quote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
De eerste die nu nog wordt je gaat typen gaat 100 euro aan SR overmaken (mag je wel plaatje voor aanvragen)
Douw de volgende keer gewoon op: open een nieuw deel, dan hoef je geen op te maken !quote:
Ga je gang.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
De eerste die nu nog wordt je gaat typen gaat 100 euro aan SR overmaken (mag je wel plaatje voor aanvragen)
Vind die knop wel een uitvindingquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Swomp het volgende:
[..]
Douw de volgende keer gewoon op: open een nieuw deel, dan hoef je geen op te maken !
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Swomp het volgende:
[..]
Douw de volgende keer gewoon op: open een nieuw deel, dan hoef je geen op te maken !
Ja, alleen irri dat je op f5 mot douwe :quote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind die knop wel een uitvinding
Heb je al 100 euro overgemaakt?quote:
1x F5 en 1x die knop en 1x invoerenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja, alleen irri dat je op f5 mot douwe :
Mexquote:
Ehhhh, hoi? Alles goed hier hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 12:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik werd wakker met een sms'je dat mijn beste vriendin dacht dat ze zwanger was dus ik helemaal panieken, zegt ze oh nee joh ik maak me niet druk hoor, statistisch gezien is de kans 0,001% ofzo. JA JONGEH MAAK ME DAN NIET WAKKER MET ZO'N SMSJE
Hoe is het hier?
Je ging toch je beste vriendin vandaag zien oid?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik werd wakker met een sms'je dat mijn beste vriendin dacht dat ze zwanger was dus ik helemaal panieken, zegt ze oh nee joh ik maak me niet druk hoor, statistisch gezien is de kans 0,001% ofzo. JA JONGEH MAAK ME DAN NIET WAKKER MET ZO'N SMSJE
Hoe is het hier?
Half 3, toen was de batterij leeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tot hoe laat zijn jullie allemaal nog gebleven?
Half5 oid. Ik ga vanavond ECHT op tijd slapen, ik begin behoorlijk vermoeid te rakenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zei zeurde idd niet om een foto gisteravond, ik heb haar 1000 gegeven en verder was het geen probleemquote:Op woensdag 22 december 2010 12:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe is het hier?
Tot 3.18.40quote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:
Ja dus i khelemaal plan bedenken om zwangerschapstest te kopen enzo maar die heeft ze nog liggen (quote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je ging toch je beste vriendin vandaag zien oid?
Mocht je willen!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef Swomp het volgende:
[..]
Zei zeurde idd niet om een foto gisteravond, ik heb haar 1000 gegeven en verder was het geen probleemTopavond gehad
Diaan73 mep hem effequote:Op woensdag 22 december 2010 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je al 100 euro overgemaakt?
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef alors het volgende:
Waarom zijn wetenschappelijke artikelen zo saaiIk moet er heel veel doorlezen
En ik ben ook nog eens opgescheept met een onderwerp dat ik niet interessant vind. HEB MEELIJ!!
Dus je gaat daar vanmiddag heen of wah?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dus i khelemaal plan bedenken om zwangerschapstest te kopen enzo maar die heeft ze nog liggen () in Amsterdam dus dat hoeft niet en ze maakt zich niet druk, ze ging alleen de symptomen langs (misselijkheid, emotionele rollercoaster) dus ik dacht Jongehhh dan ben ik elke week zwanger. Maar ze maakt zich nogal snel druk dus ik helemaal aaaaaaah. En toen bleek het dus een vrij random smsje te zijn.
Ik leef met je mee iddquote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef alors het volgende:
En ik ben ook nog eens opgescheept met een onderwerp dat ik niet interessant vind. HEB MEELIJ!!
De voorplanting van de reuzehorzel ?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef alors het volgende:
Nah ze gaat wel testen op tweede kerstdag.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus je gaat daar vanmiddag heen of wah?
nee nog saaierquote:Op woensdag 22 december 2010 12:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De voorplanting van de reuzehorzel ?
Je ze zijn vroeg vandaag!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Stufi binnenSaldo voor het eerst sinds een halfjaar boven de 500 euro
Zoveel pedo's daar in Eindhoven?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:10 schreef Miam het volgende:
lieve kindjes daar buiten.![]()
173 harde pegels
hoezo? je zei het zelf toch? belofte maakt schuld...quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoveel pedo's daar in Eindhoven?
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Beter een Ekdom in de lucht, dan de lucht van een Ekdom
Naatje!quote:
Na mij natuurlijk, er staat ook eerstvolgende , leeswonderquote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoezo? je zei het zelf toch? belofte maakt schuld...
Schoolquote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naatje!Weet je hoe lang ik nog naar school ben geweest? 1 uur!
Heb je eigenlijk geen ouders zeggen dat je naar school moet?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo lang!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Konden ze je niet langer vasthouden ?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
okequote:
Ik ben toch ook gegaan? Mocht van de leraar weer naar huisquote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk geen ouders zeggen dat je naar school moet?
Zelfde hier, herkansingen .....quote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe ik moet zo teringveel doen voor mijn studie maar SR enzo. En leuke mensen die eindelijk tijd hebben om langs te komen en waar ik eindelijk 'tijd' voor heb. Muuuu.
Er staat geen eerstvolgende..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Na mij natuurlijk, er staat ook eerstvolgende , leeswonder
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben toch ook gegaan? Mocht van de leraar weer naar huisHet is toch bijna vakantie zei hij..
Herkenbaar, verschrikkelijk is hetquote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe ik moet zo teringveel doen voor mijn studie maar SR enzo. En leuke mensen die eindelijk tijd hebben om langs te komen en waar ik eindelijk 'tijd' voor heb. Muuuu.
Nja, dat je hele dagen moet gaan enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben toch ook gegaan? Mocht van de leraar weer naar huisHet is toch bijna vakantie zei hij..
quote:
Niets te doen of zoquote:Op woensdag 22 december 2010 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er staat geen eerstvolgende..
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe is het hier?
Speciaal onderwijs jeweet!quote:
ik vind het wel prima joh. don't worry.quote:
Mijn presentatie heb ik gelukkig al verneukt dus dat scheelt. Herkansingen en tentamens hier, half januari.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:13 schreef Swomp het volgende:
[..]
Zelfde hier, herkansingen .....![]()
En presentaties
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
W00h00 hoe herkennen we je? Aan een blauw verenpak??
Oranje verenpakquote:Op woensdag 22 december 2010 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
W00h00 hoe herkennen we je? Aan een blauw verenpak??
Haha... ik zie gewoon graag geld naar het goede doel gaan. En ja, zelf heb ik ook al wat gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |