Omdat het moet van jouquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:30 schreef Crazy-M het volgende:
beetje mijn trein afwijzen
Kan nog steeds niet bij C_A een zaak starten
En Kally, weet nog steeds niet waarom het mijn schuld is dat je hier zit
haha ok danquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat het moet van jou
Ik had als kerstpakket een bon gekregen waarmee je een kado uit kon kiezen. Nu wist ik dus echt niet wat ik moest kiezen dus heb ik het verrassingpakket genomen. Dat is dus een doos vol etenswaren, maar wel etenswaren die lekker zijn, chips, koekjes, drinken, thee enz enz. maar allemaal goede merken
vanachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pwnd dude pwnd, nog geen sneeuw
Echt wel, doritos met dip zat er ook inquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok dan![]()
O lekker freet pakket dus
Ik hou ook van jou, ik zit de hele dag dat liedje al te zingenquote:
Als het dan toch allemaal niet door gaat, mag het los gaan ookquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als het dan toch allemaal niet door gaat, mag het los gaan ook
Waarschijnlijk niet neequote:
Ohw lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt wel, doritos met dip zat er ook in
Ik ga via Londen, niet te doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
noessss!!!
Maar waarom?? De vriend van mn beste vriendin zit ook in new york sinds zondag
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:54 schreef Cee het volgende:
Owww Patje ik hoop echt dat je reis doorgaat.![]()
Ik mag je niks meer sturenquote:
En weer 20.000 voor twee chaletsquote:
ik moet nog ff door sparen om uit te breidenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En weer 20.000 voor twee chalets.
Ik heb nog 70k over.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moet nog ff door sparen om uit te breiden
Ja heel erg jammerquote:
was dat nu allemaal met jou ?quote:
Morgen zou ik in het vliegtuig moeten zitten om kerst in New York te vieren. Maar is niet te doen al die luchthavens enzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was dat nu allemaal met jou ?
hoor wat over thuis enzo ?
owsquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Morgen zou ik in het vliegtuig moeten zitten om kerst in New York te vieren. Maar is niet te doen al die luchthavens enzo.
Onbetaald verlof in zomer vakantie en maand Amerikaquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
Hoi Benny
En klote Pat, weet je al wanneer je dan gaat?
Owquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Onbetaald verlof in zomer vakantie en maand Amerika
Denk ik
Kallyquote:
Creeziequote:
Je houdt van onsquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
Ik zou er niet zijn, maar ik kom niet weg
je kunt niet zonder ons.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
Ik zou er niet zijn, maar ik kom niet weg
Jaquote:
Das wederzijds, vond het echt klote toen je zei dat je wegging.quote:
Jij bent echt een schatje, maar dat had ik ook al gezegdquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das wederzijds, vond het echt klote toen je zei dat je wegging.Maar dat had ik al gezegd in PM.
Goede avond mevrouwquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das wederzijds, vond het echt klote toen je zei dat je wegging.Maar dat had ik al gezegd in PM.
Hoe gaat hetquote:
Wel leuke Bos!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Zo kerstgeschenk.nr 2 is binnen. De boeken van Tatiana de Rosnay.![]()
Nu alleen nog de LaPLace kaart
oi oi, leuk leuk kerstgeschenkjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Zo kerstgeschenk.nr 2 is binnen. De boeken van Tatiana de Rosnay.![]()
Nu alleen nog de LaPLace kaart
Doe Patje, toch nog een fijne avondquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed en met deze vrijgezelle man uit Brabant met hond? /lurkeninfobo
Stout hè?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo maar lurken
maar met mij gaat het ook goed
idd, stoute meidquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stout hè?Maar mooizo!
Ik woon ook in Brabant.
Ik hoop hetquote:
Kun jij nog een ribbon aan mij sturen?quote:
O klinkt wel goed, ik hou wel van dat soort boekenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het
Vvandaag bij de bieb wel een Sprinter geleend (dat zijnn boeken die in een week terug moeten zijn), maar daarna ga ik er wel in 1 van die boeken lezen, denk ik. Waarschijnlijk Kwetsbaar, gaat ook een beetje over een autistisch jongetje, zo te lezen uit de omschrijving, dus spreekt mij wel aan.
Okay, dat is wel mooi dan, wie weet heb je er iets aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het
Vvandaag bij de bieb wel een Sprinter geleend (dat zijnn boeken die in een week terug moeten zijn), maar daarna ga ik er wel in 1 van die boeken lezen, denk ik. Waarschijnlijk Kwetsbaar, gaat ook een beetje over een autistisch jongetje, zo te lezen uit de omschrijving, dus spreekt mij wel aan.
Ja, ik heb er 3 gekregen dit jaar. Ik zit ook in 2 clientenraden en daarvan kreeg ik elk een kerstgeschenk en ook nog 1 van mijn vrijwillgers werk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oi oi, leuk leuk kerstgeschenkjes
ik moet nog afwachten of we iets met kerst krijgenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 3 gekregen dit jaar. Ik zit ook in 2 clientenraden en daarvan kreeg ik elk een kerstgeschenk en ook nog 1 van mijn vrijwillgers werk.![]()
Van mijn andere vrijwilligerswerk hebben we donderdag een etentjeop het werk (Chinees wordt er gehaald wat ik begrepen heb)
O dat is gezelligquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er 3 gekregen dit jaar. Ik zit ook in 2 clientenraden en daarvan kreeg ik elk een kerstgeschenk en ook nog 1 van mijn vrijwillgers werk.![]()
Van mijn andere vrijwilligerswerk hebben we donderdag een etentjeop het werk (Chinees wordt er gehaald wat ik begrepen heb)
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zeg ik net in GRTDOJW.Dit is echt erg.
Done.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun jij nog een ribbon aan mij sturen?
Naar siepie
Het begint echt eng te worden.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook wel volgens mij dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
O klinkt wel goed, ik hou wel van dat soort boeken
quote:Beschrijving
Op een woensdagmiddag in Parijs wordt Justines dertienjarige zoon Malcolm op weg naar muziekles geschept door een mokkakleurige Mercedes. De bestuurster van de auto rijdt door, alleen een buschauffeur heeft een glimp opgevangen van het kenteken. Malcolm wordt in allerijl naar het ziekenhuis gebracht en raakt in coma.
Justine is freelance vertaalster en getrouwd met de Engelse architect Andrew en behalve Malcolm hebben ze nog een dochter, de negenjarige Georgia. Na het ongeluk raken Andrew en Justine van elkaar verwijderd: hij vertrouwt op het politie-onderzoek en probeert het normale leven door te laten gaan, zij raakt totaal ontregeld en gaat zelf op onderzoek uit. Via de tip van een politieman komt Justine op het spoor van Eva, moeder van een autistische zoon en eigenaresse van een schoonheidssalon in Biarritz. Justine zoekt haar op, confronteert haar met het drama dat zich in Parijs heeft afgespeeld en ontdekt de pijnlijke waarheid achter Malcolms ongeluk.
Kwetsbaar is een verhaal over moederliefde, leugens en de betrekkelijkheid van het leven. De Rosnay schetst met warmte en humor de tekortkomingen van menselijke relaties in een wereld die draait om hoop en verlangens.
GRTDOJW ... pfff lang geledenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is GMTAquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het begint echt eng te worden.Elk liedje tegelijk melden, en een paar keer per dag precies hetzelfde zeggen.
O dat lijkt me inderdaad erg mooiquote:
yep, long time agoquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij was een van de oorspronkelijke posters hè?
Ik weet.quote:
Weet je dat je daar een opleiding voor moet volgen? Toos Toverhoed van Toverland heeft dat ook gemoeten.quote:
mwa, de gezelligheid zoals die er was ...quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu zit er een (toffe) groep ONZ'ers/TAL'ers 's avonds. En overdag mensen die werken.
Serieus?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weet je dat je daar een opleiding voor moet volgen? Toos Toverhoed van Toverland heeft dat ook gemoeten.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Serieus?
Nja, 1 dag is goed genoeg
Kom vooral een keer kijken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, de gezelligheid zoals die er was ...
mwa, weet nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kom vooral een keer kijken!
Benny/Bos/Koen/c_a hangen er ook vaak zat rond, dus genoeg 'goei volk'.
quote:
is je geraden ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even douchen en dan laptop aanzetten
Ah, nee CVquote:
Wachten op energiequote:
Ow haha, lekker met die gladde straatquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef Bos81 het volgende:
Valt mee, moest even een taak overnemen van huisgenoot (is wat ziekjes), de afvalcontainer door de sneeuw naar de straatkant loodsen
haha okquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Wachten op energie
Ik heb een uitbreiding en als ik al die bomen weg heb ga ik mijn hele stad omgooien
je lijkt wel een vrouwquote:
Valt mee, ligt nog lekker veel sneeuw, dus kon gewoon goed doorstappen met mijn soort van laarzen. (tenminste wat hogere schoenen, waar mijn enkels ook gewoon in zitten).quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow haha, lekker met die gladde straat
Het staat nu echt door elkaar, mijn 2e stad heb ik iets beter ingericht, maar ik had geen ruimte om te schuiven, maar nu dus welquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok
ik moet nog wachten op mn uitbreiding
Ja dat scheelt welquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee, ligt nog lekker veel sneeuw, dus kon gewoon goed doorstappen met mijn soort van laarzen. (tenminste wat hogere schoenen, waar mijn enkels ook gewoon in zitten).
chaotische ordequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Het staat nu echt door elkaar, mijn 2e stad heb ik iets beter ingericht, maar ik had geen ruimte om te schuiven, maar nu dus wel
kerst 2011 ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens vanmorgen de kaarten op de bus gedaan, dus ben benieuwd wanneer jullie ze binnen hebben, ik hoop wel voor kerst
Dat moet wel lukken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens vanmorgen de kaarten op de bus gedaan, dus ben benieuwd wanneer jullie ze binnen hebben, ik hoop wel voor kerst
Normaal ben ik wel zo snel jaquote:
krijg ik van jou nog een plekje voor mijn zaken ?quote:
Moppiequote:
dat kun nuquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
krijg ik van jou nog een plekje voor mijn zaken ?
ff verbinden met de wegquote:
jah zag alquote:
Bella Vaduz en ik, zijn zaterdag even wezen kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:56 schreef gomi het volgende:
is er iemand van tal eigenlijk al naar glazen huis geweest?
zouden een paar toch doen?
ah k,quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
nee, wel 2 jaar terug in breda geweest, maar vind het niet echt spectaculair
Ja dus, en morgen ga ik weer even de stad in. Had toevallig afgesproken met een vriend er toen niet bij stilgestaan dat het glazen huis er dan zou staan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef gomi het volgende:
[..]
hey bos, ben je al naar glazen huis geweest?
ah k dan.,.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bella Vaduz en ik, zijn zaterdag even wezen kijken.
is niet echt boeiend hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k,
als t in amsterdam zou zijn zou ik ws wel ff kijkje nemen
Het is inderdaad dat het hier in de stad is en ik er dichtbij woon (20 minuutjes lopen) anders zou ik ook niet zijn wezen kijeknquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k,
als t in amsterdam zou zijn zou ik ws wel ff kijkje nemen
Niet opgelet, misschien Vaduz wel, die komt overal bovenuit.quote:
ah k, dacht dat er ms caps waren ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet opgelet, misschien Vaduz wel, die komt overal bovenuit.
haha hoezo ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:05 schreef Zeroku het volgende:
Steeds in het verkeerde topic posten.
Zou kunnen, ook niet op gelet. Ik zal er wel niet opstaan. Ik reik niet verder dan 1 meter 76.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, dacht dat er ms caps waren ofzo
Nee, want ik doe ook mee en stem niet op mijn concurrentie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
Doen jullie even op mij stemmen![]()
?
En als je moet plassen dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wel warm, niet lang..
Mijn piemel hou ik vandaag in mijn broek
OF OP MIJ!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
Doen jullie even op mij stemmen![]()
?
Wat had ik er bij jou ingezet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Hans, wat een lap tekst in je kaart!
Hansquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat had ik er bij jou ingezet?
Ik weet dat niet meer.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wel warm, niet lang..
Mijn piemel hou ik vandaag in mijn broek
quote:
Ik heb ook enkel mijn naam er neer gezet, Ben erg slecht in verhaaltjes verzinnen. En Prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar stond al op de kaart zelf, dus dat hoefde weer niet erbij.quote:
Je hebt zoveel fantastische kanten en dingen dat enkele woorden op een kaart die teniet zouden doen.quote:
waarom is mijn winkel nog dicht ?quote:
openquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom is mijn winkel nog dicht ?
Yup... spontaan toen was hij beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
#SR10
Hel-den
Heb je Living doll ook gezien?
ik las t ook. maar ik mis hier wel vaker watquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
Wat lees ik voor draaamaaa in het meettopic?
Korte toelichting iemand? Of worden er dan weer wonden opengereten?
hmm zie het, maar nog niet in mn franchinesquote:
Vanuit het niets, met Stenders op de achtergrond.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... spontaan toen was hij beter
Daarom... ik vond deze dan ook niet zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanuit het niets, met Stenders op de achtergrond.
Nu is het geweldig dat het zoveel oplevert, hij zat er zelf ook tegenaan te hikken.
CRVquote:
quote:
gekkiequote:
nee dat ben jijquote:
ook lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef crv het volgende:
dag liep wat anders als gepland vandaag.
waren onderweg de Elzas in, ging mijn bak rammelen en ruiken![]()
ik omgekeerd en na enig onderzoek maar besloten richting garage te tuffen. Bleek mijn handremkabel los te zitten
niet echt, maar nu hebben we lekker door een zeiknat basel gesjokt en gluhwein gedronken om warm te blijvenquote:
Dat is balenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef crv het volgende:
dag liep wat anders als gepland vandaag.
waren onderweg de Elzas in, ging mijn bak rammelen en ruiken![]()
ik omgekeerd en na enig onderzoek maar besloten richting garage te tuffen. Bleek mijn handremkabel los te zitten
nogal, maar het is weer gefixed en donderdag weer een kansquote:
ikke ?:Pquote:
Gaat wel, ben net in een boek bezig wat ik als kerstgeschenk heb uitgekozen. Begin is wel veelbelovendquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
nogal, maar het is weer gefixed en donderdag weer een kans
hoes tie ?
spammersquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
Ik maak 50% meer kans zie ik net.
quote:
Wrom ben jij niet on cam?quote:
Nou, ik heb al anderhalf uur achter de laptop gezeten, en ik was tot half tien tv kijken, en ik ga zo naar bed.quote:
Oke lieffiequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, ik heb al anderhalf uur achter de laptop gezeten, en ik was tot half tien tv kijken, en ik ga zo naar bed.
Morgen/overmorgen weer.
Hoi gekkiequote:
brutale aapquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Die heb ik
[..]
binnenkort alleemaal op dvd
Ik weet dat die onder de kerstboom ligt
Hoiquote:
Nee, er gebeurt weinigquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Neen, ik had geen sex..
Zeroku is niet hier helaas
Pim pam pet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar niet in mijn bed, poppedop!
quote:
Aai over je bolletje.quote:
checkquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
Symph!
Je moet ff in FC kijken als je wilt
Vertel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je kunt wel nog iets kleiner doen
Die harenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Van haar hoef ik geen jusjen.....
Ze kijkt eng.
quote:
Okidoki.quote:
Jij hebt mij al gevondenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben op zoek naar Patrique aan het kijken.
Yayquote:
Symphiequote:
2 x quotenquote:
Spesjaal voor j0uw.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is een mooie sjaal voor kally!
Zo vreselijk schattig, ik ben blij dat ik jou mama een kerstkaart heb gestuurdquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar simone, dat filmpje wou ik dus uploaden, alleen t lukt niet
Dat mag wel na je drukke dagenquote:
Hey jijquote:
Dat is mijn tekstquote:
Heerlijkquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |