quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Forza![]()
Forza![]()
Forza![]()
Dan Greenawalt![]()
Dan Greenawalt![]()
Kaz
Nee alleen bij de Nascar moet je ABS uit zetten, verder altijd op 1 houden. Tractie controle kan ook uit of op 1. Voor de rest niks speciaals aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef TheQuestioner het volgende:
[..]
Gozer ik ben een uiterst intressante discussie aan het lezen tussen twee lui die rellen tegen een hypocriet die gebruikt maakt van iets waar hij tegen is. Dan moet je niet tussendoor reageren...
![]()
![]()
Zullen we het weer over GT5 hebben? Wilde vragen of ik beter ABS uit kan zetten tijdens races of juist hard moet zetten... Het schijnt meer grip te geven maar hier las ik vaak abs uit...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:03 schreef Auti het volgende:
Nou, ik heb vandaag dus de Laguna Seca Endurance gedaan van 90 ronde.
En aan het einde was ik een beetje afgeleid en op de auto piloot aan het rijden, zogezegd.
Dus, echt, voor de allerlaatste ronde, in de laatste bocht, voorbij de pits.. schiet die auto inene in een begrenzer en gaat heel langzaam. Ik schrok, wat is dit??
Tank bijna leeg jonguh!! en dan je laatste rondje in hehIk had gelukkig een flinke voorsprong maar ik zat echt met volle zenuwen af te wachten of ik het zou redden, en dat is gelukkig gelukt. Maar dat wil je niet mee maken
.. Ik ben ook nog steeds benieuwd naar wat er gebeurd als je echt geen peut meer hebt.
Ja best zonde, aan de andere kant maakt dat het wel een stuk realistischer op, als je toch al in je auto zit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind het jammer dat je bij Nascar de pitstop niet fatsoenlijk in de replay kan bekijken. Dan schakelt ie altijd naar cockpit-view
Ja we zitten midden in een race even op YouTube kijken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef Achillias het volgende:
[..]
Had je ook op youtube kunnen vinden bij beter speurwerk. Je kunt dus altijd nog gewoon doorrijden.
[..]
Ja best zonde, aan de andere kant maakt dat het wel een stuk realistischer op, als je toch al in je auto zit.
Zwaar overdreven, niks mee doen. Als je auto een chassisherstel nodig heeft, dan merk je dat wel. Auto gaat heel onvoorspelbaar rijden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:21 schreef SosuaCafe het volgende:
De tarieven voor dat overhauling en je carrosserie opknappen zijn wel wat aan de hoge kant in vergelijking met olie verversen. Na 2 a 3 stevige races moet je het eigenlijk weer doen voor een wagen in optima forma. Die mogen ze imho wel wat naar beneden schroeven of het "garage" concept beter uitbouwen.
Als het goed is, is chassisherstel een vast bedrag die niet verandert.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Body repair voor 26500?![]()
Lekker goedkoop, ligt ook net aan de hoeveelheid schade, maakte net een dikke klap met m'n Corvette waarbij die 20 rondjes in de lucht maakte en de schade was 192.000. Bij de Veyron nog erger namelijk 600.000.
Met alle settings zoals tcs en abs uit neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:20 schreef Sygnus het volgende:
Met de settings hoef je niet te kloten om te driften, de meesten doen er comfortbanden onder om de auto makkelijk aan het glijden te krijgen en te houden. De settings zijn puur om er nog meer uit te halen.
Top, uitstekend, fantastischquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Beetje laat, maar kunnen jullie eens kappen met dat off-topic gepraat? Laat elkaar lekker en loop niet zo uit te lokken.
Bedankt. We doen dagelijks ons best om het hier zo fijn mogelijk te maken voor iedereen. Als je iemand verdenkt van klonen tijdens een ban stuur ons dan een PM. Ik ben niet helderziend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Top, uitstekend, fantastischEcht.
Kunnen mensen die een weekban hebben en gewoon door blijven posten onder kloons hard aangepakt worden?Merci beaucoup. Want dat is namelijk het grootste probleem. Zelfs na eerder aankaarten.
Wow. Die gast is goed. Heerlijk geluid ookquote:
Alleen jammer dat elke auto zijn eigen ID code heeft, en zodra je gaat verbinden met internet en de server leest dat er een dubbele is een aantal trophies onhaalbaar zijn geworden..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Achillias het volgende:
[..]
Zwakbegaafde, je moet eens beter je best doen op de basisschool, gisteren gaf ik aan dat het mogelijk is om auto's te duplicaten, en dit wel erg jammer vond, dit houdt echter niet in, dat dit direct betekent dat je daar geen gebruik van kunt maken. Jij hebt al vaker laten zien dat je incapabel bent.
Ja man..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:45 schreef Driepink het volgende:
was het weer zover ?
gelukkig heb ik het gemist, net ff de DTM gedaan met die lexus, was een goeie tip! bedankt!
toch wil ik iemand lief aankijken, om een nascar bij te lenen.. want ik heb echt geen geduld voor alles goud bij die klote nascar specials..
Achillias, kloon van J.M.Lo, gebanned vanwege trollen, klonen tijdens ban = ban.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Top, uitstekend, fantastischEcht.
Kunnen mensen die een weekban hebben en gewoon door blijven posten onder kloons hard aangepakt worden?Merci beaucoup. Want dat is namelijk het grootste probleem. Zelfs na eerder aankaarten.
hartstikke bedankt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man..
Ik leen je me Nascar wel man, ik heb ze net gedaan. Komt eraan.
Willen mensen btw online gaan racen zodalijk ik zie aardig wat Fokkers online.
Gaiajohan (auti?), Driepink, Wolferl, jojojoost (?).
Die nascar is easy man.. Traction op 1, slipherstel aan en ABS op 1.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
hartstikke bedankt!
hopen dat deze nascar zooi me wel lukt
edit:en ja online lijkt me wel ff lachenname the car
edit2: ik snap iets niet, formula GT is lvl 24 om in te rijden, maar de cup komt beschikbaar @ lvl 23..
Goed werk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, topic ook opgeschoond. Nu weer gezellig verder zonder die troll
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, topic ook opgeschoond. Nu weer gezellig verder zonder die troll
Woaaahquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:00 schreef Driepink het volgende:
ik heb een typfout ontdektecht een schaamtelijke ook nog eens!
in de beschrijving van de BMW 2002 TURBO '73:
"Deze technologie was afkomstig uit de vliegtuigindustrie en BMW, van origine bouwer van vliegtuigmotoren, had op dit gebied al een enorme ervaring. BWM was dan ook.."
Stuur een twitter naar Kaz.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
WoaaahMisschien heeft GT5 ook een feedback topic?
Nee, even serieus, waar zou je zoiets kunnen doorgeven
had die nascar al gestuurd ?quote:
Denk dat je dat misschien toch kunt aankaarten via het forum. Dat forum hoort volgens mij gewoon bij de officiële site dus zulke dingen worden vast wel gelezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
WoaaahMisschien heeft GT5 ook een feedback topic?
Nee, even serieus, waar zou je zoiets kunnen doorgeven
Ja ik moet nog even snel 1 race op goud halen 5 minuten, was net in de 7de ronde van de 10de werd ik gebeukt spinnen alles man..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
had die nascar al gestuurd ?
zoja: dan wacht ik nog ff door
en voor de foruma GT moet ik nog 1.888.647 credits
dat is zo hatelijk, en met nascar nog erger dan normaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik moet nog even snel 1 race op goud halen 5 minuten, was net in de 7de ronde van de 10de werd ik gebeukt spinnen alles man..
Even offtopic: volgens mij heb ik de trui van jouw vriendin meeverkocht met mijn autoquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk dat je dat misschien toch kunt aankaarten via het forum. Dat forum hoort volgens mij gewoon bij de officiële site dus zulke dingen worden vast wel gelezen.
super GT is allang afquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kon die formula allang kopen, maar ik moest zonodig die Lexus en Nascar kopen.
Heb je BTW die race onder de Nascar al gedaan, super gt geloof ik?
Ik weet dat ik er niks mee te maken heb, en dat het heel erg offtopic is, maar dat is toch wel echt een ubergeniale uitspraak.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Even offtopic: volgens mij heb ik de trui van jouw vriendin meeverkocht met mijn auto
dat je uberhaupt een auto verkooptquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Even offtopic: volgens mij heb ik de trui van jouw vriendin meeverkocht met mijn auto
Welke auto heb je die Super GT gedaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
super GT is allang af
alleen nascar nog, en dan is het grinden tot volgend level denk ik =/.. maar dan grind ik eerst door tot de 5m.. zodat ik die formula kan kopen..
ff kijken hoor..quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke auto heb je die Super GT gedaan.
Aaarrrggh 10/10 en dan tikt me van de achterkant aan die vieze jood.![]()
Nog 1 poging Driepink anders stuur ik hem op.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |