Hij wel gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:37 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Wel mooi dat porsche opgerot is.
Haal me uit je boy!quote:
Aansteller... moe ben je pas morgenochtend als je niet hebt geslapen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef CindieY het volgende:
Ik weet niet eens of ik moe moet zijn of niet
Ik dacht Holla atcha boy, maar ik versta altijd 'haal me uit je oor'quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
alsof hij een hersenbloeding heeft
PROPS VOOR DE HEISTEROCKERquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef heloef het volgende:
Ik ken de tekst uit mijn hoofd mensen.![]()
quote:
Ik slaap al twee nachten pas om half6 en sta op om 10 uur.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aansteller... moe ben je pas morgenochtend als je niet hebt geslapen.
Niet allesquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
Gelukkig kunnen we nu wel wat horen, weet nog dat vorig jaar Youp van t hek een optreden deed, mochten we niet meeluisteren.
ohh, 2 keer alquote:
En toen had je wel betaald?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
Gelukkig kunnen we nu wel wat horen, weet nog dat vorig jaar Youp van t hek een optreden deed, mochten we niet meeluisteren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind dit niet echt muziek voor live optredens.
Mag nooit, altijd maar 1 nummer/fragment.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
Voor in een kleine zaal is het wel echtttt tof.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
in de schuur...quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Het was duur.quote:
De stemmen zijn altijd produced op de plaat, voor live is het dan te plat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voor in een kleine zaal is het wel echtttt tof.
Oh, ok..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag nooit, altijd maar 1 nummer/fragment.
Een kop telefoon nog wel, geen koptelefoon?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
je zou maar zo'n kop telefoon gekocht hebben
Dat moet je niet aan ons vragen hè.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Is het nog een beetje gezellig in het huis?
Niet zo moeilijk doen, het gaat om het goede doel !quote:
Inderdaad, iedereen ook doen alsof het heel bijzonder is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
je zou maar zo'n kop telefoon gekocht hebben
En zijn het biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
IS HET BIJ JOU ALLES RUSTIK OF KEZEUR MET DE BUUR
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou vind guido weiers ze sukkels
jullie bekijken het, ik kan niet kijken op de livestream ivm luiheid...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan ons vragen hè.
Baasquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat ik naar een tetris-spelletje luister
Koptelefoon afzettenquote:
en dat beaam ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:41 schreef Beaudelaire het volgende:
De Jeugd is een van de betere live bands van dit moment. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |