Jaloers op het feit dat jij geen fatsoenlijke screencaps kunt maken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk meer plaatjes posten in het luchtledige
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heeft je omgeving dat verteld, of...?
Er hangt een hele grote spiegel in mijn kamerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heeft je omgeving dat verteld, of...?
Ole Ole Ole!quote:
Nee, daar hebben we jou voor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jaloers op het feit dat jij geen fatsoenlijke screencaps kunt maken?
wanneer gedraaidquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
Naatje heb jij deze ook in je last.fm:
Giel *** 20 Spanje ***
Omg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
Naatje heb jij deze ook in je last.fm:
Giel *** 20 Spanje ***
Ach niemand ziet er goed uit tijdens het losgaan, alleen iedereen ziet er dan wel beter uit dan ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er hangt een hele grote spiegel in mijn kamerEn op de afterparty van Gorillaz ging ik ook echt compleeeeet los en toen werden we mongolen genoemd door een hele leuke jongen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens naar bed denk ik.....
wil iemand nog iets tegen me zeggen? dat ze me leuk vind of dat hij me bewondert om dat ik zo'n gave gast ben? doe dat dan nu, want ik ga bijna slapen!
25 minutes ago..quote:
Hoho, wie zegt dat, ik zeg alleen dat ik jou plaat weetquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Fijn dat je je plaats weet, Dago.
SR Addictquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/284294
Je bent tofquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
wil iemand nog iets tegen me zeggen? dat ze me leuk vind of dat hij me bewondert om dat ik zo'n gave gast ben? doe dat dan nu, want ik ga bijna slapen!
We gaan je missen. Ok?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
Filmpje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach niemand ziet er goed uit tijdens het losgaan, alleen iedereen ziet er dan wel beter uit dan ik.
Nee want ze draaien geen Jannes en Django hier.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Allrounder het volgende:
Luister ik naar een piratenzender?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |