Begon met een `quote:
Solliciteer jij naar haat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Is dit het zusje van graseter ofzo?.
Geef ze eens ongelijk, ik durf gewoon mijn imago is toch al slechtquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Niemand wil hier reageren omdat ik de ts ben.
Ik doe heul niks met hun imago. Ik geef ze bij deze ongelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, ik durf gewoon mijn imago is toch al slecht
Is dan een baan? haat?quote:
Is dat het?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Niemand wil hier reageren omdat ik de ts ben.
Nìce.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dan een baan? haat?
Oeh, ik ben goed gekwalificeerd daarvoor!
````quote:
ze hoorden het ze reageren alquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik doe heul niks met hun imago. Ik geef ze bij deze ongelijk.
Schat jij bent niet te snappenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nìce.
Ik kan je die baan geven.````
[..]
````
wat moet het dan zijn? jij hebt wel een redelijke gebruiksaanwijzing van mij al in elkaar gezet, kunnen mensen met vragen naar jou verwezen worden?
Je zou haar eens live mee moeten makenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan gewoon echt niets anders dan jou gelijk geven
Vertelquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zou haar eens live mee moeten maken
Goed planquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe is het met jou danquote:
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest ik jou overtuigen dan?quote:
Ja goed hoor!quote:
Misschien kan je dr afzetten bij de kleuterschool?quote:
Wat ben jij een lieve grappige meidquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed hoor!
[..]
Misschien kan je dr afzetten bij de kleuterschool?
Is geen reden voor een feestje?quote:
Heb je daar dan een reden voor nodig?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is geen reden voor een feestje?
De laatste tijd grijp ik alles aan om een feestje te bouwenquote:
De dag dat jij op sabbatical gaat bouw ik wel een feestjequote:
Gaat de goede kant op met Ajaxquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:25 schreef rival het volgende:
Held
Heitinga wil binnen vijf jaar terug naar Ajax
de Boerquote:
Het leven dat is één groot feest!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste tijd grijp ik alles aan om een feestje te bouwen
Dat moeten wel pluspunten zijn jaquote:
Sorry dat ik lelijk ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Zo makkelijk gaat dat niet hoor, als ik de gemiddelde vrouw op de tribune bij Ajax zie.
Daar heb jij weer een puntquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Zo makkelijk gaat dat niet hoor, als ik de gemiddelde vrouw op de tribune bij Ajax zie.
Dat hoor jij mij niet zeggen hoor, maar bij gebrek aan tegenbewijsquote:
Heb jij nog nooit een foto gezien van mij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoor jij mij niet zeggen hoor, maar bij gebrek aan tegenbewijs.
nee, moet dat dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een foto gezien van mij?
Alle meisjes van 14 zijn lesbischquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je lelijk bent. Je bent 14 en lesbisch volgens je profiel.
Ik heb uberhaupt nog nooit van je gehoord eigenlijk, tot je opeens hier kwam postenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, ik schaà`m me voor mijn uiterlijk.
Geeft niet, ik ook niet van jou.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nog nooit van je gehoord eigenlijk, tot je opeens hier kwam posten.
Tunsters zijn altijd 12 toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze turnen pas rond hun 18e heb ik begrepen.
Twee jaar geleden. mooi was die tijd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Toen ik 12 was turnde ik inderdaad.
Nu ben ik dikquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee jaar geleden. mooi was die tijd.
Missen is echt het verkeerde woord.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef rival het volgende:
ik mis de tuinbroek en het korte rode kapsel
Missen is een groot woord?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef rival het volgende:
ik mis de tuinbroek en het korte rode kapsel
Nèe, dat was ik niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, volgens mij is Annnet al eerder jankend weggegaan hier, dus moeilijk is het niet, en kunnen we hier weer normale gesprekken voeren.
Oh wowquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Missen is echt het verkeerde woord.
Jij was het welquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef Annnet het volgende:
Eigenlijk zijn jullie best een naar kliekje, met jullie gebash richting newbies
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Missen is echt het verkeerde woord.
ik zal volgende keer wat zorgvuldiger omgaan met mijn woordkeuzequote:
Zo hard bagger ik daar niet, daarnaast bagger ik niet alleen. Ik zit ook af en toe serieus te zijn ìn US en foboquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij was het wel
En niet richting newbies, richting ONZ-baggeraars met hun twitterberichtjes
Definieer jullie?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef Annnet het volgende:
hangt van de newbie afquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef Annnet het volgende:
Do your worst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, volgens mij is Annnet al eerder jankend weggegaan hier, dus moeilijk is het niet, en kunnen we hier weer normale gesprekken voeren.
Het lijkt me sterkquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zou toch niet bedoelen dat wij twee in hetzelfde kliekje zitten
US en FoBo zijn inderdaad bakens van goede gesprekkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef Annnet het volgende:
[..]
Zo hard bagger ik daar niet, daarnaast bagger ik niet alleen. Ik zit ook af en toe serieus te zijn ìn US en fobo
Lullig van je...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef Annnet het volgende:
Dus, zijn jullie nog uit geweest afgelopen weekend?
Serieus zijn zal in deze context wel behelsen dat ze er foto's heeft gepostquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
US en FoBo zijn inderdaad bakens van goede gesprekken
Zij wist toch niet dat jij gevangen zat in Engelandquote:
Heb je vakantie?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik niet, ik vertel alleen hoe het zit
Ja, misschien. Maar ook bagger, oa in mijn FoBo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Serieus zijn zal in deze context wel behelsen dat ze er foto's heeft gepost
Toch lulligquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij wist toch niet dat jij gevangen zat in Engeland
Wat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Serieus zijn zal in deze context wel behelsen dat ze er foto's heeft gepost
14 jarige tietjes....quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat?
In BH met je 14 jarige tietjes op de foto gaan met een username op je buik?
Is dat serieus?
Hoezo zat je in Engeland?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het was te warm om te vliegen
Serieus, on topic, what's the differencequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat?
In BH met je 14 jarige tietjes op de foto gaan met een username op je buik?
Is dat serieus?
Ontopic, dat begrip moet iemand me toch eens uitleggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Serieus, on topic, what's the difference
Ik ben nu alweer vergeten welk fobo dat was.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Serieus, on topic, what's the difference
Mooi Wark?quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:57 schreef Annnet het volgende:
[..]
Niiice. Mag ik vragen wat voor werk?
Sterren kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Voor wat voor werk zat u in Engeland, meneer?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:00 schreef Kreator het volgende:
Ik heb er maar even een topic voor gemaakt, STING. Leek me beter dan daar doorgaan.
Good callquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:00 schreef Kreator het volgende:
Ik heb er maar even een topic voor gemaakt, STING. Leek me beter dan daar doorgaan.
Doet me denken aan de show van Jochem Meijer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Je standaard PI begint vervelend te worden. Verzin eens een andere.
Functioneel Ontwerp schrijven voor een Lodestar (tool voor de energiemarkt) project.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Voor wat voor werk zat u in Engeland, meneer?
Ik moet elke keer aan de film The Arrival denken als ik je UI zie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Functioneel Ontwerp schrijven voor een Lodestar (tool voor de energiemarkt) project.
Andere schotel. Zelfs in de film. Geloof dat die zich afspeelt in Mexico. De schotel uit mijn UI staat in New Mexico:quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan de film The Arrival denken als ik je UI zie.
Vakantie ftwquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, ik kan tenminste zeggen dat ik vandaag met mijn werk bezig ben geweest
Vakantie heb ik pas op 31-12 na 17:00. Maar tot die tijd werk ik vanuit huisquote:
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je al iets gevonden? (werkloos was het toch?)
Ik zeg het elke dag maar niemand gelooft het.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, ik kan tenminste zeggen dat ik vandaag met mijn werk bezig ben geweest
Lijkt me dat je na afgelopen weekend sowieso erg blij bent dat je thuis bent, al moet je werken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vakantie heb ik pas op 31-12 na 17:00. Maar tot die tijd werk ik vanuit huis(en ik ben ook echt wel aan het werk
)
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wil slapen! vanochtend was het officieel te vroeg!
al sla je mij dood.... ik dacht datquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?![]()
Ik heb gewoon een baaN heur
Ah ja, dat gaat zo opvallen hequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ik nog een vergadering heb zometeen?
Oh wat heeft ie uitgespookt?quote:
ja, 18quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Noem je Heatwave nu kinderachting? (hij is dan ook pas 18)
Wel apart, een bedreiging mag dus schijnbaar wel, maar ruchtbaarheid aan een bedreiging geven niet.. Vreemde praktijken hier in winter wonder Fok! landquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Krea mag dat!
Leave Krea alone!
Ja nee, als je stout bent geweest, moet je strafquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Krea mag dat!
Leave Krea alone!
Dan krijg ik straks ook strafquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, als je stout bent geweest, moet je straf
Naar Remlof DMénquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wel apart, een bedreiging mag dus schijnbaar wel, maar ruchtbaarheid aan een bedreiging geven niet.. Vreemde praktijken hier in winter wonder Fok! land
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan krijg ik straks ook straf
Aaaah klinkt goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Oh jongens, allemaal even blij zijn voor mij; als het zo doorgaat, hoef ik alleen morgen extra te werken en vrijdag niet, dus heb ik na donderdag vakantie!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Oh jongens, allemaal even blij zijn voor mij; als het zo doorgaat, hoef ik alleen morgen extra te werken en vrijdag niet, dus heb ik na donderdag vakantie!
Dat heb je goed geregeld!! Ben jaloers!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Vakantie is tof!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Wat voor vis?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, het boefje waar Krea een date mee wilde hapt zo lekkerdus ik geef hem nog wat vis
Oh die kunnen best lekker zijn. Maar niet mijn eerste keusquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SardientjesDie zijn lekker zout
Zo zijn wij!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Ah jullie zijn echt blij voor mij
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo ben jij misschien, ik ben niet blij voor der, alleen maar jaloers..
Ik ben weleens jaloers als ik nitrous circus kijk, verder eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo ben jij misschien, ik ben niet blij voor der, alleen maar jaloers..
MissB mag uitziekenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Ah jullie zijn echt blij voor mij
iemand wilde met hem daten, hij heeft die pm openbaar gemaaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
MissB mag uitzieken![]()
wat voor PM heeft Krea gepost?
It wasn't me!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
iemand wilde met hem daten, hij heeft die pm openbaar gemaakt
quote:
Op zich vind ik het stiekem best leuk als andere PM's lekkenquote:
Oh jij vieze stokerd!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zich vind ik het stiekem best leuk als andere PM's lekkenlekker mee lurken over wat er allemaal tegen wie gezegd wordt..
Beetje jammer dat al mijn PM's alleen maar uit "Neuken?" bestaan..Dus helaas geen roddel materiaal voor jullie
Stiekem denk ik iedereen wel tot op zeker hoogtequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zich vind ik het stiekem best leuk als andere PM's lekkenlekker mee lurken over wat er allemaal tegen wie gezegd wordt..
Echt? Mij boeit het niet zo hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem denk ik iedereen wel tot op zeker hoogte
tot op zekere hoogte zei ik dan ook.... dit misschien niet maar misschien wel de pm's van iemand waar je wat meer mee hebt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Mij boeit het niet zo hoor
Nou nee, ik hecht nogal aan privacy, ik zal die van een ander ook niet zo snel schenden hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte zei ik dan ook.... dit misschien niet maar misschien wel de pm's van iemand waar je wat meer mee hebt?
als de pm's van iemand die jou boeit openbaar worden dan ga je die lezen.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee, ik hecht nogal aan privacy, ik zal die van een ander ook niet zo snel schenden hoor.
Nou weet niet, ms om diegene erop te wijzen..quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
als de pm's van iemand die jou boeit openbaar worden dan ga je die lezen.....
wel of niet?
Dat familie jankt dat ik moet komen en ik leukere plannen had..quote:
Je hebt een vriend?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat familie jankt dat ik moet komen en ik leukere plannen had..
En omdat ik vriendlief moet missen
Prille fijne shitquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt een vriend?
stomme familie dus
Ik weet welke plannen dat waren.. en ik ben niet vriendliefquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat familie jankt dat ik moet komen en ik leukere plannen had..
En omdat ik vriendlief moet missen
quote:
Nee leuke plannen waren oorlogsplannenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet welke plannen dat waren.. en ik ben niet vriendlief
ik heb het al gelezen. was niets serieus toch? althans, daar zag het niet naar uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
iemand wilde met hem daten, hij heeft die pm openbaar gemaakt
Ik wist niet dat jij een lief had, leuk joh!quote:
Haha een van de redenen dat ik de laatste tijd minder online benquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een lief had, leuk joh!
Ik denk niet dat iemand daar een probleem van maakt. Ja, ms de jaloerse mannenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha een van de redenen dat ik de laatste tijd minder online benhaha
Thnx!
Al hoop ik hiermee mn recht om in singles te posten niet te verspillen natuurlijk
Present!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daar een probleem van maakt. Ja, ms de jaloerse mannen
Heb je een groene dag lieverd?quote:
Klinkt meer alsof je iemand voor Samzz bentquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]Ik ben niet leuk hoor, zeker niet wanneer je er een suikerklontje in gooit
![]()
Blijkbaar wel, want je hebt een liefquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]Ik ben niet leuk hoor, zeker niet wanneer je er een suikerklontje in gooit
![]()
Een paard?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je iemand voor Samzz bent.
Jaloersheid is voor losersquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daar een probleem van maakt. Ja, ms de jaloerse mannen
doe jij ook maar eens liefquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dat toch met dat lief doen de hele tijd?.
De gayness straalt er vanafquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dat toch met dat lief doen de hele tijd?.
Ik zou niet weten hoe dat moetquote:
dat zeg jij. maar als jij een roze bril op zet dan is het hek van de dam volgens mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat moet.
Oh ja, die module moet ik er nog eens uitslopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg jij. maar als jij een roze bril op zet dan is het hek van de dam volgens mij
HW 2.0quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, die module moet ik er nog eens uitslopen.
Ik denk dat we inmiddels wel op 10.7 zittenquote:
Gewoon allebei!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:34 schreef Godtje het volgende:
Welke van de twee moet ik dan condoleren?![]()
Zulke lastige keuzes in het leven.
Nooit een vraag met een vraag beantwoorden!quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De gayness straalt er vanaf
Het is gewoon potdomme de kortste dag van het jaar, laat ons nu voor elkaar het licht in de duisternis zijn![]()
waarom niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nooit een vraag met een vraag beantwoorden!
ohja de software gaat al wat jaartjes mee hequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat we inmiddels wel op 10.7 zitten.
jeetje dat is een tijdje geledenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef Rupsebeest het volgende:
ik kom hier ook maar weer eens buurten
Het is dat je wat jong bent, anders was ik de wereld afgeredenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef Rupsebeest het volgende:
ik kom hier ook maar weer eens buurten
Helaas blijft zijn hardware de hele tijd falenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ohja de software gaat al wat jaartjes mee he
De hardware is nog in prima staatquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
ohja de software gaat al wat jaartjes mee he
just didquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nooit een vraag met een vraag beantwoorden!
Ha! Ha!quote:
ik zat van de week nog te denken dat ik je al een tijdje niet had gezienquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef Rupsebeest het volgende:
@ peurac: yeah i know, verveel me
@ snuit: van de wereld afgereden?
Niemand wil weten over jouw hardwarequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De hardware is nog in prima staat.
Over de jouwe ook niet, maar dat weerhoudt jou er ook nooit vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand wil weten over jouw hardware
Ja, den helder, dat is zo goed als.. nou ja, eigenlijk wil ik er niet over pratenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef Rupsebeest het volgende:
@ peurac: yeah i know, verveel me
@ snuit: van de wereld afgereden?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Helaas blijft zijn hardware de hele tijd falen
kijk, en kon ik nou jullie onderlinge pm's lezen dan wist ik wie de waarheid sprakquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De hardware is nog in prima staat.
haha wat schattigquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zat van de week nog te denken dat ik je al een tijdje niet had gezien
mag ik deze nog ff quoten voordat ie er overheen leest?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over de jouwe ook niet, maar dat weerhoudt jou er ook nooit van.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn, wat heb ik vandaag..Excuus aan een ieder die ik kwets
Ik heb snuit nog nooit gezien, en ik ken mijn eigen hardware vrij redelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
kijk, en kon ik nou jullie onderlinge pm's lezen dan wist ik wie de waarheid sprak
Het zou wel heel erg met je gesteld zijn, als snuit jouw hardware beter kent dan jijzelfquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb snuit nog nooit gezien, en ik ken mijn eigen hardware vrij redelijk.
dan pas je hier in het topicquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
mja, ben nog steeds werkloos en single
Mij niet nee, maar er kan maar 1 stbabylon zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over de jouwe ook niet, maar dat weerhoudt jou er ook nooit van.
Ik zou er bijna gelovig van wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij niet nee, maar er kan maar 1 stbabylon zijn
Ik kan uit betrouwbare bron vertellen dat dat niet het geval is!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg met je gesteld zijn, als snuit jouw hardware beter kent dan jijzelf
maar dat is dan toch ook voornamelijk VANWEGE snuit?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:40 schreef Rupsebeest het volgende:
@ snuit: i know right, het is heul eng hier!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar dat is dan toch ook voornamelijk VANWEGE snuit?
Woont hij in Den Helder danquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
misschien een troost dat je daarin zeker niet alleen bent?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb allemaal post-its liggen en ik weet niet meer wat ik bedoelde met wat ik heb geschreven
Ang3l, de laatste keer dat ik in den HELder was is al best lang geleden! (en stortregen, hoosbuien en onweer en en en.. het was zooooooo eng! )quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
misschien een troost dat je daarin zeker niet alleen bent?
Ehm nee, ik wil niet een kansloze tienermoeder zijn ;pquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan hadden wij allang kindjes heja toch
ja he!
Je bent geen tiener meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ehm nee, ik wil niet een kansloze tienermoeder zijn ;p
soms belt iemand me op... had je dit of dat nog gedaan? *ohja shit dat staat er dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja echt he! En ik bewaar ze allemaal maar, voor het geval ik me nog eens herinner wat het nou is.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
soms belt iemand me op... had je dit of dat nog gedaan? *ohja shit dat staat er dus*
Ja, kak.. een puber is me weer te slim afquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee maar als we 'allang' kindjeS hadden dan wel
Ik ben heul geen puberquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, kak.. een puber is me weer te slim af![]()
toch een busje met geblondeerde ramen kopen snuitquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, kak.. een puber is me weer te slim af![]()
Toen ik nog werkte was dat bij mij ook heel herkenbaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik gok zo dat je bij murm en Kluts ook terecht kan met dit soort dingen
Evie en Samzz vast ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik gok zo dat je bij murm en Kluts ook terecht kan met dit soort dingen
Soort Jersey Shore busje?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
toch een busje met geblondeerde ramen kopen snuit
Geblondeerde ramen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ouders zijn toch sowieso kansloos?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ehm nee, ik wil niet een kansloze tienermoeder zijn ;p
geblondeerde?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouders zijn toch sowieso kansloos?
JOEBRAVO... kom d;r maar iiiiiiiiiin!
Nee, die zijn fake tannedquote:
quote:
ik heb al heel lang dibsquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ga maar trekken..
een nummertje dan he!
welke crisis?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
Als je zo die bedragen hoort bij SR10 dan vraag je je af of er ooit een crisis is geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |