absoluut!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ja en het staat haar heel lief! Vaker doen!
Ben het helemaal met je eens! Wat een droppies, stuk voor stukquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:25 schreef Tan het volgende:
Wat een prachtige foto's in de OP![]()
Het valt me op dat FoK buitengewoon mooie kindjes heeft
Maar poes lag in bed terwijl Leia dus niet in bed lag hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef innepin het volgende:
Oy Orea die poesik zou dan eerder paniekerig reageren
![]()
![]()
Haha, ze lijken echt he?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef twentemeisje het volgende:
Ssserpente, ik heb deze week twee Lente-lookalikes gekocht.
Van dit popje:
[ afbeelding ]
Zijn er deze popjes:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:43 schreef Ssserpente het volgende:
Hebben ze deze ook?![]()
[ afbeelding ]
Ze lijkt hier wel een geplette aardbei.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, ze lijken echt he?![]()
Hebben ze deze ook?![]()
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, ze lijken echt he?![]()
Hebben ze deze ook?![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook pas net weer naar een vaste vorm gestold mijsjequote:Op maandag 27 december 2010 16:28 schreef mijsje het volgende:
net als je denkt dat je op het topje van je rammelen-zijn staat, merk je telkens weer dat er redenen zijn om toch nog een beetje extra te kunnen rammelen... die foto van Sorbootje met dochterlief samen, en dan zusje dat broerlief een kusje brengt...
quote:Op maandag 27 december 2010 21:47 schreef DuchessX het volgende:
Voor alle nieuwsgierigen even een spam van mijn meisje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het waren 2 minibolletjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, maar goed dat het een klein beetje was![]()
lol, viel meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef Nijna het volgende:
Tess, volgens mij was het lekker. En mama maar poetsen zeker...
.
Het scheelt een cm of 7 denk ik, Bart is groter dus. Die heeft alleen langere benen, qua romp zijn ze even lang.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:18 schreef Jore het volgende:
Wat grappig, ik zie wel wat gelijkenis. Ze lijken trouwens ongeveer even groot, zijn ze dat ook?
Haha, ik ook, hoor!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:05 schreef Poppejans het volgende:
ah Lente is weer blij als de sneeuw verdwijnt![]()
(ik heb toch zo gelachen om die foto waar ze huilend op de grond zit
)
en wat een mooie kleur sweater, staat haar erg goed!
Dat je dingen op de tafel hebt staan die er nog staanBlijft ze daar echt af? Ik heb hier maar alles eraf gehaald tijdelijk, word knettergek van dat waarschuwen
Dankjewelquote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef DuchessX het volgende:
Fannetje wat heb jij een prachtige dochterhebbuh hebbuh hebbuh! Echt een heel mooi vrolijk meisje, wat zal je trots zijn!
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:00 schreef Sorbootje het volgende:
En die van mezelf ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel goed! Doe es puffen jij!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:09 schreef Claudia_x het volgende:
Die foto's van de kleine baby's!![]()
Het valt me op dat we daar veel te weinig foto's van te zien krijgen!
Daar ga ik binnenkort verandering in brengen.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:34 schreef huuphuup het volgende:
Amélie werd eergister door opa op de kiek gezet, zo leuk, dit zijn echt typische "Amélie-gezichtjes" zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor zolang het duurt meestalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:55 schreef oeke het volgende:
Evi, wat heb je veel speldjes in je haar. Feestelijk hoor!![]()
quote:Wat wordt Luca grooooot!!kenonne zeg! Jij was toch pas vorig jaar bevallen ofzo providentia?
Mooi mannetje, met zn mooie heldere ogen.
Bijknippen moet ook gebeuren, maar dat gaat tot nu toe niet lukken. Ze is te nieuwsgierig wat er gebeurt. Dan gaat dat koppie van links naar rechtsquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:30 schreef Xenia het volgende:
Evie wat een prachtige blauwe ogen heb jij!
Evi helemaal doorgestyled met matching haarklipjes. Ze kan echt zo de catwalk op met haar outfit en tasje![]()
Joekeloekes lijkt op joekeloekes met zijn mooie fijne koppie.
Robertje, wat een lief koppie. Je moet alleen de pony even bijknippen hoor![]()
hier hetzelfde maar ik hou Tess d'r hoofd gewoon even goed vast...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Robertje het volgende:
[..]
Bijknippen moet ook gebeuren, maar dat gaat tot nu toe niet lukken. Ze is te nieuwsgierig wat er gebeurt. Dan gaat dat koppie van links naar rechts
Wat Vicky zegt, iemand houdt het hoofdje vast, zittend bij de televisie. plukje haar omhoog trekken, recht afknippen en het zit weer goed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Robertje het volgende:
[..]
Bijknippen moet ook gebeuren, maar dat gaat tot nu toe niet lukken. Ze is te nieuwsgierig wat er gebeurt. Dan gaat dat koppie van links naar rechts
het zit hier helaas niet helemaal recht, maar daar zie je niksvan als er een staartje in zitquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Tan het volgende:
[..]
Wat Vicky zegt, iemand houdt het hoofdje vast, zittend bij de televisie. plukje haar omhoog trekken, recht afknippen en het zit weer goed.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
hier hetzelfde maar ik hou Tess d'r hoofd gewoon even goed vast...
Goede tipsquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Tan het volgende:
[..]
Wat Vicky zegt, iemand houdt het hoofdje vast, zittend bij de televisie. plukje haar omhoog trekken, recht afknippen en het zit weer goed.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een joekeloekes met een spekjeBen benieuwd of er hier ook maar 1 iemand is die hetzelfde denkt als ik soms...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:06 schreef Ticootje het volgende:
Floris heeft een partij lekkere hapwangen!!
Bij Leia uit de kledingkast.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Kaatje, waar komt dat grijs/roze pakje vandaan??
Ja de oude collectie. De nieuwe is wit met roze gestreept.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef Ticootje het volgende:
Shit, die is zeker van de oude collectie dan. Ik dacht al aan Hema <3 maar deze heb ik nog niet gezien en hij is leuk. Jammer.
Ja i know, die heb ik al. Maat 62, te klein trouwens. Ik heb ook de roze met bloemen ook al te klein. Ik moet van hemaspul echt 68 hebben en de mouwen 6x omslaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:30 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja de oude collectie. De nieuwe is wit met roze gestreept.
deze is ook 62. De wit/roze heb ik ook in 62. De mouwen zijn ook veel te lang, maar de rest is redelijk. Vind het wel leuk als het wat groter is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja i know, die heb ik al. Maat 62, te klein trouwens. Ik heb ook de roze met bloemen ook al te klein. Ik moet van hemaspul echt 68 hebben en de mouwen 6x omslaan.
Oh!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat is Niels al groot! Ik laat hier thuis altijd foto's van Niels aan mijn man zien. Niels is 1 jaar en 1 dag ouder dan Ilse. Kijk schat. Zo groot is Ilse ook ongeveer volgend jaar
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh!Nu lijkt ze voor mijn gevoel nog kleiner
![]()
Zo was Niels vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wat van die broekjes met sokjes eraan vast. Gevolg: voetjes, waar eigenlijk zo ongeveer de knieën horen te zitten. Geen succes dus. Of kniekousen die veel hoger uitkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Mijn dame ik een model in de dop, lang en slank.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef huuphuup het volgende:
Danaik heb echt een enorm zwak voor Dana
zo leuk <3
Ik laat zo N jouw post lezen, hij zeurt dat Ilse echt niet 3 van die jumpsuits nodig heeft!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:46 schreef Orea het volgende:
Oooh Noortjeik vind jou zó leuk! en dat DPAM pakje
ik ben (uiteraard) weer wat doorgeslagen dus Leia heeft er nu 4
waarvan 2 van de jongensafdeling
hehe
Tuurlijk heeft ze dat nodig!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik laat zo N jouw post lezen, hij zeurt dat Ilse echt niet 3 van die jumpsuits nodig heeft!
Waar?quote:
Wat een enorm leuk rokje trouwens! komtie vandaan?quote:En dan kots je jezelf en mama onder en krijg je outfit 2 voor de dag aan. En die dag is nog maar net voor de helft voorbij
[ afbeelding ]
nav jouw post heb ik Ilse haar jumpsuitje ook maar gepast. En hij past!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:32 schreef becky27 het volgende:
Jeetje, Daan wat ben je groot!!
Wat een heerlijk ding is Amelie zeg! En dan komt er nog zo'n meissie aan.
Ik zag Dana ook, mooierd zeg in d'r mooie rok.
Evie, lekker slapen!
En dan al die kleine mupkes, hoe lief!
Ik ben mijn baby kwijt (ze is ook wederom ziek dus pyjamadagje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja potverdriedubbeltjes, na twee verschijningen moet ik toch echt weten waar jullie dit onwijs leuke jumpsuitje vandaan hebben!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef kaatjejannie het volgende:
Leia wat ben je stoer met je zonnebril! En je haar!
Luc wat ben je lekker vrolijk!
[..]
nav jouw post heb ik Ilse haar jumpsuitje ook maar gepast. En hij past!
[ afbeelding ]
En hier staat de jumpsuit dan wel niet op, maar vind de foto zo mooi!
[ afbeelding ]
bij Floris t zelfde idd.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Orea het volgende:
12 maanden zit nu oké bij Leia, maar het houdt niet echt over (die wordt over 2,5 week 6 maanden en is van normaal postuur voor haar leeftijd!)
Dank je wel. Vandaag geprobeerd om wat met haar haar te doen. Wacht wel tot ze slaaptquote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een mooie foto, Robertje!
Huuphuup, wat is Amélie een prachtige meid.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
Mooi, Asy! Is dat een recente foto?
ditquote:Op maandag 10 januari 2011 20:06 schreef Orea het volgende:
Ik ben echt mega mega megaaaa jaloers op Anna's haar
Maar![]()
x 10.000 !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |