kom jij ook is op facebookquote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
[City Ville SC #936] Waar Greezies stad vergaat!
Ik heb FaceBook, alleen ik doe niet aan CityVille omdat ik vrij weinig op de computer zit en je niet kunt CiryVillen op een iPod.quote:
schiet dus ook niet op dan, maar je hoeft niet veel online, 1 keer per dag ?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb FaceBook, alleen ik doe niet aan CityVille omdat ik vrij weinig op de computer zit en je niet kunt CiryVillen op een iPod.
Haha, ik zal vanavond eens kijken.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
schiet dus ook niet op dan, maar je hoeft niet veel online, 1 keer per dag ?
Zuid Holland..quote:
ok, je hebt berichtquote:Op woensdag 22 december 2010 11:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik zal vanavond eens kijken.
ahoyquote:
WAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
I GOT THE MAGIC IN MEquote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Spring voor Tilburg City !!!!quote:
ok patjon.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ohh laat maar: You have blocked the CityVille app.
Fick jahquote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is gelukt Kally, ik ben nu ook verslaafd aan cv
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is gelukt Kally, ik ben nu ook verslaafd aan cv
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
collega in auto: geef is gas !
ff goede handrem bocht gemaakt
altijd leuk, hier wel aa nhet ijzelenquote:
het pratende kutje ?quote:
O ja ik moet me eigenlijk ook hoognodig scherenquote:
okquote:
Hoe heet jij?!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
pat en benny, als jullie mij ook ff toevoegen
zie je dmquote:
C_Aquote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Wow het sneeuwt en opeens durft niemand meer normaal auto te rijden
Stelletje kneuzen
vele sneeuwquote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef Lutte het volgende:
Hier miezert het.Sneeuw wil ik zien, sneeuw!
ow... hier sneeuwt het niet meer... zal straks nog wel weer komen dan...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Wow het sneeuwt en opeens durft niemand meer normaal auto te rijden
Stelletje kneuzen
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
Darn, mededeling brw:
09:52:03 22-12-10 -ALPHA- Let op: de snelwegen zijn SPEK GLAD
1201976 BRW Tilburg (Vossenberg) (Lichtkrant)
Dat is wel een stukje uit elkaar... last van allebei?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
Godver de godver de godver:
A348 Arnhem <> Doesburg
in beide richtingen tussen Industrieterrein de Beemd en Doesburg
wegafsluiting in verband met gladheid
Succesquote:Op woensdag 22 december 2010 13:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee, post voor morgen is er.. heel veel kisten zie ik al..
Snel binnenhalen en sorteren.. tschuss!
heb ik vanmiddag ook nodigquote:
Dan is het welquote:Op woensdag 22 december 2010 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
KUT, A15 ook snelheidsbeperking.
Jah maleduck, zit nu in Arnhem, en woon in Tilburg
Das ook lekker...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
Snelweg op last van de politie afgesloten
Ze waren onderweg naar een ongeval en zagen er zo nog een paar autos afglijden
Ah... leuk voor alle binnendoorwegen...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
Worden nu ook per mail op het werk geinformeerd
laat je ons dan vanavond alleenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
zo thuis
Kadootjes in huis, eten en drank
Geen snowboots gevonden, kom ik thuis kijk ik in een foldertje.... zie ik ze er opeens in staan.
Godver.... vanavond koopavond... dus denk dat ik nog maar even terug ga vanavond....
ja... maar ben zo klaar... ik haat winkelenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laat je ons dan vanavond alleen
en toch zo lang weg geweestquote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja... maar ben zo klaar... ik haat winkelen
heel de dag weg en dan .... hahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja... maar ben zo klaar... ik haat winkelen
valt mee.... ik heb in 40 minuten kadootjes gehaald. Ben naar 3 winkelcentrums gereden, dus meer in de auto gezeten dan gewinkeldquote:
Nope, was-ie in beeld?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je mijn smsje nog voorbij zien komen?
Doe je als wij niet kijken he!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Er stond in:
Kally, iBenny en Patrique jullie zijn de liefste mensen die ik ontmoet heb dit jaar! Kus c_a
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Er stond in:
Kally, iBenny en Patrique jullie zijn de liefste mensen die ik ontmoet heb dit jaar! Kus c_a
Blijkbaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daar moet een heel forum voor?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Blijkbaar.Ons pap zal het wel mieters interessant vinden, wie weet neemt ie er wel afscheid voor van zijn geliefde FP.
Ja, geef mij maar een woordzoeker of een Sudoku ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niks van
Preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 15:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, geef mij maar een woordzoeker of een Sudoku ofzo.
Ik heb eergister in mijn lip gebeten, en gister weer.. hoezo een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
Ik heb gister op mijn wang gebeten en nu voelt het verrot aan
onwaarquote:Op woensdag 22 december 2010 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
stagiaires
ruimen 3 weken hun bureau niet op, en nu zeiken over pc die er pas 2 uur staat
Maar ff de waarheid gezegd haha
Er komt nog een 3de keerquote:Op woensdag 22 december 2010 15:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb eergister in mijn lip gebeten, en gister weer.. hoezo een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen?
Hoi Hansquote:Op woensdag 22 december 2010 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik al zien aankomen.
Goedemiddag trouwens.
Moe en nog steeds dik onder mijn ogenquote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Moe en nog steeds dik onder mijn ogen
Maar lekker gewerkt, en nu ga ik de patatpan aanzetten
En met jou, beetje uitgerust?
Hoi Patjequote:
Ik denk dat er een ontsteking zit te werken ofzo, het is net of ik opgezwollen wallen hebquote:Op woensdag 22 december 2010 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja hoor.
Word het al minder dan? Onder je ogen?
Ik heb het tostiijzer net aangeslingerd.
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi Patje
[..]
Ik denk dat er een ontsteking zit te werken ofzo, het is net of ik opgezwollen wallen heb
Komt wel goed, tosti is
Voer ze.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
Maar goed even wat mondjes voeden hier
Nope, hoor nu in het vliegtuig te zittenquote:
Ik meende gister al zoiets opgevangen te hebben. Is er een vervangende vlucht of ga je helemaal pas een andere keer?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nope, hoor nu in het vliegtuig te zitten
Andere keer, kon niets meer regelen.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik meende gister al zoiets opgevangen te hebben. Is er een vervangende vlucht of ga je helemaal pas een andere keer?
Lekker rustig tochquote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
topics gaan niet zo hard meer hier!
Kwaliteit boven kwantiteit!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
topics gaan niet zo hard meer hier!
ah das minder danquote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een voorhoofsholteontsteking, zit aan de antibiotica en het is bijna kerst
Dat is niet fijn. Ziek zijn is nooit leuk, en als je vakantie hebt al helemaal nietquote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een voorhoofsholteontsteking, zit aan de antibiotica en het is bijna kerst
help is die engerd hier een paar kilometer vandaan. En was ik net nog dichter in de buurtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef JJH het volgende:
Paulusma net in het glazen huis.
Heel dat plein: Oant moarn.
ah vandaag pas begonnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
antibiotica duurt een week, vandaag eerste ingenomen..
en zaterdag moet ik een 5 gangen kerstdiner verzorgenen wijn drinken
Mag dat wel zo'n kuur en alcohol?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon die laatste dag overslaan en dan maandag of dinsdag terug naar de huisarts en zeggen dat je hem helemaal per ongeluk vergeten bent door de drukte met kerst.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
neequote:Op woensdag 22 december 2010 19:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ah vandaag pas begonnen.
dan heb je idd kans dat t met kerst nog niet geheel over zal zijn.
wijn drinken met antibiotica is niet goed toch?
quote:
Nee, weinigquote:
Lekker danquote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
Hopen dat het lukt.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
maar, Mr.Mo is nu aan 't koken! Geheel op mijn instructies!da's wel lekker, ergens.. al valt dat nog te bezien
![]()
Madnessquote:
Uhm ik stap net onder de douche vandaan, doe maar nietquote:
bij een hoop kuren mag t wel las ik net tbh. ligt aan welke je hebt of er wel of geen alcohol bij mag. maar goed dat zul je wel hebben nagelezen in de bijsluiter.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee
[..]nee
dus dat wordt geen wijn voor mij![]()
en we hadden zúlke lekkere besteld voor bij 't eten, en we moeten nog een dessertwijn gaan halen.. en en enik leef elk jaar toe naar het kerstdiner, en de bijbehorende wijn
Ik loop met opgezette ballen onder mijn ogen, ben bang dat daar ook een ontsteking aan zit te komenquote:
Nog wel zin in eten?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dat betekent wel dat ik écht ziek ben
maar het is bijna klaar!
awhquote:Op woensdag 22 december 2010 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik loop met opgezette ballen onder mijn ogen, ben bang dat daar ook een ontsteking aan zit te komen
ja, dat gelukkig wel, maar had geen energie om eten te maken vandaagquote:
Ik hoop het niet neequote:Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
awh
ik zou zeggen: join the club niet!!!
[..]
ja, dat gelukkig wel, maar had geen energie om eten te maken vandaagdus heb nagenoeg niets op
Geniet er maar van, en beterschapquote:
Ow, hij start niet opquote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Zag ik al een paar topics over voorbijkomen vandaag.
Ik kom niet voorbij aanmelden, en normaal doet hij dat uit zichzelf, ik ga het eens opnieuw op mijn pc zetten, kijken of dat helptquote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef JJH het volgende:
Hij start wel op, maar er is niemand online.
Gaat bij miij ook altijd automagisch.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom niet voorbij aanmelden, en normaal doet hij dat uit zichzelf, ik ga het eens opnieuw op mijn pc zetten, kijken of dat helpt
Weer pas laatquote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vanavond weer laat Real-Life zeker?
Leukquote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Zeroku het volgende:
Net naar het Glazen Huis geweest. Rowwen Heze
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
Nou ik krijg het niet meer geinstalleerd ook
Ik was net wel in de stad, maar vriend had niet zo;n zin in de massa en daar kon ik wel mee leven dus hebben we het huis gemeden.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Zeroku het volgende:
Net naar het Glazen Huis geweest. Rowwen Heze
Ja, was best druk. Wij stonden helemaal vooraan en ik kon nog net bij de grondquote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was net wel in de stad, maar vriend had niet zo;n zin in de massa en daar kon ik wel mee leven dus hebben we het huis gemeden.
er is een grote storing bij Skypequote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
Symph en Sjeffrie
Skype staat er weer op maar aanmelden gaat nog steeds niet
Geeft niet, ik had ook zo'n dagquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
moet nog even een woordje bedenken, maar steeds nogal druk.
Ja nou ja, niet dat ik er op moet maar tochquote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is een grote storing bij Skype
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef Symphonic het volgende:
ff een leuk topic in GC: Ik zoek een foto van een huis
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)chalige-storing.html
Nee, dan ben ik blij dat het zaterdagavond een stuk rustiger was. VOnd het in de stad opzich al best wel druk. Maar ja kerstdrukte he...quote:Op woensdag 22 december 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, was best druk. Wij stonden helemaal vooraan en ik kon nog net bij de grondIedereen stond te duwen enzo
Aaaaah, vandaarquote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)chalige-storing.html
Ik zit daar weer bij uiteraardquote:
quote:
Geniaal hè.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die kop achter het raam
Vrijdag zal het denk ik nog heel veel drukker zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik blij dat het zaterdagavond een stuk rustiger was. VOnd het in de stad opzich al best wel druk. Maar ja kerstdrukte he...
Vrijdag kun je over de koppen lopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vrijdag zal het denk ik nog heel veel drukker zijn.
Dan fiets ik wel naar WC woensel mocht ik iets dringend nodig hebben, of de Woenselse Markt die is dichterbij dan het WC.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vrijdag zal het denk ik nog heel veel drukker zijn.
Hij is niet helemaal vol. Ongeveer 3/4de .quote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrijdag kun je over de koppen lopen.
Ik ben benieuwd waar ze al dat volk kwijt willen als die markt nu al alle dagen vol staat.
Neeeetjesquote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Weer gewogen
400 gram eraf in 5 dagen
In totaal nu 8,7 kilo eraf
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Weer gewogen
400 gram eraf in 5 dagen
Dat kan best wel eens een probleem worden ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrijdag kun je over de koppen lopen.
Ik ben benieuwd waar ze al dat volk kwijt willen als die markt nu al alle dagen vol staat.
Jeeeeeujquote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En mag van me consulente een oliebol eten met oud & nieuw
Doe je goedquote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Weer gewogen
400 gram eraf in 5 dagen
quote:
Toen ik 10 minuten daar stond kwam Rowwen Hèze. Dus rond 6 uur dacht ikquote:
Ohw, ik heb heel Rowwen Heze gemistquote:Op woensdag 22 december 2010 20:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen ik 10 minuten daar stond kwam Rowwen Hèze. Dus rond 6 uur dacht ik.
Ik nietquote:Op woensdag 22 december 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik heb heel Rowwen Heze gemist
Was gaaf. Ze deeden Autovliegtuuuuuuuuuuuuuug.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik heb heel Rowwen Heze gemist
Wie nietquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
Ze gaan Bohemian Rhapsody Singalongen!
Ik ken hem helemaal.
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
Ze gaan Bohemian Rhapsody Singalongen!
Ik ken hem helemaal.
Doei doeiquote:
OKee, ja daar stonden flink al wat hekken rondom ja, toen we naar de NIeuwe Emmasingel liepenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:09 schreef JJH het volgende:
Ah, vrijdag staat die eindshow op het 18 septemberplein.
Het zou verboden moeten wordenquote:
* Gepast schriktquote:
WEl terecht dat er een ander nummer instaat en dat dat dan niet Avond is. Hier kan ik als Queen-fan wel mee leven. Overigens vinden ik BOh Rhap niet eens het beste nummer. Misschien wel het meest legendarische door de mix van opera en hardrock. Maar ik kan meer genieten van nummers als Innuendo, Breakthru, I'm going slightly mad/ Om wat bekendere nummers te noemen. Ik ben helemaal lyrisch over My Fairy King, White Queen en nog wel meer.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Btw, dit jaar niet nr. 1 in de top2000
Hotel California
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
pff, nog veel werk om je city beetje te verbouwen.
Kally, als je nog iets wilt geven
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Weer gewogen
400 gram eraf in 5 dagen
Komt niet op 3fm maar op mijn cd-spelerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Er komt zoveel voorbij wat normaal niet op 3fm gedraaid word.
Ow, ik dacht al.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt niet op 3fm maar op mijn cd-speler
Het gekke met queen vind ik dat ik nooit een album van hun opzet, maar als een van die nummers die je noemt op de radio komt, dan vind ik dat echt SUPER!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WEl terecht dat er een ander nummer instaat en dat dat dan niet Avond is. Hier kan ik als Queen-fan wel mee leven. Overigens vinden ik BOh Rhap niet eens het beste nummer. Misschien wel het meest legendarische door de mix van opera en hardrock. Maar ik kan meer genieten van nummers als Innuendo, Breakthru, I'm going slightly mad/ Om wat bekendere nummers te noemen. Ik ben helemaal lyrisch over My Fairy King, White Queen en nog wel meer.
Innuendo.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WEl terecht dat er een ander nummer instaat en dat dat dan niet Avond is. Hier kan ik als Queen-fan wel mee leven. Overigens vinden ik BOh Rhap niet eens het beste nummer. Misschien wel het meest legendarische door de mix van opera en hardrock. Maar ik kan meer genieten van nummers als Innuendo, Breakthru, I'm going slightly mad/ Om wat bekendere nummers te noemen. Ik ben helemaal lyrisch over My Fairy King, White Queen en nog wel meer.
stuur je wel een bericht hahaquote:
Wat ik daar zo goed vind aan dat nummer is dat gitaarstuk. Eerst met een banjo(?) en daarna hetzelfde maar dan met el. gitaarquote:
ja ik heb ook wel eens wat van ze geplayback-edquote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het gekke met queen vind ik dat ik nooit een album van hun opzet, maar als een van die nummers die je noemt op de radio komt, dan vind ik dat echt SUPER!
Vroeger op de baisschool playbackten we queen![]()
ik draai veel van Queenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het gekke met queen vind ik dat ik nooit een album van hun opzet, maar als een van die nummers die je noemt op de radio komt, dan vind ik dat echt SUPER!
Vroeger op de baisschool playbackten we queen![]()
ja, maar een deel daarvan is ingespeeld door Steve Howe van Yes. Brian kreeg het niet voor elkaar ofzoiets.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat ik daar zo goed vind aan dat nummer is dat gitaarstuk. Eerst met een banjo(?) en daarna hetzelfde maar dan met el. gitaar
het banjo stuk, of dat op el. gitaar... ?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, maar een deel daarvan is ingespeeld door Steve Howe van Yes. Brian kreeg het niet voor elkaar ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |