quote:Op woensdag 22 december 2010 00:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Lijdt is inderdad met een lange ij.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
En inderdaad is met dubbel A.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef TomLievense het volgende:
Is er hier niemand geïnteresseerd in Duurzaamheid ? Ik vind het erg jammer dat dit onderwerp niet mee leeft, het wordt tijd dat het terug komt op de agenda.![]()
Of is dit ongeoorloofde reclame?
Tijd voor de koffiedamequote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
![]()
De koffiemachine produceert doorzichtige troep
* fokthesystem bleek weer een stayer te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:24 schreef GSbrder het volgende:
Wat is er met fokthesystem gebeurt eigenlijk?
Daar is helemaal geen geld voor joh.quote:
Net als de pvda, alleen de mensen hebben het koud, dat bocht is warm, dus ze slikken het weerquote:Op woensdag 22 december 2010 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
![]()
De koffiemachine produceert doorzichtige troep
Als je het topic had doorgelezen, had je kunnen zien dat ik reeds mijn visie heb verkondigdquote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Net als de pvda, alleen de mensen hebben het koud, dat bocht is warm, dus ze slikken het weer![]()
![]()
Kijk es koos : Cohen mogelijk rechtse Nederlander van het jaar ik ben benieuwd wat je er van vinden gaat![]()
Jawel, maar net als politici, met een boekje van hen dat uit komt eerdaags, in bijv. talkshows, ook ik laat geen kans onbenutquote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Als je het topic had doorgelezen, had je kunnen zien dat ik reeds mijn visie heb verkondigd
Met andere woorden; jij wilt een discussie over Cohen aanzwengelen in de SC?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jawel, maar net als politici, met een boekje van hen dat uit komt eerdaags, in bijv. talkshows, ook ik laat geen kans onbenut
Nee, vandaar de link naar dat topic.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
Met andere woorden; jij wilt een discussie over Cohen aanzwengelen in de SC?
Inderdaad. Hij moest en zou het laten weten. En welke partij zou het toch zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Tem het volgende:
Wat een ijdeltuit die Brammetje Moszkowicz.....
??quote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Tem het volgende:
Wat een ijdeltuit die Brammetje Moszkowicz.....
thx.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-van-justitie.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |