http://www.heeldirectory.com/heel_wellies.htmlquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef Chicolate het volgende:
Hoe kan je aan google doorgeven dat ze linken naar een site, die van inhoud is veranderd en nu probeert een virus op mijn pc te zetten?
En als de sneeuw weg is, ga ik lekker mooie regenlaarsjes kopen zodat ik met dit weer over straat kan zonder natte sokken. Weet iemand een leuk adresje daarvoor?
Oh haha die zijn grappig. Maar met hak is misschien een beetje onhandig. En wil ze toch eigenlijk ook wel passen in de winkelquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.heeldirectory.com/heel_wellies.html
Offeuhh...
http://www.stylehive.com/(...)lington-boots-635396
Ja zoiets inderdaad! Vind ze superleuk. Maar ik zag allemaal van die 14-jarige ik-ben-zo-ongelooflijk-hip meisjes erin lopen.quote:
Ik ben er wel blij mee ja! Vind het een mooi ontwerp, ze nemen niet te veel plek in in je kamer terwijl ze wél ruim zittenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Grappig, ik heb die stoeltjes van Merel ook, maar dan in het bordeaux. Vind je ze echt mooi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Dat is nog bezigquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef _aurum_ het volgende:
hoe is het nu met je baanverhaal afgelopen Vik?
Ah jij ook alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren er geen twee daarvan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
Neee, het is die judoka! Hoe heet hij nu.......dennis van de geest?
Bingoquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef conleche het volgende:
Neee, het is die judoka! Hoe heet hij nu.......dennis van de geest?
Rare route! Ik niet snap...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:23 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht zit vast in Delft. Nu via Schiphol naar DH, wordt een latertje...
Ik snap het ook niet, maar ik weet ook niets beters.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rare route! Ik niet snap...
Bus en tram doet ook niets?
Ik kan niet breien dus ik snap de beschrijving van het patroon dat ik heb nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je kan breien op vakantie!
Totaal geen kookinspiratie...
Goede tip! Ik heb ook nog geen naalden, wol of wat dan ook. Maakt het bij naalden nog uit hoe groot ze zijn ofzo?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik ben het ook verleerd. Maar heb naalden gezien bij de action, dus ik kan wel beginnen met nieuwe tijdsbesteding
Goed zo! Betterskip!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik lig in bed met de laptop.
net naar m'n detacheringsbureau gebeld dat ik ziek ben en morgen en donderdag niet kan werken.
Morgenochtend bel ik meteen met de dokter om te vragen of ze me wat voor kunnen schrijven zodat ik nog enigszins in een vorm van gezondheid de kerstdagen door kan komen..
ik blijf op bed de komende dagen...
dank jullie!
Met dunnere naalden brei je fijner en neem je vaak fijnere wol en andersom.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goede tip! Ik heb ook nog geen naalden, wol of wat dan ook. Maakt het bij naalden nog uit hoe groot ze zijn ofzo?
en nuvoel ik me nog kutterquote:
Dan heb je al meer ervaring dan ik, ik heb nog nooit een breinaald aangeraaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met dunnere naalden brei je fijner en neem je vaak fijnere wol en andersom.
Meer weet ik er niet van, de laatste keer dat ik breide waren het barbiekleertjes!
Maar je blijft wel in bed, want als je dat niet doet, dan vergal je je kerst en ben je daarna bovendien nog langer uit de runningquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en nuvoel ik me nog kutteromdat ze dan echt onderbezet zitten zonder mij en ik juist in de kerstvakantie extra zou werken..
en ik moet even 't bed uit morgen om naar de dokter te gaan!
euh, geen ideequote:Op dinsdag 21 december 2010 18:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij je ex eten? Betekent het iets? /Aagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |