Mooie oneliner dit.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De oneliner is de achterstandswijk van de politiek.
Ik ga even vandaag trollen want ik heb wat te vieren.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef Tem het volgende:
volgende TT "Waar trollen een way of life is" ?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk centrum, centrum-rechts.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De oneliner is de achterstandswijk van de politiek.
vertelquote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik ga even vandaag trollen want ik heb wat te vieren.
Ik heb iemand 'veel' geld bezorgd.quote:
Hij heeft ook gezegd dat er overeenkomsten zijn ja. Alleen de manier waarop dat in de media is uitgemeten is overdreven. In het interview was duidelijk dat Cohen zich zorgen maakte over bepaalde ontwikkelingen in de samenleving. Daar is toch anders dan dat Cohen zegt dat Moslims nu in concentratiekampen gestopt worden.quote:
Vertel.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb iemand 'veel' geld bezorgd.
Winston?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik heb iemand 'veel' geld bezorgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Vergeef me dat ik de interviewer in deze geloofquote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij heeft ook gezegd dat er overeenkomsten zijn ja. Alleen de manier waarop dat in de media is uitgemeten is overdreven. In het interview was duidelijk dat Cohen zich zorgen maakte over bepaalde ontwikkelingen in de samenleving. Daar is toch anders dan dat Cohen zegt dat Moslims nu in concentratiekampen gestopt worden.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Winston?pak je winst Ton....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2010 12:56:31 ]
Het is ook altijd prachtig als iemand een reactie wilt uitlokken en uiteindelijk komt met een simpele ja/nee vraag.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik de interviewer in deze geloof
Lees het zelf even. Ik vond het allemaal niet zo dramatisch. En ik kan me heel erg vinden in wat hij schetst omdat ook ik zie dat deze ontwikkelingen plaats vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]Lieverd, ik heb dat interview allang gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees het zelf even. Ik vond het allemaal niet zo dramatisch. En ik kan me heel erg vinden in wat hij schetst omdat ook ik zie dat deze ontwikkelingen plaats vinden.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Mooi.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb dat interview allang gelezen.
quote:
Ach een kant en klaar geschilletje voor de kantonrechter. Even een verweerschrift geschreven voor een vriend die geld vorderde van zijn oud werknemer en die het leuk vond om zichzelf te vertegenwoordigen....quote:
Wat een onzin. De PvdA zit momenteel in het verdomhoekje en om een beetje aandacht te trekken met alle politieke commentatoren een zo ludiek mogelijk stukje tikken. Armoe is troef.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef eriksd het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)et_meer_mijden_.html
Ach ja Lex Oomkesquote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef eriksd het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)et_meer_mijden_.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |