quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:11 schreef Tink89 het volgende:
Woej, ik zit erbij
*i know, daar kom ik een beetje laat achter, maar toch, blijheid*
Xx!
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:48 schreef tafelpoot het volgende:
Even tussen de kersthapjes door, wordt vanavond nog de uitslag bekend gemaakt?
En de winnende inzending verschijnt om 22 uur op de FP!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Houd dit topic maar in de gaten, ben er mee bezig namelijk.
Excuses, maar dat was een foutje van onze kant, niet van de jury, dus ik heb het aangepastquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:53 schreef Kerstverpetser het volgende:
Er is echter iets niet helemaal duidelijk geworden blijkbaar, en dat is dat het niet over een slachtkip ging, maar over een kalkoen (dat was af te leiden uit het feit dat het dier een 'klokkend' geluid maakt, dat schijnen kalkoenen te doen.
Er zijn vaker schrijfwedstrijden, we proberen er toch wel een paar per jaar te organiseren. De kerstverhalenwedstrijd is wel de grootste, en heeft een eigen forum. De andere wedstrijden vind je meestal sowieso in TTK en soms ook in andere foraquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef Sdivad het volgende:
Wel bij de laatste 10, maar helaas niet in de top-3 met mijn verhaal (Diepzwarte groeven).
Ik ben hier (nog) niet zo heel bekend, maar worden er vaker van dit soort wedstrijden gehouden? Want ik vind 't erg leuk om te schrijven en wil bij een volgende schrijfwedstrijd dan ook zeker weer meedoen. Dus, iemand die me daar meer over kan vertellen?
De nummers 4 t/m 10 zien er als volgt uit:quote:Tot slot ben ik wel benieuwd naar de rest van het oordeel van de vakjury. Is er nog een rangschikking van 4 t/m 10, of in ieder geval een kort commentaar aan verbeterpunten? Want feedback is natuurlijk altijd zéér welkom...!
Niet alleen vanwege de titel, er was nog een zin weggevallen die nu alsnog is toegevoegdquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:28 schreef Mevrouw_Zeppelin het volgende:
Yeah! En dat vanwege een goede titel.
Ok dan...ik ga 't in de gaten houden. Dank voor de infoquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
Er zijn vaker schrijfwedstrijden, we proberen er toch wel een paar per jaar te organiseren. De kerstverhalenwedstrijd is wel de grootste, en heeft een eigen forum. De andere wedstrijden vind je meestal sowieso in TTK en soms ook in andere fora.
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
Na de kerstdagen volgt nog een uitgebreider juryrapport over de winnende verhalen, en we zullen proberen om daarbij ook de andere genomineerden mee te nemen.
Leuk! Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Na de kerstdagen volgt nog een uitgebreider juryrapport over de winnende verhalen, en we zullen proberen om daarbij ook de andere genomineerden mee te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |