Vraag blijft: Wat zou je willen? (met alles wat je nu weet en ervaren hebt)quote:Op woensdag 22 december 2010 17:50 schreef HarryDePizzaBakker1 iets:
We houden ziels veel van elkaar, maar er is veel mis gegaan.
1 meisje?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Update lijstje voor de kroeg-date
Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Heerlen
Jeice -> Dan woonde jij in de omgeving Amersfoort
Cocktailprikker -> Omgeving Nijmegen
(als ik iemand ben vergeten moet je het ff melden!)
Jup, maar ben hier in het topic ook echt zwaar in de minderheid als meisjequote:
Er lezen er genoeg mee en af en toe steekt er dan eentje haar neus om de hoekquote:Op woensdag 22 december 2010 18:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Jup, maar ben hier in het topic ook echt zwaar in de minderheid als meisjeTerwijl je juist zou denken dat juist vrouwen hier urenlang over kunnen doorpraten.. Viel me ook wel een beetje op :p
@Ex: No offence, maar je zegt zo vaak dat je haar niet meer mist en dat het zo prima met je gaat, dat ik me bijna begin af te vragen wie je toch zo vreselijk nodig wilt overtuigen?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:52 schreef ex het volgende:
Hmm het gaat nog steeds prima hier.. Ik mis me ex niet maar ik zit nu voor de 7de avond alleen thuis.. toch iets teveel van het goede, het liefst ging/ga ik naar familie maar die wonen en ver weg, en ik heb geen zin om nu op de weg te zinnen.. + dat ik ze allemaal vrijdag alweer zie..
Morgen avond in me eentje kerstshoppen in de stad, opzich wel zin in.. Misschien kom ik nog een leuk meiske tegen.
Zichzelf, en dat moet ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Ex: No offence, maar je zegt zo vaak dat je haar niet meer mist en dat het zo prima met je gaat, dat ik me bijna begin af te vragen wie je toch zo vreselijk nodig wilt overtuigen?
Lijkt me een goed plan... kunnen we misschien eens een kleine blik werpen in de wondere gedachte wereld van de vrouwquote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Er lezen er genoeg mee en af en toe steekt er dan eentje haar neus om de hoek
Persoonlijk zou ik het toejuichen als er meer V hier hun gal zouden spuwen. Lijkt me ook een leuke wisselwerking op gang te kunnen brengen in de zin van een soort van verklarende woordenlijst typisch V-gedrag en typisch M-gedrag na een breuk en hoe je daar mee om zou kunnen gaan
Haha gedruft he! Gelukkig ben ik niet zo snel onder de indruk haha!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef ennudan het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan... kunnen we misschien eens een kleine blik werpen in de wondere gedachte wereld van de vrouw
@Joycie dat je dat durft met al die vrijgezelle mannen de kroeg inWel top dat je je vandaag zo hebt vermaakt! Goed bezig!!
Mezelfquote:Op woensdag 22 december 2010 19:17 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Ex: No offence, maar je zegt zo vaak dat je haar niet meer mist en dat het zo prima met je gaat, dat ik me bijna begin af te vragen wie je toch zo vreselijk nodig wilt overtuigen?
Ff zeggen dat je ma der bek dicht moet houden over elk nieuws over haarquote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Mr.Myst het volgende:
Bah, kutmoment. Hoorde net dat ze lekker met een vriendin in de stad aan het shoppen was. Lachend zwaaien naar mijn moeder. Zij gaat lekker verder met haar leven (en heeft er waarschijnlijk geen moeite mee), en ik zit te treuren dat het over is. Dat moet ik niet doen, dat besef ik hierdoor maar weer eens des te meer. Het lukt gewoon verdomme niet!
Heb je gelijk in. Blijkbaar dacht ze dat ik zo ineens om zou slaan en zou denken dat ze naar de maan kan lopen, om het maar netjes te zeggen. 't Effect is op het moment averechtsquote:Op woensdag 22 december 2010 19:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ff zeggen dat je ma der bek dicht moet houden over elk nieuws over haar
Dit is dus zo'n volslagen uit de lucht gegrepen aanname. Moet je niet doen. Je maakt jezelf er ongelukkiger mee dan nodig en reken maar dat zij ook wel menselijk zal zijn, anders had je het echt niet zolang met haar uitgehouden en had je ook weinig moeite gehad met "de kunst van het loslaten van je ex"quote:Op woensdag 22 december 2010 19:37 schreef Mr.Myst het volgende:
Bah, kutmoment. Hoorde net dat ze lekker met een vriendin in de stad aan het shoppen was. Lachend zwaaien naar mijn moeder. Zij gaat lekker verder met haar leven (en heeft er waarschijnlijk geen moeite mee), en ik zit te treuren dat het over is. Dat moet ik niet doen, dat besef ik hierdoor maar weer eens des te meer. Het lukt gewoon verdomme niet!
Daar zit ook wel weer een kern van waarheid in, dank je wel! Ik denk dat het verhaal verteld werd om mij in te laten zien dat ik door moet gaan met mijn leven (wat natuurlijk helemaal waar is!), want 'kijk, zij doet dat ook en heeft er geen moeite mee'. Je hebt gelijk dat dat een uit de lucht gegrepen aanname is. Aan de andere kant heeft zij ervoor gekozen het uit te maken, en het is nou eenmaal zo dat het vaak makkelijker is voor de partij die dat besluit neemt, dan voor degene die dat niet ziet zitten.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n volslagen uit de lucht gegrepen aanname. Moet je niet doen. Je maakt jezelf er ongelukkiger mee dan nodig en reken maar dat zij ook wel menselijk zal zijn, anders had je het echt niet zolang met haar uitgehouden en had je ook weinig moeite gehad met "de kunst van het loslaten van je ex"
Goed te horen dat vrouwen ook last hebben van onbegrip... (niet om je te pesten of af te vallen hoor... bedoel het niet slecht)quote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha gedruft he! Gelukkig ben ik niet zo snel onder de indruk haha!
Vandaag was leuk.. En toch bekruipt me nu het gevoel van onbegrip weer.. Beetje frustrerend..
Geeft niet hoor ik snap je welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef ennudan het volgende:
[..]
Goed te horen dat vrouwen ook last hebben van onbegrip... (niet om je te pesten of af te vallen hoor... bedoel het niet slecht)
@ex... denk je dat ze je dat wijsmaken? Als ik die ex van mij zo zie vraag ik het me echt af of ze het allemaal wel zo moeilijk heeft... en of het haar eigenlijk wel ene flikker boeit.... van houden van naar keihard negeren in ongeveer een week.... krijg echt het idee dat die laatste 7 weken samen gewoon gespeeld waren... sterker nog dat ze eigenlijk na de eerste keer al toneel speelde maar haar veilige haventje niet vaarwel durfde te zeggen... tis wel makkelijk als je gratis kan wonen, leuke dingen kan doen en goeie sex kan hebben.....
BAH
Dat betwijfel ik hoor..quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef ex het volgende:
Ja, dat "doorgaan" met haar leven is echt onzin. Dat maken ze je wijs ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |