abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90248040
beenham + spruitjes :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90248263
Mijn kerst is best volgepland geloof ik!
Kerstavond met O+ , gaan we lekker koken.
Eerste kerstdag, in zeeland: brunch bij de ene ouder, daarna gourmet bij de ander.
Volgende dag: schoonmama, iedereen neemt wat mee.
Wordt druk!
pi_90248280
Mo, beterschap!

Ik heb vandaag eindelijk inkoopjes kunnen doen voor Kerst (moest wel 10x uit de sneeuw/drek getrokken worden maar ach.. :'))! En een jurkje gescoord om aan te trekken met Kerst. Ook heerlijke rooibos vanille thee gekocht. En chocolade truffels. :@

Lijstje:

O: boterham filet american, halfvolle melk
L: grote kom goed gevulde goulash soep
D: grote karbonade, geb. aardappeltjes, schorseneren, halfvolle melk
T: truffel & thee :9~
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:31:23 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90248530
Hey Vik, als je tweede kerstdag nog niks te doen hebt, ga dan even langs bij Yankee Doodle :') Heb ik het ook even leuk :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:32:10 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90248569
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Vik, als je tweede kerstdag nog niks te doen hebt, ga dan even langs bij Yankee Doodle :') Heb ik het ook even leuk :D
:D Yankee Doodle. Weet je dat ik daar altijd nog een keer wil eten? :@ :D. Ga je naar die in Drachten? En ik heb wel wat te doen, helaasch: papa is jarig :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90248841
Wij gaan eerste kerstdag cadeautjes doen en gourmetten met opa en oma :) tweede kerstdag beenham in mosterdsaus eten met kennissen, bij ons thuis. En vierde :P kerstdag uiteten voor de verjaardag van m'n opa. :9
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:37:26 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90248860
Ja Drachten.. al voor de 6e keer met de kerst.. trouwens is best te eten met kerst daarzo,

Zo, boer zoek vrouw nog terugkijken, morgen denk ik vrij... (mijn man wil eigenlijk een toertocht doen maar moet werken maar ik kan hem invallen... )
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_90249038
Derde kerstdag heb ik 17 jaar verkering O+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:41:42 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90249115
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
Tofheid, da's lang! O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:42:51 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90249179
Derde kerstdag 1992 mijn eerste keer seks, echte :D
pi_90249195
mijn schoonfamilie komt bij mij logeren en we eten samen op eerste kerstdag.

hapjes: focacciabrood, zelfgemaakte kruidenboter, spiesjes van parmaham, mozarella,basilicum en tomaat
voor: worteltjessoep
hoofd: biggetje, aardappelpurree, gewokte groenten, stoofpeertjes
na: pana cotta, amandeltaart, sabayon en rood fruit.

Ik maak alles behalve 't biggetje :Y

Tweede kerstdag gaan we naar het Escher museum, high tea doen bij Dudok en als we zin hebben uitwaaien op 't strand, als we geen zin hebben dan gaan we naar huis :P

lekker relaxed *;
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90249214
Wat tof! Zo lang!
Heb je ook nog verkering als je een boterbriefje gehaald hebt?
pi_90249249
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat tof! Zo lang!
Heb je ook nog verkering als je een boterbriefje gehaald hebt?
:Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90250450
Liefde O+ heb er momenteel even tekort aan. Vriendje is bier doen met wat mensen en ik ging maar niet mee. Zo Boer (ik typte broer :') zoekt vrouw kijken en dan ga ik kerstversiering ophangen. Dan even beetje tutten en hoop dat alles weer beetje beter is als ie terug is en we dan lief doen samen. Buh.
pi_90251390
hmm Perruche, niet leuk! :*

Mijn mooie lijstje is verpest door een overdaad aan chocolaatjes die opeens overal op kantoor lagen. Ik wilde het niet, maar mijn suikerverslaving was sterker.

Leuk al die menu's! Wij eten:

voor: pompoensoep / mosterdsoep
hoofd: rollade en suddervlees
bij: aardappelgratin met knolseldrij/ gebakken aardappeltjes/ spruitjes/ sperziebonen met spekjes/ rode kool met appeltjes/ stoofpeertjes
na: tarte tatin met een bolletje ijs

Lekker hoor! :9
pi_90251969
Ik doe niet aan kerst dit jaar. Ik hoop echt zo dat volgens jaar beter gaat zijn. Maar dat zei ik vorig jaar ook. Nou ja.

Mijn lijstje:
O: broodje kaas, croissant
T: mandarijn
L: tilapia, veel worteltjes, 4 aardappelkroketjes
T: pakje sultanas, banaan
D: tosti
T: chocolade
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:30:39 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90252109
Perruche wel goed voor je blijven zorgen he??
Je klinkt niet echt heel hoopvol
pi_90252472
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche wel goed voor je blijven zorgen he??
Je klinkt niet echt heel hoopvol
Je observatie is correct :)

Maar ja ik zal wel een beetje oppassen enzo. Maar het is wel moeilijk, als het alleen aan mij zou liggen zou het ook wel makkelijker zijn denk ik.
pi_90252601
brr, ik zag net een foto van mezelf waarop ik echt dik ben, ik moet echt wat aan m'n eten gaan doen en beginnen te sporten...Na de kerst, echt....Bah!
pi_90253172
*boks* ik groei dicht :{
Perruche: echt vervelend! Jij moet nog helemaal wennen aan je nieuwe baan en hij zit ook niet op zn plek begreep ik, dan is het makkelijk chagrijnig en boos op elkaar te worden.
Laat je in elk geval niet teveel meeslepen in negativiteit :*
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:04:03 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90254048
Wat wij eten met kerst weet ik nog niet. Kerstavond waarschijnlijk zuurkool met worst of kaasfondue (als ik er op tijd aan denk boodschappen te doen)

Daglijstje vandaag is niet zo goed :') en heb nu ook last van brandend maagzuur
o. boterham kaas en boterham jam
t. bruin bolletje met beenhamsalade
l. 3 boterhammen (2x appelstroop, 1x salade beenham) + 2 mandarijnen
t. kerstkransje + bapau
d. 3/4 vegapizza + broodje kruidenboter + glas averna + kruidenbitter
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_90254729
Zit te dubben...

Welke film zal ik nu kijken :D
The butterfly effect, of 21 grams?

Keuzes :r
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_90254733
Jagar ik vond je laatst op een jurkjes foto helemaal niet dik ogen!

En puff thanks :)
pi_90254773
vizor: 21 grams

vond die andere nogal tegenvallen :@
is alles goed met je ex trouwens?

Waarom heb je geen FoBo?
pi_90254986
Die films zijn allebei wel oké vind ik, de eerste is meer popcorn, ligt eraan waar je zin in hebt :)
pi_90255097
Vik had je deze al gezien:

[video] Mila Kunis beft Natalie Portman

ik weet alleen niet of je er blij van wordt :')
pi_90255117
die film lijkt me wel tof trouwens :Y
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:22:14 #128
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90255225
ja die wil ik ook echt heel graag zien! Natalie Portman O+
en bedankt voor de spoiler trouwens :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 december 2010 @ 21:26:14 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90255463
Zo, ivm de diagnose diabetes moest ik nu echt de motivatie weer vinden om af te vallen. Ben nu 23 kilo kwijt in 3 maanden en moet nog zo'n stukkie :)
pi_90255513
21 grams it is! Amy Smart lonkte op de cover van the butterfly effect, maar 2 oscarnominaties daarentegen...

Tussen ons gaat het in ieder geval goed.
Ze baalde wel dat ze mij er zo mee geconfronteerd had en probeerde een schuldgevoel aan te praten.
Ze zit natuurlijk nog wel met het probleem wat te doen, maar zaghaar laatst al weer met de vader gezellig doen dus...

Ik wist niet dat ik een FoBo moest hebben :? :P
Wil heus wel foto PMen hoor indien je zo nieuwsgierig bent.

Jij trouwens sterkte met jouw situatie, weet hoe rot het kan zijn...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_90255602
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, ivm de diagnose diabetes moest ik nu echt de motivatie weer vinden om af te vallen. Ben nu 23 kilo kwijt in 3 maanden en moet nog zo'n stukkie :)
holy moly da's veel! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
pi_90255618
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
hé Swets!
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 december 2010 @ 21:29:55 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90255704
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

holy moly da's veel! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Zuinig aan :)

Boterham met mager beleg als ontbijt. 2 boterhammen met mager beleg en een kop cup a soup kip als lunch. Groente met een klein stukje vlees en weinig aardappels (of volkoren pasta of zilvervliesrijst) als diner. 's Avonds om een uur of 9 nog een kop soep. Verder veel water drinken en appeltje en een banaan ergens tussendoor fietsen. Zit je zo met af en toe een volkoren biscuitje bij de koffie zo tussen de 1000 tot 1200 Kcal.
pi_90255869
Jeetje, das wel weinig eten en veel en snel kwijt hoor!
Kan je niet beter meer sporten en meer eten?
Wel hardstikke goed dat je de diabetes zo goed hebt opgepakt en zo serieus ermee bezig bent ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 december 2010 @ 21:33:20 #135
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90255928
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje, das wel weinig eten en veel en snel kwijt hoor!
Kan je niet beter meer sporten en meer eten?
Waarom?
pi_90256048
Welkom Swetsenegger en succes met de volgende kilo's.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_90256067
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:

Zuinig aan :)

Boterham met mager beleg als ontbijt. 2 boterhammen met mager beleg en een kop cup a soup kip als lunch. Groente met een klein stukje vlees en weinig aardappels (of volkoren pasta of zilvervliesrijst) als diner. 's Avonds om een uur of 9 nog een kop soep. Verder veel water drinken en appeltje en een banaan ergens tussendoor fietsen. Zit je zo met af en toe een volkoren biscuitje bij de koffie zo tussen de 1000 tot 1200 Kcal.
damn ,da's voor een vrouw al weinig eten. Vind het knap dat je nog rondloopt :P

Heb je 't zelf gedaan of had je begeleiding van een dietiste? En hoeveel moet er nog af? :)
pi_90256090
'truste slankies :z :Z :W!
pi_90256105
Hey Swets ,pas op he niet te snel . Straks hou je geen swets over men ! O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 december 2010 @ 21:36:20 #140
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90256141
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef sigme het volgende:
Welkom Swetsenegger en succes met de volgende kilo's.
Dank je :)

Januari glucose prikken en vooral Hb1Ac. Hopen dat het effect heeft.
pi_90256194
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom?
Mijn aanname hierbij is dat je een grote vent bent, die gewend is veel kcal binnen te krijgen.
Sporten zorgt voor meer spiermassa, daardoor betere conditie en beter suikermetabolisme, spieren verbranden meer dan vet, dus je 'mag' meer doordat je sport en het is natuurlijk goed voor hart en bloedvaten.
Het oog wil ook wat en het is of een fijne tijdsbesteding of geldbesparend (fiets ipv auto bv).
Zeker bij jou zou ik sporten echt aanraden!
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:37:47 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90256241
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je meestal net zo snel weer aankomt als afvalt als het zo rap gaat. Maar hoe dan ook, fijn dat je de stap gezet hebt. Ga je ook sporten?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 december 2010 @ 21:38:16 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90256278
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

damn ,da's voor een vrouw al weinig eten. Vind het knap dat je nog rondloopt :P
Nou ja ondanks dat ik nogal dik was at ik hiervoor ook nauwelijks meer dan 2000Kcal. Ik verbruik blijkbaar weinig.

quote:
Heb je 't zelf gedaan of had je begeleiding van een dietiste? En hoeveel moet er nog af? :)
Zelf. Wil eerst asap op een lager gewicht ivm reguleren van suiker. Zodra dat goed is wil ik langs een dietiste voor een zo optimaal mogelijk dieet voor diabetes. Moet nog een kilo of 23.
pi_90256392
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
Derde kerstdag heb ik 4 jaar verkering O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 december 2010 @ 21:40:29 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90256412
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mijn aanname hierbij is dat je een grote vent bent, die gewend is veel kcal binnen te krijgen.
Nee dus. Zo rond de 2000 normaal.

quote:
Sporten zorgt voor meer spiermassa, daardoor betere conditie en beter suikermetabolisme, spieren verbranden meer dan vet, dus je 'mag' meer doordat je sport en het is natuurlijk goed voor hart en bloedvaten.
Cholesterol is prima gelukkig.

quote:
Het oog wil ook wat en het is of een fijne tijdsbesteding of geldbesparend (fiets ipv auto bv).
Zeker bij jou zou ik sporten echt aanraden!
In de zomer fiets ik al regelmatig naar mijn werk en ik speel elke dag een half uurtje pingpong. Neem alleen de trap, etc.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 december 2010 @ 21:41:24 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90256473
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Omdat je meestal net zo snel weer aankomt als afvalt als het zo rap gaat. Maar hoe dan ook, fijn dat je de stap gezet hebt. Ga je ook sporten?
Valt wel mee, tussen de vorige keer en nu heb ik er een jaar of 10 over gedaan om het weer bij te komen. Daarnaast is het geen luxe meer dat ik me kan veroorloven.
pi_90256551
Laat ik het zo zeggen: de kans dat je medicijnen nodig gaat hebben wordt al flink verminderd bij 3x per week matig intensief sporten en een half uur per dag bewegen. Hou dat in elk geval aan! (Maar heeft de huisarts dat niet verteld?)
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:43:32 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_90256612
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Valt wel mee, tussen de vorige keer en nu heb ik er een jaar of 10 over gedaan om het weer bij te komen. Daarnaast is het geen luxe meer dat ik me kan veroorloven.
Ik hoop het echt voor je. Succes iig.
pi_90256650
Trusten Sigme!

Swets, bedenk dat wanneer je zo afvalt het niet goed voor je lichaam is!
Momenten waarop je je slap voelt door te weinig voedsel is dan een teken dat je suikerspiegel niet in balans is.
Daarnaast heb je de kilo's er zo weer aan wanneer je na de tijd op gewicht bent.

Tip: wanneer je op gewicht bent, echt beginnen met krachttraining en goed eten!
Eet nu zelf bijna het dubbele van toen ik dik was ;) At evenveel als jou dus (2000kcal)...

Keur dit soort crash-dieet gigantisch af puur omdat ik weet hoe slecht het is :(

Nu film!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 december 2010 @ 21:45:11 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90256712
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Laat ik het zo zeggen: de kans dat je medicijnen nodig gaat hebben wordt al flink verminderd bij 3x per week matig intensief sporten en een half uur per week bewegen. Hou dat in elk geval aan! (Maar heeft de huisarts dat niet verteld?)
Diabetes fonds ( en de huisarts) raden ongeveer een half uur per dag bewegen aan, waarbij traplopen (ipv de lift) ook al tot beweging gerekend moet worden. Pak daarbij nog eens regelmatig fietsen bij en een half uur pingpongen en ik zit ruim voldoende in mijn beweging.

Diabetesfonds zegt ook niet voor niets "De wereld is je sportschool"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')