quote:
Op vrijdag 24 december 2010 22:59 schreef Sdivad het volgende:Wel bij de laatste 10, maar helaas niet in de top-3 met mijn verhaal (
Diepzwarte groeven).
Ik ben hier (nog) niet zo heel bekend, maar worden er vaker van dit soort wedstrijden gehouden? Want ik vind 't erg leuk om te schrijven en wil bij een volgende schrijfwedstrijd dan ook zeker weer meedoen. Dus, iemand die me daar meer over kan vertellen?

Er zijn vaker schrijfwedstrijden, we proberen er toch wel een paar per jaar te organiseren. De kerstverhalenwedstrijd is wel de grootste, en heeft een eigen forum. De andere wedstrijden vind je meestal sowieso in TTK en soms ook in andere fora

.
quote:
Tot slot ben ik wel benieuwd naar de rest van het oordeel van de vakjury. Is er nog een rangschikking van 4 t/m 10, of in ieder geval een kort commentaar aan verbeterpunten? Want feedback is natuurlijk altijd zéér welkom...!
De nummers 4 t/m 10 zien er als volgt uit:
4. De Kleine Kerstboom (Tink89)
5. Kerst op Afstand [3] (Leshy)
6. Diepzwarte Groeven (Sdivad)
7. Kerst is voor iedereen anders (Janetje)
7. Kerst met mijn oma (MarijkeZwolle)
7. De sores van een superheld (tafelpoot)
7. Aloysius (Intxaurraga)
Na de kerstdagen volgt nog een uitgebreider juryrapport over de winnende verhalen, en we zullen proberen om daarbij ook de andere genomineerden mee te nemen

.