Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt, dat doen we hier allemaal, ieder op onze eigen manier, dan is niet het een beter of slechter dan het andere.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, daar heb je een punt. Ik sta redelijk sterk in mijn schoenen, trek me eigenlijk van weinig iets aan en zeker niet van 'bronnen' als de Flair, Viva etc. Ik kijk wel naar de adviezen van RIVM etc. Maar niet iedereen zit zo in elkaar en dan is het gewoon lastig om door de bomen het bos te zien. Schuldgevoelens zijn zo gekweekt.
Nou maak je maar op voor een nieuw rondje ergernissen dan straksquote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan er vooral heel slecht tegen als in de tijdschriften die lekker makkelijk weglezen heel eenvoudig een verband wordt gelegd tussen gezond eten en bijvoorbeeld de toekomstige smaak van je kind en zelfs intelligentie. Er is heus geen één-op-één-verband. Was dat maar zo, want dan wisten we precies wat we moesten doen voor slimme kinderen die altijd hun bordje leegeten!Er zijn heus verbanden, maar hoe sterk die zijn wordt altijd wat in het midden gelaten.
Het is minder heftig (of ik heb er beter mee leren omgaan), maar het gaat gewoon niet weg. Wat ik ook eet, niet eet, welk tijdstip of volgorde, het blijft aanwezig. En aangezien ik ruim 12 weken ben, bijna 13, vrees ik dat het blijft. Och, dan duurt het gewoon nog zes maanden. Is ook eindig toch!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef huuphuup het volgende:
PM![]()
![]()
kusje voor je misselijkheidzakt het al wat of is het nog steeds een ramp?
bij Tess ben ik tot een week of 16 misselijk geweest, daarna was het overquote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Het is minder heftig (of ik heb er beter mee leren omgaan), maar het gaat gewoon niet weg. Wat ik ook eet, niet eet, welk tijdstip of volgorde, het blijft aanwezig. En aangezien ik ruim 12 weken ben, bijna 13, vrees ik dat het blijft. Och, dan duurt het gewoon nog zes maanden. Is ook eindig toch!
Nou, precies! 12 weken is echt geen magische misselijkheidsgrens. Ik heb begrepen dat bij de meeste vrouwen de misselijkheid tussen 12 en 16 weken over is (en dat kan wel heel snel gaan ineens!). Helaas is dat niet bij iedereen zo, maar het lijkt me fijner om toch gewoon hoop te houden.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij Tess ben ik tot een week of 16 misselijk geweest, daarna was het over
Nee, 12 weken is geen magische grens, dat weet ik. Maar je kunt altijd hopen toch!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, precies! 12 weken is echt geen magische misselijkheidsgrens. Ik heb begrepen dat bij de meeste vrouwen de misselijkheid tussen 12 en 16 weken over is (en dat kan wel heel snel gaan ineens!). Helaas is dat niet bij iedereen zo, maar het lijkt me fijner om toch gewoon hoop te houden.
Ik ben echt een muts in die dingen. Zware tassen laat ik gerust tillen, maar thuis sjouw ik wel met volle vuilniszakken en verplaats ik allerlei meubilair. Niet zo slim.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef mrien het volgende:
De boodschappen laat ik nu regelmatig door iemand van de supermarkt in de auto tillenmanlief tilt ze dan weer uit de auto
Het kan volgende week nog! Of die week erop! Eigenlijk elk moment! Ik hoop het voor je, want misselijkheid is écht rot.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, 12 weken is geen magische grens, dat weet ik. Maar je kunt altijd hopen toch!
Aan statistieken en gemiddelden heb je inderdaad niet altijd iets. Maar gelukkig ben ik alleen maar misselijk, hoef ik niet over te geven en kan ik redelijk doen wat ik wil doen. Het kan altijd erger, is mijn insteek.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het kan volgende week nog! Of die week erop! Eigenlijk elk moment! Ik hoop het voor je, want misselijkheid is écht rot.
Bij mij was de misselijkheid in het begin deze keer veel minder en heb ik nu juist aan het einde er veel meer last van. Het is zo lastig om er voorspellingen over te doen.
ja maar hallo mevrouw ruim 39 wekenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:07 schreef mrien het volgende:
De boodschappen laat ik nu regelmatig door iemand van de supermarkt in de auto tillenmanlief tilt ze dan weer uit de auto
bij mij begon het met 8 weken en dan tot een week of 16. Oh wat Vicky ook zegt.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Het is minder heftig (of ik heb er beter mee leren omgaan), maar het gaat gewoon niet weg. Wat ik ook eet, niet eet, welk tijdstip of volgorde, het blijft aanwezig. En aangezien ik ruim 12 weken ben, bijna 13, vrees ik dat het blijft. Och, dan duurt het gewoon nog zes maanden. Is ook eindig toch!
Dat dus!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar hallo mevrouw ruim 39 wekenje zou wel gek zijn ook als je zelf aan de sjouw ging! Zitten en puffen moet je! en snel ook een beetje want ik ben kei benieuwd naar je menneke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |