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |