Waren er geen twee daarvan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
Neee, het is die judoka! Hoe heet hij nu.......dennis van de geest?
Bingoquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
Neee, het is die judoka! Hoe heet hij nu.......dennis van de geest?
Rare route! Ik niet snap...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht zit vast in Delft. Nu via Schiphol naar DH, wordt een latertje...
Ik snap het ook niet, maar ik weet ook niets beters.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rare route! Ik niet snap...
Bus en tram doet ook niets?
Ik kan niet breien dus ik snap de beschrijving van het patroon dat ik heb nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je kan breien op vakantie!
Totaal geen kookinspiratie...
Goede tip! Ik heb ook nog geen naalden, wol of wat dan ook. Maakt het bij naalden nog uit hoe groot ze zijn ofzo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik ben het ook verleerd. Maar heb naalden gezien bij de action, dus ik kan wel beginnen met nieuwe tijdsbesteding
Goed zo! Betterskip!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik lig in bed met de laptop.
net naar m'n detacheringsbureau gebeld dat ik ziek ben en morgen en donderdag niet kan werken.
Morgenochtend bel ik meteen met de dokter om te vragen of ze me wat voor kunnen schrijven zodat ik nog enigszins in een vorm van gezondheid de kerstdagen door kan komen..
ik blijf op bed de komende dagen...
dank jullie!
Met dunnere naalden brei je fijner en neem je vaak fijnere wol en andersom.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goede tip! Ik heb ook nog geen naalden, wol of wat dan ook. Maakt het bij naalden nog uit hoe groot ze zijn ofzo?
en nuvoel ik me nog kutterquote:
Dan heb je al meer ervaring dan ik, ik heb nog nooit een breinaald aangeraaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met dunnere naalden brei je fijner en neem je vaak fijnere wol en andersom.
Meer weet ik er niet van, de laatste keer dat ik breide waren het barbiekleertjes!
Maar je blijft wel in bed, want als je dat niet doet, dan vergal je je kerst en ben je daarna bovendien nog langer uit de runningquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en nuvoel ik me nog kutteromdat ze dan echt onderbezet zitten zonder mij en ik juist in de kerstvakantie extra zou werken..
en ik moet even 't bed uit morgen om naar de dokter te gaan!
euh, geen ideequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij je ex eten? Betekent het iets? /Aagje
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Vik, als je tweede kerstdag nog niks te doen hebt, ga dan even langs bij Yankee DoodleHeb ik het ook even leuk
Tofheid, da's lang!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef sigme het volgende:
Derde kerstdag heb ik 17 jaar verkering.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat tof! Zo lang!
Heb je ook nog verkering als je een boterbriefje gehaald hebt?
Je observatie is correctquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche wel goed voor je blijven zorgen he??
Je klinkt niet echt heel hoopvol
holy moly da's veel! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, ivm de diagnose diabetes moest ik nu echt de motivatie weer vinden om af te vallen. Ben nu 23 kilo kwijt in 3 maanden en moet nog zo'n stukkie
hé Swets!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, ivm de diagnose diabetes moest ik nu echt de motivatie weer vinden om af te vallen. Ben nu 23 kilo kwijt in 3 maanden en moet nog zo'n stukkie
Zuinig aanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
holy moly da's veel! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Waarom?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje, das wel weinig eten en veel en snel kwijt hoor!
Kan je niet beter meer sporten en meer eten?
damn ,da's voor een vrouw al weinig eten. Vind het knap dat je nog rondlooptquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Zuinig aan
Boterham met mager beleg als ontbijt. 2 boterhammen met mager beleg en een kop cup a soup kip als lunch. Groente met een klein stukje vlees en weinig aardappels (of volkoren pasta of zilvervliesrijst) als diner. 's Avonds om een uur of 9 nog een kop soep. Verder veel water drinken en appeltje en een banaan ergens tussendoor fietsen. Zit je zo met af en toe een volkoren biscuitje bij de koffie zo tussen de 1000 tot 1200 Kcal.
Dank jequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:34 schreef sigme het volgende:
Welkom Swetsenegger en succes met de volgende kilo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |