abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90309383
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja maar hallo mevrouw ruim 39 weken :D je zou wel gek zijn ook als je zelf aan de sjouw ging! Zitten en puffen moet je! en snel ook een beetje want ik ben kei benieuwd naar je menneke O+
O+
Lief!
Ik wil wel, maar d'r gebeurd niet zo veel haha

Trouwens in de categorie mannen .. ik hoorde net van mijn man dat hij zich vandaag ineens realiseerde dat 27 december (wat hij altijd als 3e kerstdag noemde) a.s. maandag al is. En dat dat dus de uitgerekende datum is.
Kun je nagaan hoe snel het voor ons beiden gegaan is
pi_90309545
Och ja die arme mannen, gaat het voor mij al snel, voor B. gaat het inderdaad helemaal mega-snel. Hij praat me nog steeds een olifantendracht aan :') zo vroeg ie vorige week of ik nou al over de helft was. :') grapjurk :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 december 2010 @ 21:28:03 #128
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_90309612
Huup, wat vervelend! En inderdaad gekke plaatsen voor striae! :D Rare jongens, die hormonen.
Maar, zie het van de zonnige kant, ben blij dat je vocht niet bevroren raakt nu :P
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_90309841
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef PM-girl het volgende:
Huup, wat vervelend! En inderdaad gekke plaatsen voor striae! :D Rare jongens, die hormonen.
Maar, zie het van de zonnige kant, ben blij dat je vocht niet bevroren raakt nu :P
Mens ik ben bang dat mn vliezen straks weer dicht vriezen joh als k een keertje naar het ziekenhuis moet straks ;(
ik heb er bijna een thuisbevalling voor overwogen :P

En dan mag ik straks zeker weer ontvochten op de wc en nachtzweten enzo. Weet je hoe kóud bij ons op de wc! noooooh :o

Ik heb er zin in, die kraamweek :+ nee serieus, ik heb er echt zin in :D ik ben zo benieuwd!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 december 2010 @ 21:33:11 #130
94046 PM-girl
pi_90309934
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Mens ik ben bang dat mn vliezen straks weer dicht vriezen joh als k een keertje naar het ziekenhuis moet straks ;(
ik heb er bijna een thuisbevalling voor overwogen :P

En dan mag ik straks zeker weer ontvochten op de wc en nachtzweten enzo. Weet je hoe kóud bij ons op de wc! noooooh :o

Ik heb er zin in, die kraamweek :+ nee serieus, ik heb er echt zin in :D ik ben zo benieuwd!
En zo heel lang duurt het niet meer! Maar die kou inderdaad, brrrr! Kun je niet zo'n po(stoel) uit het ziekenhuis meegrissen? ;)
Wat dat betreft hebben wij dit keer een betere planning, nachtvoedingen in de zomertijd lijken me toch beter dan in november/december.
*
pi_90310023
quote:
Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef mrien het volgende:
De boodschappen laat ik nu regelmatig door iemand van de supermarkt in de auto tillen :@ manlief tilt ze dan weer uit de auto
Voor flinke boodschappen heb ik maar 1 woord:
Albert
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_90310076
Huup, mijn straie wordt wittig van zon. Deze is nog paarsig, die op mijn buik/zij zag je al bijna niet meer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90310115
Albert....bezorgd hier niet. En dat zouden ze eens wel moeten doen, worden ze rijk van denk ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90310248
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Voor flinke boodschappen heb ik maar 1 woord:
Albert
Helaas, bezorgd niet hier :(
pi_90310261
whaha PM nouja zo'n po, ik weet het niet hoor. Ik ben zo enorm onhandig :') ik zie mezelf wel met po en al omdonderen, en dan uiteraard pas nádat je hem tot de rand toe volgeplast hebt :Y) en precies op het moment dat het je een goed plan leek om dat eens in bed te doen ofzo :9
Echt, het is een gave.
Vragen of ze het katheter laten zitten lijkt me een beter plan :D niet vergeten om om extra zakjes te vragen dan...

nachtvoedingen O+ ik kruip gewoon met beeb en al lekker knus onder de dekens straks. Lekker van die ijsklompjes tegen je aan <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 december 2010 @ 21:39:02 #136
94046 PM-girl
pi_90310319
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef huuphuup het volgende:
whaha PM nouja zo'n po, ik weet het niet hoor. Ik ben zo enorm onhandig :') ik zie mezelf wel met po en al omdonderen, en dan uiteraard pas nádat je hem tot de rand toe volgeplast hebt :Y) en precies op het moment dat het je een goed plan leek om dat eens in bed te doen ofzo :9
Echt, het is een gave.
Vragen of ze het katheter laten zitten lijkt me een beter plan :D niet vergeten om om extra zakjes te vragen dan...

nachtvoedingen O+ ik kruip gewoon met beeb en al lekker knus onder de dekens straks. Lekker van die ijsklompjes tegen je aan <3
O+
*
pi_90310662
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef mefke79 het volgende:
Pff, andere mama's hoe doen jullie het met tillen? Ik heb vandaag redelijk wat gesjouwd met Driekus en ik voel het boven in mijn buik, echt spierpijnachtig. Maar ja, niet tillen is ook geen optie. Ik zet em wel zoveel mogelijk neer. Ik moet em toch echt even snel leren lopen.
idd... wat al is gezegd. Bas loopt de hele dag door en klimt in no-time de trap op. Ik hoef hem alleen een hand te geven voor ondersteuning. Buiten hem optillen is al helemaal geen doen, want meneer wil alleen maar lopen en begint dat ook heel hard te roepen als je hem optilt _O- . Wel lastig lijkt me als jouw mannetje alleen maar gedragen wil worden. En idd dacht ik ook aan beneden verschonen en hem beneden omkleden voordat hij naar bed gaat...

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Orea het volgende:
Oh en kaneel, daar moet je een kilo per dag van eten zoiets, wil het kwaad kunnen!
Nou... een kilo... dat red ik nou nèt niet! _O-
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_90311061
Ik heb ook nog geprobeerd een krukje van Ikea naast de commode te plaatsen om te kijken of ze er dan zelf op kon klimmen maar helaas is mijn commode te hoog (of het krukje te laag), dan moest ik haar er nog op tillen.
Nu moet ik haar elke keer bij ons op bed tillen, daar kan ze weer niet zelf op klimmen door de klossen..blijf je bezig ;)
  woensdag 22 december 2010 @ 22:01:03 #139
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_90311762
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef mrien het volgende:
Ik heb ook nog geprobeerd een krukje van Ikea naast de commode te plaatsen om te kijken of ze er dan zelf op kon klimmen maar helaas is mijn commode te hoog (of het krukje te laag), dan moest ik haar er nog op tillen.
Nu moet ik haar elke keer bij ons op bed tillen, daar kan ze weer niet zelf op klimmen door de klossen..blijf je bezig ;)
op de bank verschonen?
ik deed dat toen ik zwanger was van de 2de. ik had alles beneden(kleding, luiers, badje enz).

weet iemand of je rookvlees wel mag?
ik eet nu alleen tosti met tomaat en daar word ik niet misselijk van maar wil wel graag gewoon vlees kunnen eten.
pi_90311889
Doe
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef rotsje het volgende:

[..]

op de bank verschonen?
ik deed dat toen ik zwanger was van de 2de. ik had alles beneden(kleding, luiers, badje enz).
Doe ik ook hoor :) Maar na het bad (boven) is de commode wel handig om af te drogen
Nu doen we dat meestal samen als manlief er ook is
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 december 2010 @ 22:05:26 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90312044
verschonen doe ik ook (zo goed en kwaad als het gaat) op de bank beneden, omkleden ook. uitkleden voor het douchen doet meneer zelf en deponeert ook zijn vuile wasgoed zélf in de emmer. Hij kán zelf z'n luier afdoen en in de luieremmer gooien die op de overloop staat boven. Hij kan ook de trap zelf op, en naar beneden zijn we hem nu aan het leren (een been, twee been. en dan treetje voor treetje aan de hand naar beneden). 's avonds na het douchen komt papa naar boven om hem af te drogen en aan te kleden dus dat scheelt weer voor mij. Het enige wat nu vrij lastig is met hem is dat hij nog steeds nauwelijks praat, maar wel enorm driftig kan worden als iets hem niet lukt of niet snel genoeg gaat .. en dan gewoon echt krijsen tot m'n dove buren er wakker van worden :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 22 december 2010 @ 22:15:26 #142
94046 PM-girl
pi_90312712
quote:
Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef rotsje het volgende:

[..]

op de bank verschonen?

weet iemand of je rookvlees wel mag?
ik eet nu alleen tosti met tomaat en daar word ik niet misselijk van maar wil wel graag gewoon vlees kunnen eten.
Gerookte zalm mag niet omdat de temperatuu niet tot de 100 graden komt bij het rookproces, waardoor de bacteriën kunnen overleven. Ik denk dat rookvlees met een vergelijkbaar (en dus te koud) proces gerookt wordt?
Als je het daarna verhit tot 100 graden zijn dr bacterien dood, maar zo heet wordt een tostimaker niet denk ik.
*
pi_90313214
Vers gerookte zalm mag wel, het gaat naar ik weet om de listeriabacterie die in de vacuümverpakking kan zitten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 22 december 2010 @ 22:29:13 #144
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_90313678
Thanks PM dan maar even niet eten al lees ik overal dat het wel mag maar met mate (duhhh)
vandaar dat ik twijfel. dan maar niet voor de zekerheid. ;)
Ik ben nu echt een miep met alles. Mijn man word gek van mij _O-
  woensdag 22 december 2010 @ 22:37:32 #145
94046 PM-girl
pi_90314278
quote:
Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef Vanyel het volgende:
Vers gerookte zalm mag wel, het gaat naar ik weet om de listeriabacterie die in de vacuümverpakking kan zitten.
Dat was vier jaar terug inderdaad wat ik te horen kreeg, maar nu zou het gaan om alle soorten, ivm die te lage temperatuur. Aldus de verloskundige.
*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 december 2010 @ 23:39:21 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90318341
vanmorgen ben ik een paar uurtjes weggeweest, vanmiddag even een uurtje of wat op bed gelegen voor ik aan het eten begon. Ben nu wel moe, maar heb nog geen slaap :? kon vanmiddag overigens ook niet echt slapen, maar ik was wel uitgeruster toen ik aan 't eten begon .. voortaan maar overwegen om met Jan mee te gaan liggen tussen de middag .. kan de rust goed gebruiken besef ik me nu :@
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_90318487
Ik slaap al de hele zwangerschap met Lotte mee :@
Heerlijk!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 december 2010 @ 23:54:52 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90319298
ik gebruikte die tijd vooral om was op te vouwen of af te wassen ( :') ) of om het eten voor te bereiden. Mjah, m'n rust is belangrijker dan een opgevouwen handdoek ..

pi_90319449
Dat soort dingen kunnen toch ook prima met een wakker kind? Genieten van je rust dus
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 december 2010 @ 23:59:15 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90319571
op de een of andere manier vind Jan opgevouwen was overhoop halen (ik vouw beneden en breng de stapels in de mand naar boven) leuker dan met z'n speelgoed te spelen ;) dus nee, gaat niet zo best samen :P

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')