geen idee, koop een cobra 6 voor ¤10quote:Op woensdag 22 december 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat kost een doos goede kogels?
Waarom mogen mensen geen steen kopen op een groot pleinquote:Op woensdag 22 december 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Troost me!quote:
Die doneer ik gratisquote:Op woensdag 22 december 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bedoelt te grootste bagger?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef TheGloaming het volgende:
Kerstplaat![]()
Toch blijft Driving Home for Christmas het beste
Hahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef tong80 het volgende:
Ik zit hier te janken. Wat een muziek wat een tekst
omg...quote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Which Spice Girl are you?
POSH SPICE
You are sexy chic and always on the fashion. You know where the good parties are and know how to be fashionably late. You're the girl who walks in the room and all eyes are on you. Throw on those new Louboutin's, grab your Prada purse and paint the town red!
Ik dacht dat jij ging?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Which Spice Girl are you?
POSH SPICE
You are sexy chic and always on the fashion. You know where the good parties are and know how to be fashionably late. You're the girl who walks in the room and all eyes are on you. Throw on those new Louboutin's, grab your Prada purse and paint the town red!
ik ben het met je eensquote:Op woensdag 22 december 2010 02:17 schreef TheGloaming het volgende:
Wanneer deze actie voor de voedselbank zou zijn dan kwam er nog niet 1/10 van het geld binnen.
Welquote:
Voor de cultuur ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben het met je eens
Laten we volgend jaar het SR geld eens binnen de grenzen houden
Moet je eens wat rustiger aan doenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
I kkrijg RSI gekmijn hand doet echt FUCKING pijn ineens
awwwquote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
I kkrijg RSI gekmijn hand doet echt FUCKING pijn ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |