abonnement Unibet Coolblue
pi_90719411
Tess, volgens mij was het lekker ;). En mama maar poetsen zeker... ;).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_90719444
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef Nijna het volgende:
Tess, volgens mij was het lekker ;). En mama maar poetsen zeker... ;).
lol, viel mee :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90720959
Tess tess tess lekkere knoeierd! :D En levensgenietert O+

Ach nu ik toch hier ben kan ik net zo goed mijn meisje nog even spammen O-)







[ Bericht 55% gewijzigd door DuchessX op 01-01-2011 21:02:55 ]
#geen
pi_90721752
O+ Evi
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:23:53 #105
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90722064
Evi O+ (wat is dat voor een ontzettend leuk jurkje wat ze aanheeft?!?!?!)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90723237
Hema! ^O^
#geen
  Moderator zaterdag 1 januari 2011 @ 22:23:23 #107
5428 crew  miss_sly
pi_90724921
Ik wilde hetzelfde vragen, wat een leuk jurkje O+ en een mooi meisje natuurlijk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90738293
Ik ben een collegalurker van Claudia.... niet dat ik niet wil reageren, maar ik vind alle kindjes ontzettend leuk hier, en dat wordt zo eentonig. Dus voor alle kindjes in één keer : O+ O+ O+ O+

Even een foto van Thijs en zijn neefje Bart. Ze schelen precies een half jaar (en 8 dagen)

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_90741745
Wat grappig, ik zie wel wat gelijkenis. Ze lijken trouwens ongeveer even groot, zijn ze dat ook?
pi_90741966
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:18 schreef Jore het volgende:
Wat grappig, ik zie wel wat gelijkenis. Ze lijken trouwens ongeveer even groot, zijn ze dat ook?
Het scheelt een cm of 7 denk ik, Bart is groter dus. Die heeft alleen langere benen, qua romp zijn ze even lang.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 13:40:39 #111
5428 crew  miss_sly
pi_90742427
Wat een leuke foto, McLaura O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90743548
Wat een mooie foto's komen hier langs O+ O+ O+

McLaura, ze zouden wel broertjes kunnen zijn, zoveel lijken ze op elkaar!

Niels heeft voor het eerst schoenen aan en hij is ze direct even buiten uit gaan testen :D





"dat!"


de kat liep ook mee
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90747257
Oh kijk Niels nou gaan O+
wat lijken ze dan meteen zo wijs als ze aan de stap gaan, echt stoer.
En wat heb jijzelf een enorm leuke jas O+ O+ O+
en volgens mij vind ik de schoentjes erg leuk, heb je er toevallig een plaatje van?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90747929
Whoei Niels, daar ga je jongen! De eerste twee foto's vind ik mooi, Twink. Vooral die van jullie samen. O+

Wat heeft Evi toch een onwijs blij koppie altijd. En die speldjes! :D

Papa op z'n motorj...




Portretje... :P


Het lijkt wel voorjaar hier! Dus we zijn maar weer eens richting speeltuin getogen.






Op de wip!
pi_90748073
ah Lente is weer blij als de sneeuw verdwijnt :D O+ (ik heb toch zo gelachen om die foto waar ze huilend op de grond zit :@ )
en wat een mooie kleur sweater, staat haar erg goed!
Dat je dingen op de tafel hebt staan die er nog staan :o Blijft ze daar echt af? Ik heb hier maar alles eraf gehaald tijdelijk, word knettergek van dat waarschuwen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90748525
Thijs en Bart zijn echt wel look-a-likes :o O+

Niels wat goed joh echte schoenen! :D En poes die meeloopt! _O- Zegt Niels overal 'Dat' tegen?? Hier iemand die echt o_ver_al 'die, die diiiiiiiieeeeh' tegen roept... :{

En Lente wat ben je toch een prachtig meisje O+ Die kleur staat je heel erg mooi idd :Y
#geen
pi_90748933
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:05 schreef Poppejans het volgende:
ah Lente is weer blij als de sneeuw verdwijnt :D O+ (ik heb toch zo gelachen om die foto waar ze huilend op de grond zit :@ )
en wat een mooie kleur sweater, staat haar erg goed!
Dat je dingen op de tafel hebt staan die er nog staan :o Blijft ze daar echt af? Ik heb hier maar alles eraf gehaald tijdelijk, word knettergek van dat waarschuwen
Haha, ik ook, hoor! :D

En van die dingen op tafel blijft ze niet af, hoor. Heel soms, als ze in een goeie bui is misschien... Tot voor kort had ik ook niets meer op tafel staan, maar dat was zo ongezellig. Bovendien vond ik het tijd worden om 'r te leren om van dingen op tafel af te blijven. Als ik alles weg blijf halen leert ze het nooit, en da's vooral bij anderen lastig. Moet zeggen dat het al wat beter gaat, hoewel er wel al een waxinelichthoudertje is gesneuveld... ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 02-01-2011 16:29:39 ]
pi_90749919
Herkenbaar Ssserpente...Evi haalt steeds de kerstballen uit de boom en komt ze dan heel trots brengen >:) terwijl ze weet dat dat niet mag... }:| Die kerstboom ga ik straks nog afbreken, heb er helemaal genoeg van! -O-
#geen
pi_90751067
oh ik kom hier echt te weinig!
wat een mooie snoetjes, winterpret, ondeugende kiekjes ofjuist kijk een wat ik kan!

dan ook maar weer eens een spammetje van deze kant

mijn eigen brocolli (en een beetje wortel) monster


7 mnd alweer


de kerststal is zeer intressant


vooral om op de grond te gooien


samen vuurwerk kijken
pi_90757660
Draculettetje, wat een scheetje is jouw meisje zeg O+
Evi heeft dat paars-grijze jurkje van de hema ook ;)
#geen
pi_90757952
Oh Lente, wauw! Ik vind die kleur haar ook echt geweldig staan Serpente :Y . Wat een mooi grietje.

En Draculettetje, die eerste :D , in en in tevreden O+ . Wat een schoonheid ook zeg O+ .
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 19:52:29 #122
5428 crew  miss_sly
pi_90758518
Niels O+ aan de wandel, wow!

Die kleur staat Lente echt heel mooi O+ ik zou hem niet snel gekocht hebben, maar die kleuren zijn ook het proberen waard. En dat snoetje, heel nieuwsgierig naar buiten kijken :D

Draculettetje, mooi meisje heb je daar O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90770821
@DuchessX; die speldjes! wat ontzettend schattig...

@Ssserpente; wat een mooi koppie, vooral dat naar buiten kijken hahaha!

@Draculettetje wat een lief lachje... vooral die met de broccoli haha!

Hier even wat fotos van Luca weer:


Met lang haar met de kerst dit jaar


Bij de dieren, september 2010, kort haar, ligt het aan mij of lijkt ie veel ouder dan met lang haar...


LOL, miiiiijoeeeeew, Luc in de bocht met heel veel km per uur op de slee


Ik ga naar buiten en trek aan, 54 kledingstukken
pi_90777192
Aw die eerste Luca-foto! O+ Dromertje O+
#geen
  maandag 3 januari 2011 @ 09:57:58 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90782621
McLaura, wat lijken Thijs en z'n neef veel op elkaar!

Niels, stoere bink! O+

Providentia, wat een heerlijk ventje is Luca toch! mooie ogen en een prachtige lach!

Draculettetje, 7 maanden alweer, je kleine meid. wat een olijkerd! O+

Lente weer lekker buiten, van jullie foto's krijg ik ook altijd zin om naar buiten te gaan. :)
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')