abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90288360
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:05 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Applecherry; met alle respect naar jou maar ik ben het deels met Tegan eens. Dank je voor je toelichting hier maar beschouw svp je persoonlijke draadje als een betere uitlaatklep ok? Thnxs! :)

(en een post gaan editten - lees deleten - nadat er een reactie op wordt gegeven vind ik erg zwak, klinkt hard, wel waar :( )
moet ik het weer terugzetten dan? ik bedoel, jullie konden er niks mee want het betrof geen relatie, dus ik verplaatste de post ergens anders heen.
pi_90288593
Hmm nou even een update van mijn kant..

Gister begon mijn ex weer tegen me te praten opeens op msn. Ze heeft het er ontzettend moeilijk mee, met haar ontwikkeling, dat ik weg val, haar werk. En ze wist zich geen raad. Ik heb het redelijk koel gehouden, en stiekem voelde het wel goed om te horen dat zij het ook moeilijk heeft.
pi_90289603
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

Gister begon mijn ex weer tegen me te praten opeens op msn. Ze heeft het er ontzettend moeilijk mee, met haar ontwikkeling, dat ik weg val, haar werk. En ze wist zich geen raad. Ik heb het redelijk koel gehouden, en stiekem voelde het wel goed om te horen dat zij het ook moeilijk heeft.
Die bevestiging dat de andere partij het er ook moeilijk heeft is fijn, en waarom, omdat het aangeeft dat je relatie niet helemaal poep was :) Dat het buiten de rottige dingen ook wel erg fijn was. Maar je moet er wel aan denken dat het niet voor niks voorbij is. Je loopt waarschijnlijk toch weer tegen dezelfde problemen aan...

Mag inmiddels uit ervaring spreken :)
pi_90290051
Yup daar heb ik mezelf dat laatste dagen ook mee op de been gehouden. Er zijn tussen ons gewoon essentiële problemen die niet direct opgelost kunnen worden. Ik houd het ook gewoon kort, ik ga me niet nog een keer als amateur psychiater opwerpen, dat kan ik niet, dat is niet mijn beroep en ga ik aan onderdoor.
pi_90290497
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:54 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Yup daar heb ik mezelf dat laatste dagen ook mee op de been gehouden. Er zijn tussen ons gewoon essentiële problemen die niet direct opgelost kunnen worden. Ik houd het ook gewoon kort, ik ga me niet nog een keer als amateur psychiater opwerpen, dat kan ik niet, dat is niet mijn beroep en ga ik aan onderdoor.
Groot gelijk.. hoe graag je iemand misschien ook wil helpen, daar ga je aan onderdoor.
Ik had ook heel erg het gevoel dat ik mijn ex moest helpen, omdat hij met zichzelf in de knoop zit. Gelukkig zit ie nu in therapie. Het is gewoon je verantwoordelijkheid niet.
pi_90290607
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:02 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Groot gelijk.. hoe graag je iemand misschien ook wil helpen, daar ga je aan onderdoor.
Ik had ook heel erg het gevoel dat ik mijn ex moest helpen, omdat hij met zichzelf in de knoop zit. Gelukkig zit ie nu in therapie. Het is gewoon je verantwoordelijkheid niet.
Nee inderdaad, ik kan mensen vaak heel goed doorzien en inschatten en dingen los peuteren. Maar als daar voor vrij schokkende dingen te voor schijn komen, dan gaat dat ten kosten van mijzelf.
Het is heel moeilijk om dat niet nog een keer te doen, maar wel nodig. Ik heb gewoon gemerkt dat ik de vorige keer het zelf niet aan kon, dat heeft ook veel problemen veroorzaakt binnen onze relatie en het uiteindelijk toch wel gesloopt.
pi_90292140
Ook ik vertel mijn verhaal maar ff hier, altijd lekker om je hart ff te luchten.

Aan het begin van 4VWO kwam er een meisje bij mij in de klas. Zag haar totaal niet staan en vond haar ook niet aantrekkelijk. Maar het toeval wou dat ze via via via in dezelfde vriendengroep terecht kwamen. We begonnen wat te praten en zoals ik al vaker meegemaakt hebt, veranderen meisjes dan opeens. Nadat je wat leuk praat worden meisjes opeens wel aantrekkelijk (of juist helemaal niet dus). We werden erg goede vrienden en zagen elkaar allebei erg duidelijk staan. Maar we waren net 16 en hadden allemaal nog niet heel erg trek in verkering, maar na een tijdje, vlak voor onze 17e verjaardag, kwam het er toch van.

Het jaar en de (bijna) 10 maanden die volgden waren prachtig. We hadden wel eens gezeur en ik kon me ook wel aan haar (soms ronduit kinderachtige) gedrag irriteren, maar ik voelde echt liefde voor haar. Op een gegeven moment, na een jaartje of zo, kwam zij zelfs met het plan om na onze studie (die dus nog moest komen) te trouwen, kinderen krijgen etc. Ik was nog een beetje terughoudend, maar ook ik heb altijd de wens gehad om vroeg te trouwen; ik zie voor mezelf veel meer een leven weggelegd met huisje-boompje-beestje dan eerst carrière maken; geld is voor mij niet belangrijk; geluk des te meer. Ik zag mezelf zeker gelukkig met haar worden, en zij zichzelf ook met mij. Ik mocht het nooit uit maken, want ze zou kapot gaan, en ik was de liefde van haar leven, ze wou me nooit meer kwijt, ik was zo goed voor haar (volgens haarzelf en haar omgeving), we konden het goed met elkaars ouders vinden, zaten in dezelfde vriendengroep, afstand was 5 minuten fietsen etc. Ze was 'bang' voor de tijd dat we gingen studeren, ik ging in Nijmegen studeren, zij bleef in Zwolle. Ze was bang dat we uit elkaar zouden groeien en dat ik nieuwe meisjes zou ontmoeten. Ik heb haar verzekerd dat dit niet het geval zou zijn.

En een maand geleden was het zo ver. Na een ruzietje (zij wou per se uit gaan, terwijl de afspraak was dat we lekker een weekendje thuis zouden zitten) vertelde ze de volgende dag dat ze dacht dat we misschien beter vrienden konden blijven. Dat ze 'vrijheid' en 'spanning' mistte. Ze wou niet met spijt op haar studentenleven terug kijken, dat ze spijt had dat ze dingen niet gedaan had die juist in haar studententijd hadden gekund. Ik was daar uiteraard niet blij mij, en vroeg om een tweede kans. Die kans kreeg ik, en 3 weken lang ging het weer top. Ik kreeg weer smsjes dat ze zoveel van me hield, blabla. En opeens weer; een smsje dat ze toch nog wel wat twijfelde, maar dat ze haar best zou doen dat het weg zou gaan en dat ze van me hield. De dagen die daarop volgden waren de kutste van mijn leven tot nu toe. Ze negeerde me compleet, zette alleen nog maar een X achter haar sms (wat ze eerst dus nooit deed), en ik kreeg geen hap door mijn keel. Ze was zo onduidelijk als wat. 6 Dagen later hebben we gepraat, en ik heb haar van alles gevraagd, en kreeg alleen maar 'weet niet' te horen. Toen heb ik gezegd, nou we maken het maar uit.

Ze moest ontzettend huilen en was bang om me kwijt te raken als vriend. Ze wou nog contact houden, smsen, uit eten, naar de film. Ik ging daar mee akkoord, omdat ik nog hoop had. In de week die daarop volgde negeerde ze me weer compleet en deed kortaf. Toen heb ik ook gezegd; beter doen we die dingen niet meer en houden we geen contact. Maar het kutte is dus ook, we zitten dus in dezelfde vriendengroep. Gisteravond gingen we weer stappen, en elke keer als we oogcontact hadden (wat ze af en toe wel zocht) keek ze gelijk weer weg. Ze zegt haast niks. Ergens ben ik verschrikkelijk boos op haar, maar ik kan het niet loslaten. Elke keer als er tijdens het uitgaan een jongen bij haar een beetje begint te dansen of wat, dan klopt het hart in m'n keel.

En ja, velen zullen zeggen; hoe oud ben je? 18 Dus :P uiteraard is dat heel jong en ik heb nog een heel leven voor me, maar ik zag mijn toekomst (mede dankzij haar) alleen maar met haar voor me. Dat valt allemaal weg, en dat komt keihard aan. Ik ben nog steeds verliefd op haar, en ik wil dat weg drukken, maar het gaat knap lastig kan ik zeggen. Soms voel ik me goed, probeer veel dingen met vrienden te doen, maar soms is zij er dus ook bij en dat is lastig, vooral als ze me negeert, nadat we een jaar en 10 maanden echt gelukkig waren. Het lijkt of ze niks meer om me geeft. Misschien is dat de buitenkant, want ze zei ook toen het uit was dat ze verschrikkelijk bang was om spijt te krijgen. Misschien wil zij me nu ook proberen af te stoten en kan zij zich er wat sterker onder houden dan ik... Ik hoop maar dat de tijd alles heelt! Uiteraard ligt dat ook aan wat ik met die tijd doe, maar ik heb in niet gek veel dingen zin...

Voor de mensen die dit allemaal hebben weten te lezen; chapeau!
pi_90292362
Dat je ff nergens zin in hebt kan ik me heel goed voorstellen :) Volgens mij snap je zelf heel goed hoe je dit het beste aan kan pakken, ik zie tenminste al goede stappen ;) :Y
  woensdag 22 december 2010 @ 15:52:13 #161
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90292933
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:54 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ook zonder essentieel problemen (tenminste lijkt het dan) kan het ophouden... bedoel is bij mij al de derde keer achter elkaar...
Misschien is er wel iets essentieel fout dat ik niet zie :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  woensdag 22 december 2010 @ 16:26:05 #162
189961 ex
aperture science
pi_90294661
Zo, hier onwijs druk gehad op me werk en eigenlijk nergens aan gedacht :), veel af gekregen op me werk dat voelt ook wel lekker!

Op naar huis :)!
The cake is a lie!
pi_90294694
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:52 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ook zonder essentieel problemen (tenminste lijkt het dan) kan het ophouden... bedoel is bij mij al de derde keer achter elkaar...
Misschien is er wel iets essentieel fout dat ik niet zie :)
In die situatie zit ik nu ook. Het is uitgemaakt zonder duidelijke reden of oorzaak. Ik zit me net te bedenken dat het vandaag (en precies op dit moment) 5 weken uit is. En dat ik nog steeds weinig tot niets verder ben, qua gevoelens. Komt ook door de feestdagen, we waren bijna twee jaar bij elkaar, toekomstplannen (samenwonen, kinderen), en ineens spat de droom uiteen. Het is lastig om dat een plek te geven.
pi_90295281
Klopt, ook bij mijn vriendin was het 'gevoel' weg. Ze kon niet aangeven waarom. Als je samen die plannen (misschien zelfs tot voor kort) gemaakt hebt, en als dat opeens zonder reden weg is komt dat echt keihard aan. Maar je moet door, en er loopt vast nog wel iemand anders rond bij wie je net zo goed past, ook al lijkt dat nu heel erg ver weg.
pi_90295673
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:39 schreef Forca het volgende:
Klopt, ook bij mijn vriendin was het 'gevoel' weg. Ze kon niet aangeven waarom. Als je samen die plannen (misschien zelfs tot voor kort) gemaakt hebt, en als dat opeens zonder reden weg is komt dat echt keihard aan. Maar je moet door, en er loopt vast nog wel iemand anders rond bij wie je net zo goed past, ook al lijkt dat nu heel erg ver weg.
Dat moet ik inderdaad ook doen. Lukt alleen nog voor geen meter, en daar baal ik zelf ook enorm van. Probleem is dat m'n sociale leven voornamelijk met vrienden van mijn vriendin was, en dat we veel bij elkaar waren. Tel daarbij op dat ik eerder dit jaar gedwongen moest stoppen met m'n opleiding en nu werkloos thuis zit (helaas, wil zo snel mogelijk weer aan het werk!), dan is het lastig om de boel zo even van je af te zetten.
Ik heb nu al ruim 2 weken geen contact meer met haar (op ons beider verzoek, ik kon er niet mee omgaan haar nog op Hyves/MSN te hebben, ik bleef haar aanspreken, om maar contact te blijven houden), en dat valt me zwaar. Helemaal omdat ze niks van zich laat horen, en de laatste keer wel zei dat ze bezorgd was om me, omdat ik er zo'n moeite mee heb.
pi_90296068
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:26 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

In die situatie zit ik nu ook. Het is uitgemaakt zonder duidelijke reden of oorzaak. Ik zit me net te bedenken dat het vandaag (en precies op dit moment) 5 weken uit is. En dat ik nog steeds weinig tot niets verder ben, qua gevoelens. Komt ook door de feestdagen, we waren bijna twee jaar bij elkaar, toekomstplannen (samenwonen, kinderen), en ineens spat de droom uiteen. Het is lastig om dat een plek te geven.
Hoe oud ben je?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 22 december 2010 @ 16:55:02 #167
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90296118
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Dat moet ik inderdaad ook doen. Lukt alleen nog voor geen meter, en daar baal ik zelf ook enorm van. Probleem is dat m'n sociale leven voornamelijk met vrienden van mijn vriendin was, en dat we veel bij elkaar waren. Tel daarbij op dat ik eerder dit jaar gedwongen moest stoppen met m'n opleiding en nu werkloos thuis zit (helaas, wil zo snel mogelijk weer aan het werk!), dan is het lastig om de boel zo even van je af te zetten.
Ik heb nu al ruim 2 weken geen contact meer met haar (op ons beider verzoek, ik kon er niet mee omgaan haar nog op Hyves/MSN te hebben, ik bleef haar aanspreken, om maar contact te blijven houden), en dat valt me zwaar. Helemaal omdat ze niks van zich laat horen, en de laatste keer wel zei dat ze bezorgd was om me, omdat ik er zo'n moeite mee heb.
Raar is dat he... zo ben je nog maatjes is het we spreken elkaar straks en ineens is het van het ene op het andere moment (tenminste zo lijkt het... voor haar is er natuurlijk al een hele lange periode aan voorafgegaan) helemaal over. Geen contact helemaal niks...

Het enige dat ik kan zeggen (en zeggen is makkelijker als doen) is volhouden en proberen afleiding te zoeken....
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90296229
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:53 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
24, en zij is bijna 22. Mijn eerste relatie (dat maakt het natuurlijk ook iets lastiger).

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:55 schreef ennudan het volgende:

[..]

Raar is dat he... zo ben je nog maatjes is het we spreken elkaar straks en ineens is het van het ene op het andere moment (tenminste zo lijkt het... voor haar is er natuurlijk al een hele lange periode aan voorafgegaan) helemaal over. Geen contact helemaal niks...

Het enige dat ik kan zeggen (en zeggen is makkelijker als doen) is volhouden en proberen afleiding te zoeken....
Daar kan ik dus geen hoogte van krijgen. Ze zegt dat ze al een tijd twijfelde (een aantal maanden). Een week ervoor was ik echter jarig, en verwende ze me enorm. Een heel fijn weekend gehad samen, en maandags komt ze ineens met haar twijfels, en op woensdag (een week na mijn verjaardag) besluit ze het uit te maken. Terwijl ze zegt dat ze in de dagen ervoor helemaal niet twijfelde. Dat is niet te begrijpen...

Daarna nog een aantal keren gepraat, maar het mocht niet baten. In eerste instantie wilde ze een aantal maanden rust, en dan kijken wat ze wilde. Ik trok dat niet, en daar heb ik met haar over gepraat. Ik denk dat ze zelf al lang de keuze had gemaakt om niet verder te gaan, maar dat ze mij dat nog niet durfde te zeggen.

Maar ik heb nog steeds hoop dat het goed komt tussen ons, en dat komt door ons fijne verleden samen. Ik mag daar echter niet vanuit gaan... Maar dat is heel moeilijk.
  woensdag 22 december 2010 @ 17:00:28 #169
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90296343
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 16:57 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

24, en zij is bijna 22. Mijn eerste relatie (dat maakt het natuurlijk ook iets lastiger).

[..]

Daar kan ik dus geen hoogte van krijgen. Ze zegt dat ze al een tijd twijfelde (een aantal maanden). Een week ervoor was ik echter jarig, en verwende ze me enorm. Een heel fijn weekend gehad samen, en maandags komt ze ineens met haar twijfels, en op woensdag (een week na mijn verjaardag) besluit ze het uit te maken. Terwijl ze zegt dat ze in de dagen ervoor helemaal niet twijfelde. Dat is niet te begrijpen...
Als het helpt.... bij mij was het (de derde keer overigens) om 11.45 sms tot zo om 12.45 een sms we moeten praten om 13.45 einde oefening :)
pi_90296488
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

Ha HarryDePizzanBakker1: Is dit wat je wilt? (Of anders gezegd; je eerste posts gaven blijk van verdriet dat het over was. Nu lijkt er een vorm van toenadering gezocht te worden, althans zo komt het op me over, daar heb ik geen zicht op.)

Laten we ondanks alle modder van dit draadje ook helder blijven houden dat het soms toch wel weer allemaal net wat anders kan gaan lopen, en soms zelfs met een onverwachts 'happy end'.

En Harry; ik wil hier dus niets anders mee zeggen dat het belangrijkste voor jou nu moet zijn wat JIJ evt zou willen.... ;)
Strek je eens uit !
pi_90296573
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:04 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ha HarryDePizzanBakker1: Is dit wat je wilt? (Of anders gezegd; je eerste posts gaven blijk van verdriet dat het over was. Nu lijkt er een vorm van toenadering gezocht te worden, althans zo komt het op me over, daar heb ik geen zicht op.)

Laten we ondanks alle modder van dit draadje ook helder blijven houden dat het soms toch wel weer allemaal net wat anders kan gaan lopen, en soms zelfs met een onverwachts 'happy end'.

En Harry; ik wil hier dus niets anders mee zeggen dat het belangrijkste voor jou nu moet zijn wat JIJ evt zou willen.... ;)
Z'n ex liet blijken dat ze het er moeilijk mee heeft..
Dat hoeft lang niet te betekenen dat het weer goed kan komen.
pi_90296638
quote:

[..]

[..]

Daarna nog een aantal keren gepraat, maar het mocht niet baten. In eerste instantie wilde ze een aantal maanden rust, en dan kijken wat ze wilde. Ik trok dat niet, en daar heb ik met haar over gepraat. Ik denk dat ze zelf al lang de keuze had gemaakt om niet verder te gaan, maar dat ze mij dat nog niet durfde te zeggen.

Maar ik heb nog steeds hoop dat het goed komt tussen ons, en dat komt door ons fijne verleden samen. Ik mag daar echter niet vanuit gaan... Maar dat is heel moeilijk.
Ook bij mij was het mijn eerste relatie. Ook ik kan het absoluut niet aan om geen contact te houden, juist omdat we zo'n fijne tijd gehad hebben. Maar het is het beste...

Jouw en mijn situatie zijn precies hetzelfde, behalve het feit dat ik aan het begin van mijn studententijd sta en jij aan het eind, en dat mijn ex (naar eigen zeggen) niet lang getwijfeld heeft en het lijkt alsof zij het in een opwelling uitgemaakt heeft en nu pas haar ware zelf lijkt te ontdekken. Of het is allemaal schijn... je weet het niet.

Succes man, ik weet hoe je je voelt!
pi_90296645
quote:

[..]

[..]

Geef haar nu dan juist de ruimte en maak afstand.

Daarmee geef je haar de mogelijkheid je evt te gaan missen en dingen in het juiste perspectief te zien.

Ik realiseer me dat ik iets zeg wat misschien tegen al je logica ingaat nu, maar een mens (dus zelfs vrouwen! ;) ) zien pas wat ze missen als ze dat niet meer hebben....
Strek je eens uit !
pi_90296717
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Z'n ex liet blijken dat ze het er moeilijk mee heeft..
Dat hoeft lang niet te betekenen dat het weer goed kan komen.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat HDPB1 voor zichzelf eerst duidelijk moet weten wat hij wilt.

Wat wel zichtbaar lijkt te zijn is dat er contact gelegd wordt. Weten wat je evt wilt maakt zaken dan duidelijker voor beiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wanderingwhy op 22-12-2010 17:23:32 ]
Strek je eens uit !
pi_90297803
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef ennudan het volgende:

[..]

Als het helpt.... bij mij was het (de derde keer overigens) om 11.45 sms tot zo om 12.45 een sms we moeten praten om 13.45 einde oefening :)
Dat is helemaal cru, bij mij zat er dan nog 1,5 dag tussen... Zelfde situatie inderdaad. Helemaal klote als het drie keer zo is geëindigd.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:07 schreef Forca het volgende:

[..]

Ook bij mij was het mijn eerste relatie. Ook ik kan het absoluut niet aan om geen contact te houden, juist omdat we zo'n fijne tijd gehad hebben. Maar het is het beste...

Jouw en mijn situatie zijn precies hetzelfde, behalve het feit dat ik aan het begin van mijn studententijd sta en jij aan het eind, en dat mijn ex (naar eigen zeggen) niet lang getwijfeld heeft en het lijkt alsof zij het in een opwelling uitgemaakt heeft en nu pas haar ware zelf lijkt te ontdekken. Of het is allemaal schijn... je weet het niet.

Succes man, ik weet hoe je je voelt!
Zij gaat door met haar leven, ik vermoed dat ze heel veel uit gaat, en nu in de vakantie veel werkt. Afleiding dus. Ik hoop dat als ze thuis zit, dat ze gaat nadenken. Ik heb nu dus ook al bewust geen contact gezocht in die twee weken. Het is wel zo dat ze a.s. maandag jarig is, daar ben ik dus niet bij. Weet nog niet wat ik ga doen, ik doe haar even een berichtje denk ik, maar meer ook niet.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:08 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Geef haar nu dan juist de ruimte en maak afstand.

Daarmee geef je haar de mogelijkheid je evt te gaan missen en dingen in het juiste perspectief te zien.

Ik realiseer me dat ik iets zeg wat misschien tegen al je logica ingaat nu, maar een mens (dus zelfs vrouwen! ;) ) zien pas wat ze missen als ze dat niet meer hebben....
Ik heb nu dus ruim twee weken geen contact met haar gehad. We hadden afgesproken om elkaar van Hyves te verwijderen, dat heeft ze direct gedaan. Ik heb haar in eerste instantie geblokt op MSN, maar ik kreeg nog steeds (wanneer ik mijn mail bekeek) haar status-updates te zien. Dat wilde ik niet (ook al stond er op dat moment niets verkeerds in), dus heb ik haar ook verwijderd. Nu weet ik niet/nauwelijks meer hoe het met haar gaat. Aan de ene kant is dat fijn, aan de andere kant maakt dat het ook moeilijk, juist omdat je zo nauw betrokken was...

Ik hoop dat ze zich gaat beseffen wat ze mist, temeer omdat onze relatie erg goed was. Het bekende verhaal: 'Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij'. Ik leef op dit moment teveel in het verleden, maar ik hoop dat zij binnenkort terug gaat denken aan het verleden. Dan zou ze op andere gedachten kunnen komen... Ik weet het niet.
pi_90298258
Misschien toch wat teveel details.

[ Bericht 97% gewijzigd door HarryDePizzaBakker1 op 22-12-2010 18:18:34 ]
pi_90298431
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 17:50 schreef HarryDePizzaBakker1 iets:
We houden ziels veel van elkaar, maar er is veel mis gegaan.
Vraag blijft: Wat zou je willen? (met alles wat je nu weet en ervaren hebt)

[ Bericht 60% gewijzigd door Wanderingwhy op 22-12-2010 18:23:02 ]
Strek je eens uit !
pi_90298587
Ik zou dolgraag met haar verder willen, als we wat afstand houden. Ik heb gewoon dagen voor mezelf nodig om haar uberhaupt te kunnen steunen, en zij heeft dat ook nodig.
pi_90298633
Update lijstje voor de kroeg-date

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Heerlen
Jeice -> Dan woonde jij in de omgeving Amersfoort ;)
Cocktailprikker -> Omgeving Nijmegen

(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden!)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90298696
Ik herken wat je zegt Harry. Een van de dingen die ik ook heb, is dat het helemaal niet uit het eindigen van liefde stuk is gelopen. Maar houden van alleen is niet genoeg voor een relatie.

Soms, dan zie je dingen wel, heel goed misschien zelfs. En je kunt er helemaal niks aan doen, behalve afstand van nemen om het te laten gaan. Dat doet fucking zeer maar is het enige wat je kan doen. Geef haar de tijd, geef jezelf de tijd. Als er wat rust is teruggekeerd zal je er wat beter over na kunnen denken.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Update lijstje voor de kroeg-date

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Heerlen
Jeice -> Dan woonde jij in de omgeving Amersfoort ;)
Cocktailprikker -> Omgeving Nijmegen

(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden!)
1 meisje? :P
pi_90298779
Net thuis van een lekker middagje kletsen met een vriendinnetje.. Was erg leuk en gezellig! Vooral heel veel gelachen..
Hebben het aan het begin er nog wel over gehad. Wat vrij logisch is. Ze vond hem een lul, en snapte er geen drol van. Hij had namelijk nog vlak ervoor contact met haar gehad omdat hij mij wilde verassen met een weekend milaan zodat ik haar kon opzoeken (ze zit vaak in het buitenland voor opdrachten).. Dat snap je toch niet? Ik niet in ieder geval! Toen kreeg ik een klein klapje. Maar goed niet te lang over denken, er zijn meer dingen namelijk waar ik niets van snap en dan zal ik ook nooit gaan snappen ook waarschijnlijk.

Het was ook een heerlijk middagje, lekker als 2 vrijgezellen meiden lopen kletsen.. Is toch anders als met vriendinnen die samenwonen etc. ;)
pi_90298820
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:02 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

1 meisje? :P
Jup, maar ben hier in het topic ook echt zwaar in de minderheid als meisje ;) Terwijl je juist zou denken dat juist vrouwen hier urenlang over kunnen doorpraten.. Viel me ook wel een beetje op :p
pi_90298961
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:05 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Jup, maar ben hier in het topic ook echt zwaar in de minderheid als meisje ;) Terwijl je juist zou denken dat juist vrouwen hier urenlang over kunnen doorpraten.. Viel me ook wel een beetje op :p
Er lezen er genoeg mee en af en toe steekt er dan eentje haar neus om de hoek :)

Persoonlijk zou ik het toejuichen als er meer V hier hun gal zouden spuwen. Lijkt me ook een leuke wisselwerking op gang te kunnen brengen in de zin van een soort van verklarende woordenlijst typisch V-gedrag en typisch M-gedrag na een breuk en hoe je daar mee om zou kunnen gaan :)
Strek je eens uit !
pi_90299234
Wandering zou je misschien je post willen editten, Jullie weten het verhaal nu, wat teveel details, anoniem enzo ;l)
  woensdag 22 december 2010 @ 18:52:58 #185
189961 ex
aperture science
pi_90300539
Hmm het gaat nog steeds prima hier.. Ik mis me ex niet maar ik zit nu voor de 7de avond alleen thuis.. toch iets teveel van het goede, het liefst ging/ga ik naar familie maar die wonen en ver weg, en ik heb geen zin om nu op de weg te zinnen.. + dat ik ze allemaal vrijdag alweer zie :)..

Morgen avond in me eentje kerstshoppen in de stad, opzich wel zin in.. Misschien kom ik nog een leuk meiske tegen :D.
The cake is a lie!
pi_90301540
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:52 schreef ex het volgende:
Hmm het gaat nog steeds prima hier.. Ik mis me ex niet maar ik zit nu voor de 7de avond alleen thuis.. toch iets teveel van het goede, het liefst ging/ga ik naar familie maar die wonen en ver weg, en ik heb geen zin om nu op de weg te zinnen.. + dat ik ze allemaal vrijdag alweer zie :)..

Morgen avond in me eentje kerstshoppen in de stad, opzich wel zin in.. Misschien kom ik nog een leuk meiske tegen :D.
@Ex: No offence, maar je zegt zo vaak dat je haar niet meer mist en dat het zo prima met je gaat, dat ik me bijna begin af te vragen wie je toch zo vreselijk nodig wilt overtuigen? ;)
Strek je eens uit !
pi_90301640
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Ex: No offence, maar je zegt zo vaak dat je haar niet meer mist en dat het zo prima met je gaat, dat ik me bijna begin af te vragen wie je toch zo vreselijk nodig wilt overtuigen? ;)
Zichzelf, en dat moet ook. :P
  woensdag 22 december 2010 @ 19:22:25 #188
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90301794
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Er lezen er genoeg mee en af en toe steekt er dan eentje haar neus om de hoek :)

Persoonlijk zou ik het toejuichen als er meer V hier hun gal zouden spuwen. Lijkt me ook een leuke wisselwerking op gang te kunnen brengen in de zin van een soort van verklarende woordenlijst typisch V-gedrag en typisch M-gedrag na een breuk en hoe je daar mee om zou kunnen gaan :)
Lijkt me een goed plan... kunnen we misschien eens een kleine blik werpen in de wondere gedachte wereld van de vrouw :)

@Joycie dat je dat durft met al die vrijgezelle mannen de kroeg in :) Wel top dat je je vandaag zo hebt vermaakt! Goed bezig!!
pi_90301943
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef ennudan het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan... kunnen we misschien eens een kleine blik werpen in de wondere gedachte wereld van de vrouw :)

@Joycie dat je dat durft met al die vrijgezelle mannen de kroeg in :) Wel top dat je je vandaag zo hebt vermaakt! Goed bezig!!
Haha gedruft he! Gelukkig ben ik niet zo snel onder de indruk haha!

Vandaag was leuk.. En toch bekruipt me nu het gevoel van onbegrip weer.. Beetje frustrerend..
pi_90302487
Bah, kutmoment. Hoorde net dat ze lekker met een vriendin in de stad aan het shoppen was. Lachend zwaaien naar mijn moeder. Zij gaat lekker verder met haar leven (en heeft er waarschijnlijk geen moeite mee), en ik zit te treuren dat het over is. Dat moet ik niet doen, dat besef ik hierdoor maar weer eens des te meer. Het lukt gewoon verdomme niet!
  woensdag 22 december 2010 @ 19:43:20 #191
189961 ex
aperture science
pi_90302774
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Mezelf :D ach ik ben er wel eerlijk over hoor, het ging ook prima :). Nu weer wat minder, koud in huis, net als vorig jaar en dan denk ik vorig jaar kropen we nu lekker samen tegen elkaar aan.

Ach ja.. :)
The cake is a lie!
pi_90302911
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Mr.Myst het volgende:
Bah, kutmoment. Hoorde net dat ze lekker met een vriendin in de stad aan het shoppen was. Lachend zwaaien naar mijn moeder. Zij gaat lekker verder met haar leven (en heeft er waarschijnlijk geen moeite mee), en ik zit te treuren dat het over is. Dat moet ik niet doen, dat besef ik hierdoor maar weer eens des te meer. Het lukt gewoon verdomme niet!
Ff zeggen dat je ma der bek dicht moet houden over elk nieuws over haar :P
pi_90303070
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:45 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ff zeggen dat je ma der bek dicht moet houden over elk nieuws over haar :P
Heb je gelijk in. Blijkbaar dacht ze dat ik zo ineens om zou slaan en zou denken dat ze naar de maan kan lopen, om het maar netjes te zeggen. 't Effect is op het moment averechts :')
pi_90304165
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Mr.Myst het volgende:
Dit is dus zo'n volslagen uit de lucht gegrepen aanname. Moet je niet doen. Je maakt jezelf er ongelukkiger mee dan nodig en reken maar dat zij ook wel menselijk zal zijn, anders had je het echt niet zolang met haar uitgehouden en had je ook weinig moeite gehad met "de kunst van het loslaten van je ex" ;)
Strek je eens uit !
pi_90304671
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:06 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dit is dus zo'n volslagen uit de lucht gegrepen aanname. Moet je niet doen. Je maakt jezelf er ongelukkiger mee dan nodig en reken maar dat zij ook wel menselijk zal zijn, anders had je het echt niet zolang met haar uitgehouden en had je ook weinig moeite gehad met "de kunst van het loslaten van je ex" ;)
Daar zit ook wel weer een kern van waarheid in, dank je wel! Ik denk dat het verhaal verteld werd om mij in te laten zien dat ik door moet gaan met mijn leven (wat natuurlijk helemaal waar is!), want 'kijk, zij doet dat ook en heeft er geen moeite mee'. Je hebt gelijk dat dat een uit de lucht gegrepen aanname is. Aan de andere kant heeft zij ervoor gekozen het uit te maken, en het is nou eenmaal zo dat het vaak makkelijker is voor de partij die dat besluit neemt, dan voor degene die dat niet ziet zitten.

Ze is erg gevoelig en onzeker, daarom snap ik het resolute in haar besluit ook niet. Ik weet wel dat ik geen hoop meer mag hebben, maar nogmaals, die heb ik nog steeds. Ik zou het mijn hele leven 'uit kunnen houden met haar', en nog steeds kan ik niks negatiefs over haar zeggen, behalve dat de aanpak die ze gebruikt heeft om het uit te maken totaal verkeerd was (voor mij dan).

Ik ga waarschijnlijk tweede kerstdag stappen (voor het eerst in weken), en ik zat te twijfelen of ik wel zou gaan. Waarom? Ik wil haar liever niet tegenkomen (maar goed, ik weet dat ik niet thuis moet blijven zitten) en ze is de dag erna jarig... Ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben tijdens het uitgaan.
  woensdag 22 december 2010 @ 20:15:46 #196
189961 ex
aperture science
pi_90304747
Ja, dat "doorgaan" met haar leven is echt onzin. Dat maken ze je wijs ja.. ;).
The cake is a lie!
  woensdag 22 december 2010 @ 21:13:04 #197
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90308721
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Haha gedruft he! Gelukkig ben ik niet zo snel onder de indruk haha!

Vandaag was leuk.. En toch bekruipt me nu het gevoel van onbegrip weer.. Beetje frustrerend..
Goed te horen dat vrouwen ook last hebben van onbegrip... (niet om je te pesten of af te vallen hoor... bedoel het niet slecht)

@ex... denk je dat ze je dat wijsmaken? Als ik die ex van mij zo zie vraag ik het me echt af of ze het allemaal wel zo moeilijk heeft... en of het haar eigenlijk wel ene flikker boeit.... van houden van naar keihard negeren in ongeveer een week.... krijg echt het idee dat die laatste 7 weken samen gewoon gespeeld waren... sterker nog dat ze eigenlijk na de eerste keer al toneel speelde maar haar veilige haventje niet vaarwel durfde te zeggen... tis wel makkelijk als je gratis kan wonen, leuke dingen kan doen en goeie sex kan hebben.....

BAH
pi_90308850
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef ennudan het volgende:

[..]

Goed te horen dat vrouwen ook last hebben van onbegrip... (niet om je te pesten of af te vallen hoor... bedoel het niet slecht)

@ex... denk je dat ze je dat wijsmaken? Als ik die ex van mij zo zie vraag ik het me echt af of ze het allemaal wel zo moeilijk heeft... en of het haar eigenlijk wel ene flikker boeit.... van houden van naar keihard negeren in ongeveer een week.... krijg echt het idee dat die laatste 7 weken samen gewoon gespeeld waren... sterker nog dat ze eigenlijk na de eerste keer al toneel speelde maar haar veilige haventje niet vaarwel durfde te zeggen... tis wel makkelijk als je gratis kan wonen, leuke dingen kan doen en goeie sex kan hebben.....

BAH
Geeft niet hoor ik snap je wel :) oh hoop dat ik me morgen beter voel (zowel lichamelijk als in mijn kop!)
  woensdag 22 december 2010 @ 21:17:55 #199
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90309006
@Joycie in ieder geval beterschap........ toptip: kokend water, scheutje whisky, citroensap en 3 lepeltjes suiker!!!!!!

Of honing :)
pi_90309362
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef ex het volgende:
Dat betwijfel ik hoor..

Het verbaast mij keer op keer weer hoe snel sommige mensen ( en het lijken voornamelijk vrouwen te zijn ) , weer door kunnen gaan met hun leven. Dat blijkt ook wel uit het aantal voornamelijk mannelijke bezoekers van dit topic...

Ik denk dat vrouwen veel makkelijker mannelijke aandacht kunnen krijgen nadat een relatie over gaat, en daar veel meer steun uit halen..
Zonder arrogant over te willen komen, maar mijn ex is best een leuke meid, maar absoluut niet buitengewoon knap of interessant oid. Tijdens de relatie vroegen veel mensen zich af wat ik toch in haar zag...

Toen het uitging, kreeg ze in de eerste weken een beetje ''attention whore'' gedrag. Liet opeens een navelpiercing zetten, verfde haar haar ( bijna) pornoblond, ging in een kort glitterend jurkje op de profielfoto van haar hyves staan..

Nougoed ik zat er laatst nog eens te kijken, en die foto is tot nu toe al 1000 keer bekeken, met reacties van wel 40 jongens eronder.. Aan het begin vond ik het vreselijk en zag ik het als de ultieme revenche, nu doet het me echt helemaal niets meer. Maar wat ik hiermee dus wil zeggen, is dat een meisje maar haar hand uit hoeft te steken, en voor ze het weet hangt aan elke vinger een jongen.
Daar hoef je nog niet eens bijster knap voor te zijn, als je je maar een beetje uitdagend kleedt en opstelt zo dat jongens denken dat ze bij jou kunnen vinden waar ze naar opzoek zijn, zul je als meid aandacht in overvloed krijgen :)
pi_90309368
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:17 schreef ennudan het volgende:
@Joycie in ieder geval beterschap........ toptip: kokend water, scheutje whisky, citroensap en 3 lepeltjes suiker!!!!!!

Of honing :)
Hoe vies is dat? Hahaha ik heb geen citroen in huis trouwens! Had wel een goed excuus geweest om de fles whisky van mijn ex op te maken ;)
pi_90309581
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik hoor..

Het verbaast mij keer op keer weer hoe snel sommige mensen ( en het lijken voornamelijk vrouwen te zijn ) , weer door kunnen gaan met hun leven. Dat blijkt ook wel uit het aantal voornamelijk mannelijke bezoekers van dit topic...

Ik denk dat vrouwen veel makkelijker mannelijke aandacht kunnen krijgen nadat een relatie over gaat, en daar veel meer steun uit halen..
Zonder arrogant over te willen komen, maar mijn ex is best een leuke meid, maar absoluut niet buitengewoon knap of interessant oid. Tijdens de relatie vroegen veel mensen zich af wat ik toch in haar zag...

Toen het uitging, kreeg ze in de eerste weken een beetje ''attention whore'' gedrag. Liet opeens een navelpiercing zetten, verfde haar haar ( bijna) pornoblond, ging in een kort glitterend jurkje op de profielfoto van haar hyves staan..

Nougoed ik zat er laatst nog eens te kijken, en die foto is tot nu toe al 1000 keer bekeken, met reacties van wel 40 jongens eronder.. Aan het begin vond ik het vreselijk en zag ik het als de ultieme revenche, nu doet het me echt helemaal niets meer. Maar wat ik hiermee dus wil zeggen, is dat een meisje maar haar hand uit hoeft te steken, en voor ze het weet hangt aan elke vinger een jongen.
Daar hoef je nog niet eens bijster knap voor te zijn, als je je maar een beetje uitdagend kleedt en opstelt zo dat jongens denken dat ze bij jou kunnen vinden waar ze naar opzoek zijn, zul je als meid aandacht in overvloed krijgen :)
Persoonlijk vind ik dit erg kortzichtig.. Zulke meiden zijn er, maar zo zijn ze lang niet allemaal. Zegt alleen erg vind over jou ex.

Ik denk dat er een andere verklaring is voor het weinig aantal vrouwen op dit topic.. Over het algemeen kunnen vrouwen onder elkaar denk ik beter hierover praten dat dat een jongen zou doen met bijvoorbeeld een vriend.. Maar ik denk dat jullie daar beter antwoord op kunnen geven als ik.
pi_90309782
Het gaat overigens nog steeds enorm goed al een paar dagen lang. Komt denk ik echt doordat ik bepaalde gevoelens heb voor een zekere meid.
Lijkt wel ment to be, heb nooit gevoelens uit mezelf voor iemand, maar uitgerekend nu ik het nodig heb lijkt het zomaar op te komen zetten :D

Oud en nieuw komt ze, is de beste vriendin van de vriendin van mijn beste vriend ( :+ ) en die zeggen beiden dat ze me heel leuk vindt. Al eens met haar gezoend, we zullen zien wat het wordt...

Krijg door die nieuwe ''situatie'' ook wel een beetje een andere kijk op het hele verhaal met mijn ex. Heb mezelf hier vaak tot aan de grond afgekraakt voor mijn gedrag jegens haar, maar kom er steeds meer achter dat ik lang niet de enige ben geweest die schuldig is aan de manier hoe het is gelopen...

Zij deed er alles aan om een relatie met mij te krijgen, maar vervolgens was de persoonlijke interesse van haar in mij ver te zoeken ( Lees: nergens te bekennen ) .. Je vraagt je toch af waarom iemand schijnbaar heel graag een relatie met je wilt, maar telkens als je eens een goed gesprek wilt hebben, en een persoonlijk verhaal vertelt dit lacherig wordt weggewoven...

Ook enkele dingen die ze gedaan heeft nadat het uitging ( zeggen '' ach het was maar 8 maanden, doe er niet zo moeilijk over'', en het doorvertellen van persoonlijke dingen aan haar vriendinnen beginnen) nu pas door te dringen lijkt het wel. Kan er niet meer wakker van liggen overigens...
pi_90309920
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef ex het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef ennudan het volgende:

[..]

BAH
Ik geloof ook wel dat ze doorgaat met haar leven, ik vraag me gewoon af hoe moeilijk ze het ermee heeft. Ze zei de laatste keer dat het voor haar wat makkelijker was dan voor mij, maar dat ze ook haar moeilijke (eenzame) momenten had. Dat is echter dik twee weken geleden. We hebben (nogmaals) afgesproken om even geen contact te hebben, ze zou over een maand (dus nu nog een week of twee) contact opnemen om te horen hoe het gaat. Ze is volgende week jarig, dus dan neem ik wel weer contact op met haar (hetzij oppervlakkig).

Feit is dat zij wel leuke dingen gaat doen, en ik nauwelijks. Dat komt omdat ik ermee zit, en omdat ik op het moment nauwelijks sociale contacten heb doordat de meeste mensen vrienden van haar waren. Dat weet zij ook, en ze weet dus ook dat ik nu nauwelijks iets doe/kan doen. Maar of ze daar nou echt mee zit (en met de hele situatie...).

Ik betrapte mezelf er net op dat ik stiekem m'n Hyves-krabbels van het afgelopen jaar zat te bekijken, waar dus ook nog heel veel krabbels van haar tussen staan. Dat is het enige wat ik nog niet verwijderd heb (wil het ook even laten staan nog, ik zal er niet vaak meer naar kijken). Het maakt het onbegrip des te groter, ook als ik dan weer foto's van pas geleden zie waar we nog zo gelukkig op staan. 't Is echt kut.

@J0ycie88: Ik heb een hele goede vriend, maar daarmee kan ik er nauwelijks over praten. Hij heeft zoiets van: 'Joh, kijk verder, laat het gaan, doe niet zo moeilijk.' Hij heeft dan ook geen serieuze relaties gehad, en geen ervaring met echt liefdesverdriet. Gelukkig kan ik er wel goed over praten met ouders, familie...
pi_90310117
@ Joycie, ja het is ook kortzichtig, en ik richt het in deze ook voornamelijk op mijn ex, maar er zijn heel veel van dit soort meiden hoor ....
Ik heb er de eerste weken overigens wel veel met vrienden over gesproken, maar zij weten allemaal dat mijn ex niet bij mij paste. Ik wou haar toen nog heel graag terug, maar de bevestiging dat ik voor haar moest gaan ontbrak daardoor dus bij hen, dus die gesprekken waren niet zo bevredigend :D

Meiden die al hun zelfvertrouwen uit hun uiterlijk en de aandacht van jongens halen...
Kwam mijn ex begin december tegen in de snackbar en ze was zo bruin dat het net leek alsof ze 5 weken op een strand op aruba heeft liggen bakken. ( Nee, dat was niet zo :P ) Dit in combinatie met dat enorm blonde haar deed me echt denken ach meid wat doe je jezelf aan, naturel zie je er veel beter uit....

Het is niet voor niets natuurlijk, dat ik op haar 20e al aar (7e!!) relatie was. Dat geeft ook wel aan hoe makkelijk ze met relaties is, waarschijnlijk de reden waarom ze zo makkelijk los kon laten. Die was nog voordat het uitging alweer bezig met zich te bedenken wie de volgende zou worden.

Dit was ze bij haar eerdere vriendje kennelijk ook al. ( Dat volgende doel was ikzelf namelijk ) Dat ging 2 jaar geleden 2 januari uit, ik was toen op wereldreis, maar al in februari begon ze met berichtjes hoe ik het had, wat ik daar deed en of ik het leuk had etc...
pi_90311052
Voel me gestresst, onduidelijk waarom...
Zenuwachtig enz.

*zet maar ff de radio aan*
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 22 december 2010 @ 21:50:08 #207
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90311054
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hoe vies is dat? Hahaha ik heb geen citroen in huis trouwens! Had wel een goed excuus geweest om de fles whisky van mijn ex op te maken ;)
VIES??? jij moet nog veel leren :)

En sinds wanneer heb je voor drank een excuus nodig?
  woensdag 22 december 2010 @ 21:58:14 #208
189961 ex
aperture science
pi_90311593
Nou ja mijn ex heeft na 4,5 maand nog geen date gehad, stort zich op werk en studie (dit nam ze nooit zo serieus) en sprak me dagelijks aan tot 2 weken terug. In mijn ogen ben je er dan niet overheen. Het is me eerste echte ex dus ik weet het ook niet hoor :p. Kan natuurlijk ook alleen over mijn situatie praten.

Het maakt ook niet uit, ik vind het ondanks alles nog steeds een tof wijf ookal is er aan beide kanten een hoop mis gegaan.

Ik mis haar dagelijks en daar schaam ik me ook totaal niet voor. Wel is het zo dat ik weer in het heden leef, en dat ik verder kan kijken. Ik merk ook dat ik weer op een gezonde manier naar meisjes kijk.

Zo dat was mijn brain fart weer, hoe is het hier?
The cake is a lie!
pi_90312217
En hier....hoe goed het de laatste dagen ook gaat.....natuurlijk mis ik haar wel :)
Strek je eens uit !
pi_90312482
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voel me gestresst, onduidelijk waarom...
Zenuwachtig enz.

*zet maar ff de radio aan*
Ik weet wel waarom jij gestresst bent......dat betekent dat jij de HOOFDPRIJS gaat winnen van de Oudejaarstrekking van de Staatsloterij!
(moet je eens opletten hoeveel fanmail jij nu gaat krijgen! ;) )
Strek je eens uit !
pi_90312683
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef ex het volgende:
Nou ja mijn ex heeft na 4,5 maand nog geen date gehad, stort zich op werk en studie (dit nam ze nooit zo serieus) en sprak me dagelijks aan tot 2 weken terug. In mijn ogen ben je er dan niet overheen. Het is me eerste echte ex dus ik weet het ook niet hoor :p. Kan natuurlijk ook alleen over mijn situatie praten.

Het maakt ook niet uit, ik vind het ondanks alles nog steeds een tof wijf ookal is er aan beide kanten een hoop mis gegaan.

Ik mis haar dagelijks en daar schaam ik me ook totaal niet voor. Wel is het zo dat ik weer in het heden leef, en dat ik verder kan kijken. Ik merk ook dat ik weer op een gezonde manier naar meisjes kijk.

Ik vind het knap dat je er zo nuchter naar kunt kijken (al ben je overduidelijk een stuk verder dan ik ben). Ook goed dat je nog zo positief naar je ex kunt kijken. In het heden leven is belangrijk, ik denk dat je het dan ook makkelijker 'af kunt sluiten'.

Ik denk zelf nog teveel aan hoe het was, dat het zo goed was en dat ze een verkeerde beslissing heeft gemaakt. Dat laatste is natuurlijk mijn mening, maar de manier waarop ze het aan heeft gepakt was gewoon beroerd. Ook het feit dat ze me geen kans wilde geven (ik wil vechten voor onze relatie) kan ik slecht verkroppen. Verder ben ik absoluut niet boos op haar, ik geef nog steeds ongelofelijk veel om haar en ik mis haar verschrikkelijk.

Ik weet toevallig dat ze gisteren/vandaag wat met een vriendin heeft gedaan, voor de rest gis ik naar wat ze de afgelopen twee weken heeft gedaan. Ik vermoed dat ze een aantal keren uit is geweest, leuke dingen heeft gedaan met vriendinnen enzo. Daarnaast is zij wel het type dat heel serieus met school en werk bezig is, en ik denk dat ze zich daar ook op stort.

Ik hoop dat ze me gaat missen, in de weken dat we nu helemaal geen contact hebben. Ik moet wel realistisch blijven en onder ogen zien dat zij het uit heeft gemaakt en heeft gezegd dat het waarschijnlijk de komende tijd niks gaat worden...
Ze heeft ook gezegd dat ze voorlopig nog geen nieuwe relatie wil, of 'de slet uit wil hangen', en voor dat laatste ben ik ook absoluut niet bang. Ik ben wel bang dat ze snel iemand anders heeft.
Ik word gewoon moe van mezelf, de (onterechte?) hoop die ik heb, de herinneringen die ik blijf ophalen, geen afleiding hebben...

De hoop die ik heb, is dat ze na gaat denken over hoe fijn we het samen hadden, en dat ze dat gaat missen. Alles zat goed in onze relatie, op elke gebied. Daarnaast heb ik een grote familie, en daar was ze een graag geziene gast. Iedereen vond (vindt) haar leuk en we waren 'het perfecte stel' en hadden 'de perfecte relatie' (die laatste quote zijn letterlijk haar woorden).
pi_90312949
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef ex het volgende:

Jij lijkt op mij man :P
Feyenoord Rotterdam
pi_90313006
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik weet wel waarom jij gestresst bent......dat betekent dat jij de HOOFDPRIJS gaat winnen van de Oudejaarstrekking van de Staatsloterij!
(moet je eens opletten hoeveel fanmail jij nu gaat krijgen! ;) )
_O- dat zou echt geniaal zijn :P
Maar inderdaad, daar ben ik zenuwachtig om :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90313168
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je er zo nuchter naar kunt kijken (al ben je overduidelijk een stuk verder dan ik ben). Ook goed dat je nog zo positief naar je ex kunt kijken. In het heden leven is belangrijk, ik denk dat je het dan ook makkelijker 'af kunt sluiten'.

Ik denk zelf nog teveel aan hoe het was, dat het zo goed was en dat ze een verkeerde beslissing heeft gemaakt. Dat laatste is natuurlijk mijn mening, maar de manier waarop ze het aan heeft gepakt was gewoon beroerd. Ook het feit dat ze me geen kans wilde geven (ik wil vechten voor onze relatie) kan ik slecht verkroppen. Verder ben ik absoluut niet boos op haar, ik geef nog steeds ongelofelijk veel om haar en ik mis haar verschrikkelijk.

Ik weet toevallig dat ze gisteren/vandaag wat met een vriendin heeft gedaan, voor de rest gis ik naar wat ze de afgelopen twee weken heeft gedaan. Ik vermoed dat ze een aantal keren uit is geweest, leuke dingen heeft gedaan met vriendinnen enzo. Daarnaast is zij wel het type dat heel serieus met school en werk bezig is, en ik denk dat ze zich daar ook op stort.

Ik hoop dat ze me gaat missen, in de weken dat we nu helemaal geen contact hebben. Ik moet wel realistisch blijven en onder ogen zien dat zij het uit heeft gemaakt en heeft gezegd dat het waarschijnlijk de komende tijd niks gaat worden...
Ze heeft ook gezegd dat ze voorlopig nog geen nieuwe relatie wil, of 'de slet uit wil hangen', en voor dat laatste ben ik ook absoluut niet bang. Ik ben wel bang dat ze snel iemand anders heeft.
Ik word gewoon moe van mezelf, de (onterechte?) hoop die ik heb, de herinneringen die ik blijf ophalen, geen afleiding hebben...

De hoop die ik heb, is dat ze na gaat denken over hoe fijn we het samen hadden, en dat ze dat gaat missen. Alles zat goed in onze relatie, op elke gebied. Daarnaast heb ik een grote familie, en daar was ze een graag geziene gast. Iedereen vond (vindt) haar leuk en we waren 'het perfecte stel' en hadden 'de perfecte relatie' (die laatste quote zijn letterlijk haar woorden).
Dan kan ik me je - bijna - verbijstering wel voorstellen. "Vechten" voor een relatie kun je echter niet alleen. Pas als je dat samen gaat doen werkt het. Gaat een van de twee dat doen dan stoot het juist de ander weer af.
Het beste wat ik je kan aanraden is jezelf blijven. Dat is wel verdomde moeilijk nu, zo zonder haar maar wel het beste :)
Strek je eens uit !
  woensdag 22 december 2010 @ 22:23:26 #215
189961 ex
aperture science
pi_90313284
Tja wat moet je anders dan op een bepaald moment weer nuchter na gaan denken? Het is klote dat het uit is, maar het is een stuk beter voor mij.

Het is niet chill gegaan maar welke break up wel? Toch heb ik 3 jaar gedeeld met haar en daar zaten zeker mooie momenten tussen, maar genoeg kut momenten. Genoeg om opgelucht te zijn.

Het is zoals het is.
The cake is a lie!
pi_90313397
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Hoelang is het nu uit tussen jou en je ex?
Herken me volledig in je verhaal.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90313519
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoelang is het nu uit tussen jou en je ex?
Herken me volledig in je verhaal.
Dat vindt iedereen hier.
Feyenoord Rotterdam
pi_90313651
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:26 schreef o.us het volgende:

[..]

Dat vindt iedereen hier.
Ohnee hoor. Zat mensen die een schijthekel aan hun ex hebben en nooit meer willen zien. Zelfs de details in zijn verhaal komen ernstig overeen met de mijne :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90313762
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ohnee hoor. Zat mensen die een schijthekel aan hun ex hebben en nooit meer willen zien. Zelfs de details in zijn verhaal komen ernstig overeen met de mijne :)
Het grappige is dat ik in het begin een schijthekel aan mijn ex en nu neutrale gevoelens voor der heb aangezien ik weet dat het toch kansloos is om mijn leven op zijn kop te zetten voor haar. Ik herken zowat alle soorten verhalen hier,,
Feyenoord Rotterdam
pi_90313886
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef o.us het volgende:

[..]

Het grappige is dat ik in het begin een schijthekel aan mijn ex en nu neutrale gevoelens voor der heb aangezien ik weet dat het toch kansloos is om mijn leven op zijn kop te zetten voor haar. Ik herken zowat alle soorten verhalen hier,,
Dat is ook wel zo. Het loopt tussen mij en m'n ex momenteel ook niet lekker en ergens kan ik haar wel schieten. Maar het is gewoon zinloos om constant met haar bezig te zijn in gedachten. Heb me gelukkig veel kunnen storten op m;n werk vandaag.
Krijg ook steeds meer de behoefte om vrouwelijk contact op te zoeken ^O^ iets wat ik de eerste weken geen seconde had.

Wohooo, er is vooruitgang *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90313997
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dan kan ik me je - bijna - verbijstering wel voorstellen. "Vechten" voor een relatie kun je echter niet alleen. Pas als je dat samen gaat doen werkt het. Gaat een van de twee dat doen dan stoot het juist de ander weer af.
Het beste wat ik je kan aanraden is jezelf blijven. Dat is wel verdomde moeilijk nu, zo zonder haar maar wel het beste :)
Ik snap het niet, en ik denk niet dat ik het ooit zal gaan snappen. De hoop die ik heb, wordt ook versterkt doordat er eigenlijk geen reden was om het uit te maken.
Ik probeer mezelf te blijven, maar ik merk dat ik de laatste tijd echt een heel stuk introverter ben geworden. Ik praat er wel veel over, maar ik kan nog maar van weinig dingen genieten. Slapen gaat slecht (herinneringen ophalen, al wil ik dat niet!) en sinds twee dagen eet ik weer een beetje normaal. Ik denk dat ik in de laatste weken tussen de 7-10 kilo ben afgevallen, puur vanwege dit. Dat is niet goed, dat begrijp ik ook wel. Ik hoop dat het eten nu wat beter blijft gaan, het slapen komt ook wel weer hoop ik.

Ik moet gewoon af van de hoop dat het goed komt. Zondagavond ga ik uit, en dan wil ik m'n hoofd bij het stappen kunnen houden. Dat gaat niet lukken, weet ik nu al, omdat ze maandag jarig is. Ook heb ik weinig zin om haar tegen te komen. Maar goed, dan zou ik de deur niet meer uit mogen.

@Neo: Het is vandaag 5 weken uit. Ik heb je verhaal gelezen (lees al een aantal weken mee), en er zitten wel een aantal overeenkomsten in inderdaad. Ik heb alleen geen ruzie (nooit!) gehad met haar. Gelukkig reageert ze ook niet zo richting mij, als dat jouw ex dat richting jou doet.

Het is ook verdomde moeilijk geen contact te hebben. Als ze tot maandag niks van zich laat horen, ben ik degene die weer contact opneemt. Dat zal dan wel in de vorm zijn van een (oppervlakkig) sms'je, maar toch. Ik wil dan wel per se iets van me laten horen, al zit er niet direct de gedachte achter van: 'Ik stuur nu een smsje, zodat je me gaat missen en het weer goed gaat komen'. Ben wel benieuwd hoe ze zal reageren (vermoedelijk vrij neutraal, bedankje, maar dat zal het zijn).
Ze weet hoe ik erover denk, dat ik van haar hou en haar verschrikkelijk mis. Ze weet hoe moeilijk ik het ermee heb, en ze vindt dat ook lastig (vooral voor mij).
pi_90314410
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik snap het niet, en ik denk niet dat ik het ooit zal gaan snappen. De hoop die ik heb, wordt ook versterkt doordat er eigenlijk geen reden was om het uit te maken.
Ik probeer mezelf te blijven, maar ik merk dat ik de laatste tijd echt een heel stuk introverter ben geworden. Ik praat er wel veel over, maar ik kan nog maar van weinig dingen genieten. Slapen gaat slecht (herinneringen ophalen, al wil ik dat niet!) en sinds twee dagen eet ik weer een beetje normaal. Ik denk dat ik in de laatste weken tussen de 7-10 kilo ben afgevallen, puur vanwege dit. Dat is niet goed, dat begrijp ik ook wel. Ik hoop dat het eten nu wat beter blijft gaan, het slapen komt ook wel weer hoop ik.

Ik moet gewoon af van de hoop dat het goed komt. Zondagavond ga ik uit, en dan wil ik m'n hoofd bij het stappen kunnen houden. Dat gaat niet lukken, weet ik nu al, omdat ze maandag jarig is. Ook heb ik weinig zin om haar tegen te komen. Maar goed, dan zou ik de deur niet meer uit mogen.

@Neo: Het is vandaag 5 weken uit. Ik heb je verhaal gelezen (lees al een aantal weken mee), en er zitten wel een aantal overeenkomsten in inderdaad. Ik heb alleen geen ruzie (nooit!) gehad met haar. Gelukkig reageert ze ook niet zo richting mij, als dat jouw ex dat richting jou doet.

Het is ook verdomde moeilijk geen contact te hebben. Als ze tot maandag niks van zich laat horen, ben ik degene die weer contact opneemt. Dat zal dan wel in de vorm zijn van een (oppervlakkig) sms'je, maar toch. Ik wil dan wel per se iets van me laten horen, al zit er niet direct de gedachte achter van: 'Ik stuur nu een smsje, zodat je me gaat missen en het weer goed gaat komen'. Ben wel benieuwd hoe ze zal reageren (vermoedelijk vrij neutraal, bedankje, maar dat zal het zijn).
Ze weet hoe ik erover denk, dat ik van haar hou en haar verschrikkelijk mis. Ze weet hoe moeilijk ik het ermee heb, en ze vindt dat ook lastig (vooral voor mij).
Hmm, het rare is dat ik momenteel helemaal geen idee heb waar ze is. Of ze nog bij die Groninger is of inmiddels weer thuis is. Best vreemd om echt gewoon no fucking clue te hebben :')
Beetje frustrerend is het wel.

Dat moeilijk slapen heb ik sinds kort niet meer. Ik ga dan ook pas naar bed als ik moe ben, en dan val ik vrij snel in slaap. Eten gaat ook al een tijdje beter. Alleen soms dat schiet ik ff in de stress doordat ik onbedoeld en vaak ongewild iets van d'r verneem. Zal wel minder worden. Part of the game.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90314581
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo. Het loopt tussen mij en m'n ex momenteel ook niet lekker en ergens kan ik haar wel schieten. Maar het is gewoon zinloos om constant met haar bezig te zijn in gedachten. Heb me gelukkig veel kunnen storten op m;n werk vandaag.
Krijg ook steeds meer de behoefte om vrouwelijk contact op te zoeken ^O^ iets wat ik de eerste weken geen seconde had.

Wohooo, er is vooruitgang *O*
Same here :Y. Je beseft na een tijdje dat er geen reden meer is om je schuldig te voelen bij het opzoeken van vrouwelijk contact, zeker als je gedumpt bent. Denk ik eerder dat je helemaal uit je bol gaat. Dat laatste kan zeker makkelijk lukken als vrouwzijnde.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 22-12-2010 22:42:29 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90314635
@MrMyst: Ga nou geen direct contact met haar opnemen voor haar verjaardag. Stuur haar een leuk maar ook weer niet overdreven wenskaart in zo'n enveloppe met een paar mooie zinnen.

Dan geef je haar je bijzondere aandacht zonder haar aandacht per se te willen trekken. Dan kan ze dat lezen waar en wanneer ze dat maar wil zonder de mogelijke drukte van haar verjaardag om zich heen.

Even weer terug naar het begin, doe iets bijzonders ;)

(enne: niet vergeten dat de enveloppe er wel op tijd is, dus misschien maar zorgen dat ze die al zaterdag krijgt want in veel regio's is er maandag geen postbezorging meer....)
Strek je eens uit !
pi_90314809
Ik zat trouwens vandaag te denken van het opsturen van een wenskaart met de groeten aan haar ouders, broertje en zusje om hun voor de geweldige tijd met hen te bedanken (Ze waren ook gewoon tof!). Maar dat leek mij te cru :P.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 22-12-2010 22:45:59 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90315075
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef o.us het volgende:
Ik zat trouwens vandaag te denken van het opsturen van een wenskaart met de groeten aan haar ouders, broertje en zusje om hun voor de geweldige tijd met hen te bedanken (Ze waren ook gewoon tof!). Maar dat leek mij te cru :P.
Waarom zou je dat idd doen?

Vind het een beetje zielig zelfs...ff eerlijk hoor... :)
Strek je eens uit !
pi_90315099
Ik weet dat de ouders van men ex erg raar reageerden toen de ex van haar zus, een bloemetje stuurde om ze te bedanken.

Ik heb die ouders ook een keer een brief geschreven, toen het uit ging in juni. Echter hebben ze zich net als voorheen doodstil gehouden, was absoluut geen band met die mensen te maken. Brr krijg nog de rillingen van dat hypocriete gedrag.

Zielig zou ik het echter niet vinden, maarja dat ben ik :) Uiteindelijk is er niks mis met oprecht fatsoenlijk zijn toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90315182
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Waarom zou je dat idd doen?

Vind het een beetje zielig zelfs...ff eerlijk hoor... :)
Waarom denk je dat ik het niet gedaan heb? :D
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')