Dat is wel vreemd. Misschien omdat de settings nog staan zoals ik ze had.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:21 schreef Driepink het volgende:
geweldig!
2e race van het kampioenschap, ik zet 1x die settings volgens die site, alleen maar achterstevoren.. wtf is dat!?
Welke race gaat het hier om?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:20 schreef powah87 het volgende:
Welke auto van rond de 350K 400K zou goed genoeg zijn om lvl 11 Supercar-> daytona speedway te winnen?
alles standaard gegooid, nog net de 3e race 1e kunnen eindigen =O (werd dik vd baan gedrukt 1e lap, gelijk laatste)quote:
Probeer gewoon iig goud te halen met het kampioenschap en die races die je 2de of minder bent geworden doe je later opnieuw, zo heb ik dat ook gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef Driepink het volgende:
kampioenschap HELEMAAL opnieuw.. ik eindig gewoon 30m in de zandbak ofzo.. door die kut AI..
16sec achterstand.. haal je nevernooit meer in...
Ik zal zo even kijken zit nu midden in een race.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:26 schreef powah87 het volgende:
Daytona speedway is dat. Oval.
Proffesional dan rechts boven en dan de middelste race.
Hoeveel geld heb je?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef powah87 het volgende:
Zat aan de Lambo LP640 te denken, die van 394K. ongeveer zelfde aantal PK maar dat is wel mijn max budget op het moment.
Hij kost 320k. Dan nog even sparen en op tunen. Hij is het 200% waard.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef powah87 het volgende:
Ja ok maar is die betaalbaar voor mij?:P
Ik zou zoieso voor de goude Kampioenschaps beker gaan, dus je moet 1ste in het kampioenschap worden. Na de match kun je 1 race die je bijv als 2de hebt gehaald gewoon overdoen apart en goud halen zodat je alle bekers goud hebt.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:52 schreef Driepink het volgende:
3e nascar, 1e 2 goud...
als ik deze goud haal, en de laatste 2 zilver? what then ?
Check, deze is van mij:quote:Op woensdag 22 december 2010 00:49 schreef powah87 het volgende:
Ja naja, ik ga er gewoon voor. max power eerst erop en proberen maar:P
zit er een volledig verstelbare koppeling op ?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef powah87 het volgende:
Nou gewonnen, met 0.106 verschil haha.
Race normaal moet je doen, spoiler erop. rijhoogte iets naar beneden, veren wat strakker zetten (wel die 2de set, die rode dus) en top snelheid omhoog.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef powah87 het volgende:
Neuh zit er niet op. Maar hij verloor teveel snelheid in de bochten door slechte grip.
Rijden kan ik wel:P
moet je juist wel doen, die koppeling.. 20k ofzo, voor laten we zeggen.. 100km/uur meer als het niet meer is?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef powah87 het volgende:
Neuh zit er niet op. Maar hij verloor teveel snelheid in de bochten door slechte grip.
Rijden kan ik wel:P
Weet je zeker dat je die niet wilt overdoen?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Driepink het volgende:
laatste race laatste... ik haat dat draften..
wel 1e plek overall..
ik stuur hem weer terug! nogmaals, bedankt!
Voeg me toe: PSN: Mimaaaquote:Op woensdag 22 december 2010 01:18 schreef powah87 het volgende:
Hoe kan je eigenlijk samen online racen?
Prima dan ga ik even driften..quote:Op woensdag 22 december 2010 01:20 schreef Driepink het volgende:
andere keer yuri, ik duik me nest in.. morgen dream car championship eerst
rustig.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:22 schreef powah87 het volgende:
Ik ga ook slaapie doen. Thanks voor de hulp.
peace out bitches
Jij bent sacred toch? Ik wou hem opsturen maar Driepink had even gauw een NASCAR nodig. Ik stuur hem wel naar jou op en dan met jij hem maar aan die gozer uitlenen die hem wou.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:46 schreef wolferl het volgende:
4de Endurance Race voltooid.
Hard ass bitch.
200 laps op de Oval van Indianapolis, met een Fap Peugeot.
Duurde net iets meer dan twee-en-een-half uur.
260.000 credits erbij, en een Jaguar XJ13 Race Car '66 gekregen.
Nu halverwege voor level 29, dat word weer grinden met Ford GT40 op de Oval van Indianapolis, wel 117.000 credits voor paar minuutjes racen, dankzij die mega update van Sony en Polyphony.
Wie had mijn Gallardo trouwens? ben hem kwijt.
Ik ben sacred ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent sacred toch? Ik wou hem opsturen maar Driepink had even gauw een NASCAR nodig. Ik stuur hem wel naar jou op en dan met jij hem maar aan die gozer uitlenen die hem wou.
Waarom eigenlijk met een GT40, kan toch ook met een ZR-1. Tenminste heb ik gedaan.
Driften is wel tof btw, wel lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |