quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar hallo mevrouw ruim 39 wekenje zou wel gek zijn ook als je zelf aan de sjouw ging! Zitten en puffen moet je! en snel ook een beetje want ik ben kei benieuwd naar je menneke
![]()

Mens ik ben bang dat mn vliezen straks weer dicht vriezen joh als k een keertje naar het ziekenhuis moet straksquote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef PM-girl het volgende:
Huup, wat vervelend! En inderdaad gekke plaatsen voor striae!Rare jongens, die hormonen.
Maar, zie het van de zonnige kant, ben blij dat je vocht niet bevroren raakt nu

En zo heel lang duurt het niet meer! Maar die kou inderdaad, brrrr! Kun je niet zo'n po(stoel) uit het ziekenhuis meegrissen?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mens ik ben bang dat mn vliezen straks weer dicht vriezen joh als k een keertje naar het ziekenhuis moet straks![]()
ik heb er bijna een thuisbevalling voor overwogen
En dan mag ik straks zeker weer ontvochten op de wc en nachtzweten enzo. Weet je hoe kóud bij ons op de wc! noooooh![]()
Ik heb er zin in, die kraamweeknee serieus, ik heb er echt zin in
ik ben zo benieuwd!

Voor flinke boodschappen heb ik maar 1 woord:quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef mrien het volgende:
De boodschappen laat ik nu regelmatig door iemand van de supermarkt in de auto tillenmanlief tilt ze dan weer uit de auto

Helaas, bezorgd niet hierquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voor flinke boodschappen heb ik maar 1 woord:
Albert

quote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef huuphuup het volgende:
whaha PM nouja zo'n po, ik weet het niet hoor. Ik ben zo enorm onhandigik zie mezelf wel met po en al omdonderen, en dan uiteraard pas nádat je hem tot de rand toe volgeplast hebt
en precies op het moment dat het je een goed plan leek om dat eens in bed te doen ofzo
![]()
Echt, het is een gave.
Vragen of ze het katheter laten zitten lijkt me een beter planniet vergeten om om extra zakjes te vragen dan...
nachtvoedingenik kruip gewoon met beeb en al lekker knus onder de dekens straks. Lekker van die ijsklompjes tegen je aan <3

idd... wat al is gezegd. Bas loopt de hele dag door en klimt in no-time de trap op. Ik hoef hem alleen een hand te geven voor ondersteuning. Buiten hem optillen is al helemaal geen doen, want meneer wil alleen maar lopen en begint dat ook heel hard te roepen als je hem optiltquote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef mefke79 het volgende:
Pff, andere mama's hoe doen jullie het met tillen? Ik heb vandaag redelijk wat gesjouwd met Driekus en ik voel het boven in mijn buik, echt spierpijnachtig. Maar ja, niet tillen is ook geen optie. Ik zet em wel zoveel mogelijk neer. Ik moet em toch echt even snel leren lopen.
Nou... een kilo... dat red ik nou nèt niet!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Orea het volgende:
Oh en kaneel, daar moet je een kilo per dag van eten zoiets, wil het kwaad kunnen!

op de bank verschonen?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef mrien het volgende:
Ik heb ook nog geprobeerd een krukje van Ikea naast de commode te plaatsen om te kijken of ze er dan zelf op kon klimmen maar helaas is mijn commode te hoog (of het krukje te laag), dan moest ik haar er nog op tillen.
Nu moet ik haar elke keer bij ons op bed tillen, daar kan ze weer niet zelf op klimmen door de klossen..blijf je bezig

Doe ik ook hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef rotsje het volgende:
[..]
op de bank verschonen?
ik deed dat toen ik zwanger was van de 2de. ik had alles beneden(kleding, luiers, badje enz).

Gerookte zalm mag niet omdat de temperatuu niet tot de 100 graden komt bij het rookproces, waardoor de bacteriën kunnen overleven. Ik denk dat rookvlees met een vergelijkbaar (en dus te koud) proces gerookt wordt?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef rotsje het volgende:
[..]
op de bank verschonen?
ik deed dat toen ik zwanger was van de 2de. ik had alles beneden(kleding, luiers, badje enz).
weet iemand of je rookvlees wel mag?
ik eet nu alleen tosti met tomaat en daar word ik niet misselijk van maar wil wel graag gewoon vlees kunnen eten.

Dat was vier jaar terug inderdaad wat ik te horen kreeg, maar nu zou het gaan om alle soorten, ivm die te lage temperatuur. Aldus de verloskundige.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef Vanyel het volgende:
Vers gerookte zalm mag wel, het gaat naar ik weet om de listeriabacterie die in de vacuümverpakking kan zitten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |