quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:06 schreef Ticootje het volgende:
Floris heeft een partij lekkere hapwangen!!
Bij Leia uit de kledingkast.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Kaatje, waar komt dat grijs/roze pakje vandaan??
Ja de oude collectie. De nieuwe is wit met roze gestreept.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef Ticootje het volgende:
Shit, die is zeker van de oude collectie dan. Ik dacht al aan Hema <3 maar deze heb ik nog niet gezien en hij is leuk. Jammer.
Ja i know, die heb ik al. Maat 62, te klein trouwens. Ik heb ook de roze met bloemen ook al te klein. Ik moet van hemaspul echt 68 hebben en de mouwen 6x omslaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:30 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja de oude collectie. De nieuwe is wit met roze gestreept.
deze is ook 62. De wit/roze heb ik ook in 62. De mouwen zijn ook veel te lang, maar de rest is redelijk. Vind het wel leuk als het wat groter is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja i know, die heb ik al. Maat 62, te klein trouwens. Ik heb ook de roze met bloemen ook al te klein. Ik moet van hemaspul echt 68 hebben en de mouwen 6x omslaan.
Oh!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat is Niels al groot! Ik laat hier thuis altijd foto's van Niels aan mijn man zien. Niels is 1 jaar en 1 dag ouder dan Ilse. Kijk schat. Zo groot is Ilse ook ongeveer volgend jaar
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh!Nu lijkt ze voor mijn gevoel nog kleiner
![]()
Zo was Niels vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wat van die broekjes met sokjes eraan vast. Gevolg: voetjes, waar eigenlijk zo ongeveer de knieën horen te zitten. Geen succes dus. Of kniekousen die veel hoger uitkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Mijn dame ik een model in de dop, lang en slank.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef huuphuup het volgende:
Danaik heb echt een enorm zwak voor Dana
zo leuk <3
Ik laat zo N jouw post lezen, hij zeurt dat Ilse echt niet 3 van die jumpsuits nodig heeft!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:46 schreef Orea het volgende:
Oooh Noortjeik vind jou zó leuk! en dat DPAM pakje
ik ben (uiteraard) weer wat doorgeslagen dus Leia heeft er nu 4
waarvan 2 van de jongensafdeling
hehe
Tuurlijk heeft ze dat nodig!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik laat zo N jouw post lezen, hij zeurt dat Ilse echt niet 3 van die jumpsuits nodig heeft!
Waar?quote:
Wat een enorm leuk rokje trouwens! komtie vandaan?quote:En dan kots je jezelf en mama onder en krijg je outfit 2 voor de dag aan. En die dag is nog maar net voor de helft voorbij
[ afbeelding ]
nav jouw post heb ik Ilse haar jumpsuitje ook maar gepast. En hij past!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:32 schreef becky27 het volgende:
Jeetje, Daan wat ben je groot!!
Wat een heerlijk ding is Amelie zeg! En dan komt er nog zo'n meissie aan.
Ik zag Dana ook, mooierd zeg in d'r mooie rok.
Evie, lekker slapen!
En dan al die kleine mupkes, hoe lief!
Ik ben mijn baby kwijt (ze is ook wederom ziek dus pyjamadagje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja potverdriedubbeltjes, na twee verschijningen moet ik toch echt weten waar jullie dit onwijs leuke jumpsuitje vandaan hebben!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef kaatjejannie het volgende:
Leia wat ben je stoer met je zonnebril! En je haar!
Luc wat ben je lekker vrolijk!
[..]
nav jouw post heb ik Ilse haar jumpsuitje ook maar gepast. En hij past!
[ afbeelding ]
En hier staat de jumpsuit dan wel niet op, maar vind de foto zo mooi!
[ afbeelding ]
bij Floris t zelfde idd.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Orea het volgende:
12 maanden zit nu oké bij Leia, maar het houdt niet echt over (die wordt over 2,5 week 6 maanden en is van normaal postuur voor haar leeftijd!)
Dank je wel. Vandaag geprobeerd om wat met haar haar te doen. Wacht wel tot ze slaaptquote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een mooie foto, Robertje!
Huuphuup, wat is Amélie een prachtige meid.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:23 schreef Ssserpente het volgende:
Mooi, Asy! Is dat een recente foto?
ditquote:Op maandag 10 januari 2011 20:06 schreef Orea het volgende:
Ik ben echt mega mega megaaaa jaloers op Anna's haar
Maar![]()
x 10.000 !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |