huh?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
2. You're sitting at the bar and a guy walks up to you... What pick-up line does he use to get your attention?
That dress would look great on the floor next to my bed
I'll show you mine if you show me yours.
Hi my name is Elmo... wanna tickle me?
UR feet must B tired cause U'v been running thru my mind all day
What's your blood type?!!!!!
Met welke ga ik succes hebben bij jou ?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
2. You're sitting at the bar and a guy walks up to you... What pick-up line does he use to get your attention?
That dress would look great on the floor next to my bed
I'll show you mine if you show me yours.
Hi my name is Elmo... wanna tickle me?
UR feet must B tired cause U'v been running thru my mind all day
What's your blood type?!!!!!
Wat een bullshit trouwens dat je je posts niet meer kan editten als het topic dicht is?Waar slaat dat op?
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Facebookquiz maar die pickuplines die erbij staan.
Hoi ik ben DaMook , denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met welke ga ik succes hebben bij jou ?.
Blijf lekker thuisquote:Op woensdag 22 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens hoe laat zal ik naar school gaan?
Met die van Elmo als ik hem niet net had gelezen.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met welke ga ik succes hebben bij jou ?.
Die heeft nog nooit gewerktquote:
Erg leuk welquote:
die slinkse lachquote:
Haha ik ga op zoek naar soortgelijke die jij nog niet kentquote:Op woensdag 22 december 2010 02:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Met die van Elmo als ik hem niet net had gelezen.
quote:
+1quote:Op woensdag 22 december 2010 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
?
jij post door slotje heen? ik had iig lapo
quote:
in mijn topic had ik 301quote:Op woensdag 22 december 2010 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
?
jij post door slotje heen? ik had iig lapo
Geef haar brood! ze heeft honger!quote:
haphapquote:Op woensdag 22 december 2010 02:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geef haar brood! ze heeft honger!
wat kost een doos goede kogels?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:17 schreef Caland het volgende:
Laten we geld inzamelen voor pedofilie.
Ik heb al mijn knuffels behalve één (nouja behalve twee, want ik ben er eentje vergeten) naar de voedselbank gebracht voor Sinterklaas.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:17 schreef TheGloaming het volgende:
Wanneer deze actie voor de voedselbank zou zijn dan kwam er nog niet 1/10 van het geld binnen.
We gaan toch niet geld inzamelen voor miljoenen doden door AIDS als we pvv-stemmers in ons eigen land hebben die al een dag geen hamburger gehad hebben!quote:Op woensdag 22 december 2010 02:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geef haar brood! ze heeft honger!
geen idee, koop een cobra 6 voor ¤10quote:Op woensdag 22 december 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat kost een doos goede kogels?
Waarom mogen mensen geen steen kopen op een groot pleinquote:Op woensdag 22 december 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Troost me!quote:
Die doneer ik gratisquote:Op woensdag 22 december 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bedoelt te grootste bagger?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef TheGloaming het volgende:
Kerstplaat![]()
Toch blijft Driving Home for Christmas het beste
Hahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef tong80 het volgende:
Ik zit hier te janken. Wat een muziek wat een tekst
omg...quote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Which Spice Girl are you?
POSH SPICE
You are sexy chic and always on the fashion. You know where the good parties are and know how to be fashionably late. You're the girl who walks in the room and all eyes are on you. Throw on those new Louboutin's, grab your Prada purse and paint the town red!
Ik dacht dat jij ging?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Which Spice Girl are you?
POSH SPICE
You are sexy chic and always on the fashion. You know where the good parties are and know how to be fashionably late. You're the girl who walks in the room and all eyes are on you. Throw on those new Louboutin's, grab your Prada purse and paint the town red!
ik ben het met je eensquote:Op woensdag 22 december 2010 02:17 schreef TheGloaming het volgende:
Wanneer deze actie voor de voedselbank zou zijn dan kwam er nog niet 1/10 van het geld binnen.
Welquote:
Voor de cultuur ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben het met je eens
Laten we volgend jaar het SR geld eens binnen de grenzen houden
Moet je eens wat rustiger aan doenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
I kkrijg RSI gekmijn hand doet echt FUCKING pijn ineens
awwwquote:Op woensdag 22 december 2010 02:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
I kkrijg RSI gekmijn hand doet echt FUCKING pijn ineens
Goed van jequote:Op woensdag 22 december 2010 02:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb al mijn knuffels behalve één (nouja behalve twee, want ik ben er eentje vergeten) naar de voedselbank gebracht voor Sinterklaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |