Iets met toeta contine!quote:
We zullen het zienquote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens, ik beloof jullie dat ik niet meer zo erg nieuwe topics aan zal maken als dat niet hoeft etc...
Dit dus herkende het eerst niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
OHHH DEZE KEN IK!
Grapje jongens![]()
![]()
Deze is leukkkkk
Waarom nog meer?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zullen het zien
Maar het gaat niet alleen daarom
Ik had ook altijd goeie cijfers op mn uitspraakquote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik had in de 1e klas een 8 op dit nummer (uitspraak)
non non nonquote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
dans dans dans
(da's ook Frans! hihi)
PM of DM me dan maar eens wat wel..quote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zullen het zien
Maar het gaat niet alleen daarom
Dat heb ik je eerder al gestuurdquote:Op woensdag 22 december 2010 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
PM of DM me dan maar eens wat wel..
Dat wij het nog met elkaar eens kunnen zijnquote:
Ja Piet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat wij het nog met elkaar eens kunnen zijn
Kein Ahnungquote:Op woensdag 22 december 2010 01:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat in GODSNAAM zo snel uitspreken?
Het is hun eigen taalquote:Op woensdag 22 december 2010 01:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat in GODSNAAM zo snel uitspreken?
Ojee ojee, de domine ging naar de wc.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:06 schreef heloef het volgende:
Er wordt voorgedrongen, ik herhaal er wordt voorgedrongen.
Hetzelfde vraag je je af bij Spanjaarden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |