het waren 2 minibolletjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, maar goed dat het een klein beetje was![]()
lol, viel meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef Nijna het volgende:
Tess, volgens mij was het lekker. En mama maar poetsen zeker...
.
Het scheelt een cm of 7 denk ik, Bart is groter dus. Die heeft alleen langere benen, qua romp zijn ze even lang.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:18 schreef Jore het volgende:
Wat grappig, ik zie wel wat gelijkenis. Ze lijken trouwens ongeveer even groot, zijn ze dat ook?
Haha, ik ook, hoor!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:05 schreef Poppejans het volgende:
ah Lente is weer blij als de sneeuw verdwijnt![]()
(ik heb toch zo gelachen om die foto waar ze huilend op de grond zit
)
en wat een mooie kleur sweater, staat haar erg goed!
Dat je dingen op de tafel hebt staan die er nog staanBlijft ze daar echt af? Ik heb hier maar alles eraf gehaald tijdelijk, word knettergek van dat waarschuwen
Dankjewelquote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef DuchessX het volgende:
Fannetje wat heb jij een prachtige dochterhebbuh hebbuh hebbuh! Echt een heel mooi vrolijk meisje, wat zal je trots zijn!
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:00 schreef Sorbootje het volgende:
En die van mezelf ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel goed! Doe es puffen jij!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:09 schreef Claudia_x het volgende:
Die foto's van de kleine baby's!![]()
Het valt me op dat we daar veel te weinig foto's van te zien krijgen!
Daar ga ik binnenkort verandering in brengen.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:34 schreef huuphuup het volgende:
Amélie werd eergister door opa op de kiek gezet, zo leuk, dit zijn echt typische "Amélie-gezichtjes" zo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor zolang het duurt meestalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:55 schreef oeke het volgende:
Evi, wat heb je veel speldjes in je haar. Feestelijk hoor!![]()
quote:Wat wordt Luca grooooot!!kenonne zeg! Jij was toch pas vorig jaar bevallen ofzo providentia?
Mooi mannetje, met zn mooie heldere ogen.
Bijknippen moet ook gebeuren, maar dat gaat tot nu toe niet lukken. Ze is te nieuwsgierig wat er gebeurt. Dan gaat dat koppie van links naar rechtsquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:30 schreef Xenia het volgende:
Evie wat een prachtige blauwe ogen heb jij!
Evi helemaal doorgestyled met matching haarklipjes. Ze kan echt zo de catwalk op met haar outfit en tasje![]()
Joekeloekes lijkt op joekeloekes met zijn mooie fijne koppie.
Robertje, wat een lief koppie. Je moet alleen de pony even bijknippen hoor![]()
hier hetzelfde maar ik hou Tess d'r hoofd gewoon even goed vast...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Robertje het volgende:
[..]
Bijknippen moet ook gebeuren, maar dat gaat tot nu toe niet lukken. Ze is te nieuwsgierig wat er gebeurt. Dan gaat dat koppie van links naar rechts
Wat Vicky zegt, iemand houdt het hoofdje vast, zittend bij de televisie. plukje haar omhoog trekken, recht afknippen en het zit weer goed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Robertje het volgende:
[..]
Bijknippen moet ook gebeuren, maar dat gaat tot nu toe niet lukken. Ze is te nieuwsgierig wat er gebeurt. Dan gaat dat koppie van links naar rechts
het zit hier helaas niet helemaal recht, maar daar zie je niksvan als er een staartje in zitquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Tan het volgende:
[..]
Wat Vicky zegt, iemand houdt het hoofdje vast, zittend bij de televisie. plukje haar omhoog trekken, recht afknippen en het zit weer goed.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
hier hetzelfde maar ik hou Tess d'r hoofd gewoon even goed vast...
Goede tipsquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:19 schreef Tan het volgende:
[..]
Wat Vicky zegt, iemand houdt het hoofdje vast, zittend bij de televisie. plukje haar omhoog trekken, recht afknippen en het zit weer goed.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een joekeloekes met een spekjeBen benieuwd of er hier ook maar 1 iemand is die hetzelfde denkt als ik soms...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |