Ik zou best een ECO-huis willen bouwen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Idd. Maar om nou in de USA te gaan wonen tussen allemaal Groen-Goeroes(Met alle respect) lijkt me nou ook niet het meest ideale. Al is het daar wel toegestaan.
Ik ook wel, 't probleem is alleen dat veel mensen er na hun studie geen geld voor hebben en het er dan niet meer van komtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou best een ECO-huis willen bouwen.![]()
Hier mocht het niet, iets met "bijzonder agrarisch cultuur gebied".quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ook wel, 't probleem is alleen dat veel mensen er na hun studie geen geld voor hebben en het er dan niet meer van komt![]()
Ik zie dat bij mij eigenlijk ook wel gebeuren
Pff, bamboe is ook een agrarisch product.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier mocht het niet, iets met "bijzonder agrarisch cultuur gebied".![]()
![]()
Je kan nog beter zwerver wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Zeeland het volgende:
Ik zou het ook fantastisch vinden. Een huis van afgedankte autobanden extreem goed isolerwnd en nauwelijk bouwkosten. Probleem. Is alleen dat het niet mag.
Zo lus ik er ook nog 5.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Amerikanen over groen bouwen, met biologisch afbreekbare huizen...
Dat is wellicht beter dan wat ze gewend zijn daar, maar ik woon in een bakstenen huis wat al meer dan 400 jaar bewoond is. Wedden dat mijn huis veeeeeeel ecologischer is.
Hoeveel geld wilde je erop zetten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is wellicht beter dan wat ze gewend zijn daar, maar ik woon in een bakstenen huis wat al meer dan 400 jaar bewoond is. Wedden dat mijn huis veeeeeeel ecologischer is.
Als een Orkaan zo'n houten huis afbreekt is het in principe biologisch afgebrokenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoezo? Je kunt er ook gewoon een villa mee bouwen met alles erop en eraan. Het is geen kwestie van minder, maar van anders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan nog beter zwerver worden![]()
Lijkt me eigenlijk ook wel wat hebben, de onafhankelijkheid
Volgens mij is er een misverstand. Je kan er idd prachtige dingen mee bouwen. Met mijn reactie bedoelde ik dat als je geen ECO-huis mag bouwen je maar beter zwerver kan wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt er ook gewoon een villa mee bouwen met alles erop en eraan. Het is geen kwestie van minder, maar van anders.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Volgens mij is er een misverstand. Je kan er idd prachtige dingen mee bouwen. Met mijn reactie bedoelde ik dat als je geen ECO-huis mag bouwen je maar beter zwerver kan worden
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oké misverstandje, dan kies ik toch voor een eco-asociaal huis.
Het is nog niet te laat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
![]()
achja, tegen de tijd dat het allemaal is gerealiseerd zal de klimaatverandering waarschijnlijk al zijn opgetreden![]()
Da's waar, vind het aan de ene kant ook wel iets dringends, maar het filosofische in mij vindt het dan ook wel leuk om te zien wat erna gebeurt. Er zijn al zo veel klimaatsveranderingen geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat.![]()
Ik ga dit topic persoonlijk levend houden.
Geen isolatie en hoge stookkosten bedoel je? In een vochtig huis?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Stookkosten vallen reuze mee, en het is kurkdroog.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Geen isolatie en hoge stookkosten bedoel je? In een vochtig huis?
Lekker veel pottenkijkers.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:41 schreef Dutchnative het volgende:
Alleen al voor het alternatieve zou ik zo'n huis bouwen
Zet er een bakje met geld neer en je verdient goud geldquote:
Probleem is dat onze grondstoffen ook opraken, dus moeten we wel onze afvalstoffen hergebruiken. Tenminste als we deze welvaart nog eeuwen willen behouden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Da's waar, vind het aan de ene kant ook wel iets dringends, maar het filosofische in mij vindt het dan ook wel leuk om te zien wat erna gebeurt. Er zijn al zo veel klimaatsveranderingen geweest.
Daar ben ik het bijna mee eens. Het moet enigszins wel in het straatbeeld passen, bij ons in de straat zou geen herenhuis passen tussen de boerderijen. Dat mag dan ook niet, alleen nog maar langgevel boerderijen. Ik vind het belachelijker dat ze precies kunnen zeggen waar iemand op zijn perceel wel of niet mag bouwen en dit met rare hoekjes als bebouwingsvlak bijna onmogelijk maakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is en blijft natuurlijk belachelijk dat als jij een stuk land hebt je daar geen huis op mag zetten, zoals jij dat wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |