quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Vik, als je tweede kerstdag nog niks te doen hebt, ga dan even langs bij Yankee DoodleHeb ik het ook even leuk
Tofheid, da's lang!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
Derde kerstdag heb ik 17 jaar verkering.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat tof! Zo lang!
Heb je ook nog verkering als je een boterbriefje gehaald hebt?
Je observatie is correctquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche wel goed voor je blijven zorgen he??
Je klinkt niet echt heel hoopvol
holy moly da's veel! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, ivm de diagnose diabetes moest ik nu echt de motivatie weer vinden om af te vallen. Ben nu 23 kilo kwijt in 3 maanden en moet nog zo'n stukkie
hé Swets!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, ivm de diagnose diabetes moest ik nu echt de motivatie weer vinden om af te vallen. Ben nu 23 kilo kwijt in 3 maanden en moet nog zo'n stukkie
Zuinig aanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
holy moly da's veel! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Waarom?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje, das wel weinig eten en veel en snel kwijt hoor!
Kan je niet beter meer sporten en meer eten?
damn ,da's voor een vrouw al weinig eten. Vind het knap dat je nog rondlooptquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Zuinig aan
Boterham met mager beleg als ontbijt. 2 boterhammen met mager beleg en een kop cup a soup kip als lunch. Groente met een klein stukje vlees en weinig aardappels (of volkoren pasta of zilvervliesrijst) als diner. 's Avonds om een uur of 9 nog een kop soep. Verder veel water drinken en appeltje en een banaan ergens tussendoor fietsen. Zit je zo met af en toe een volkoren biscuitje bij de koffie zo tussen de 1000 tot 1200 Kcal.
Dank jequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef sigme het volgende:
Welkom Swetsenegger en succes met de volgende kilo's.
Mijn aanname hierbij is dat je een grote vent bent, die gewend is veel kcal binnen te krijgen.quote:
Omdat je meestal net zo snel weer aankomt als afvalt als het zo rap gaat. Maar hoe dan ook, fijn dat je de stap gezet hebt. Ga je ook sporten?quote:
Nou ja ondanks dat ik nogal dik was at ik hiervoor ook nauwelijks meer dan 2000Kcal. Ik verbruik blijkbaar weinig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
damn ,da's voor een vrouw al weinig eten. Vind het knap dat je nog rondloopt
Zelf. Wil eerst asap op een lager gewicht ivm reguleren van suiker. Zodra dat goed is wil ik langs een dietiste voor een zo optimaal mogelijk dieet voor diabetes. Moet nog een kilo of 23.quote:Heb je 't zelf gedaan of had je begeleiding van een dietiste? En hoeveel moet er nog af?
Derde kerstdag heb ik 4 jaar verkeringquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
Derde kerstdag heb ik 17 jaar verkering.
Nee dus. Zo rond de 2000 normaal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mijn aanname hierbij is dat je een grote vent bent, die gewend is veel kcal binnen te krijgen.
Cholesterol is prima gelukkig.quote:Sporten zorgt voor meer spiermassa, daardoor betere conditie en beter suikermetabolisme, spieren verbranden meer dan vet, dus je 'mag' meer doordat je sport en het is natuurlijk goed voor hart en bloedvaten.
In de zomer fiets ik al regelmatig naar mijn werk en ik speel elke dag een half uurtje pingpong. Neem alleen de trap, etc.quote:Het oog wil ook wat en het is of een fijne tijdsbesteding of geldbesparend (fiets ipv auto bv).
Zeker bij jou zou ik sporten echt aanraden!
Valt wel mee, tussen de vorige keer en nu heb ik er een jaar of 10 over gedaan om het weer bij te komen. Daarnaast is het geen luxe meer dat ik me kan veroorloven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Omdat je meestal net zo snel weer aankomt als afvalt als het zo rap gaat. Maar hoe dan ook, fijn dat je de stap gezet hebt. Ga je ook sporten?
Ik hoop het echt voor je. Succes iig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Valt wel mee, tussen de vorige keer en nu heb ik er een jaar of 10 over gedaan om het weer bij te komen. Daarnaast is het geen luxe meer dat ik me kan veroorloven.
Diabetes fonds ( en de huisarts) raden ongeveer een half uur per dag bewegen aan, waarbij traplopen (ipv de lift) ook al tot beweging gerekend moet worden. Pak daarbij nog eens regelmatig fietsen bij en een half uur pingpongen en ik zit ruim voldoende in mijn beweging.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Laat ik het zo zeggen: de kans dat je medicijnen nodig gaat hebben wordt al flink verminderd bij 3x per week matig intensief sporten en een half uur per week bewegen. Hou dat in elk geval aan! (Maar heeft de huisarts dat niet verteld?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |