Ik snap het niet. Wil hij nou afspreken of niet? En wat gaan we dan doen, want hij doet verder wel gemeen, maar dan ineens zo lief.quote:-weg-
Ik wel, ik ben oldbie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
mag geen pm op forum posten
Ik zal het hem eens vragen! moment.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef applecherry het volgende:
je bent geen homo maar je maakt je er wel druk om of hij af wil spreken of niet?
vraag het hem ofzo...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
mag geen pm op forum posten
quote:Er werd mij in r&p gevraagd of je misschien een homo bent die wat wil afspreken?
Groetjes,
Krea.
...alweer zo'n ontwijkend antwoord.quote:En ik vertel jou nu dat je vooral zo door moet gaan.
quote:Is dat een ja of een nee? Dan weet ik dat, kan ik het topic updaten en analyseren waarom je je als een homo gedraagt en toch gemeen doet.
Het schiet niet op zo. Ik nodig hem even uit.quote:Ik kom er nog wel een keer achter wie je echt bent.
Tot die tijd...geniet ervan jongen.
Wat doe jij hier Godverdomme nog steeds danquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het argument over je leeftijd wel redelijk sterk krea, na je 30ste mag je niet meer op Internet, dat weet je toch?.
Ik ben net 18 manquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat doe jij hier Godverdomme nog steeds dan
I eat konijntjes for breakfastquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben ik... 16 of zo? Kicke! Dan mag ik weer 16 jarigen batsen
Kreator is een volslagen zelfingenomen debiel, dat bewijst ie al jarenlang. Zonde om daar energie in te steken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef very het volgende:
Leuke jongen die Kreator.
Roepen dat ik aids mag krijgen Dat ik een infantiele dwaas, een achterlijke kutnoob en weet ik het wat allemaal ben.
En dit allemaal omdat ik, meer dan terecht, opmerkte dat zijn gedrag zijn leeftijd niet bepaald weerspiegelde.
Leuk hoor...dat jullie allemaal even kunnen lachen nu.
Maar Kreator gaat nu wel te ver met dit topic.
Ik verbaas me eigenlijk dat dit topic nog steeds niet gesloten is.
Je hebt toch bijgedragen aan een vermakelijk topic, bedankt daarvoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:24 schreef very het volgende:
Leuke jongen die Kreator.
Roepen dat ik aids mag krijgen Dat ik een infantiele dwaas, een achterlijke kutnoob en weet ik het wat allemaal ben.
En dit allemaal omdat ik, meer dan terecht, opmerkte dat zijn gedrag zijn leeftijd niet bepaald weerspiegelde.
Leuk hoor...dat jullie allemaal even kunnen lachen nu.
Maar Kreator gaat nu wel te ver met dit topic.
Ik verbaas me eigenlijk dat dit topic nog steeds niet gesloten is.
Hoezo, gaan we nu echt daten? Ik snap er niks meer van, Ferry.quote:Maar je gaat nu wel te ver met dat topic.
Ik hoop het wel, want ik was net toe aan wat nieuws. Hij wil in elk geval erg graag! Nu maar hopen dat het topic openblijft, want met mij willen daten via PM is volgens mij wel gelijkwaardig aan het openen van een liefdestopic.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:16 schreef formerjellybean het volgende:
Dit word vast het begin van een grote romance
Geef me je adres maar...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoezo, gaan we nu echt daten? Ik snap er niks meer van, Ferry.
Zoals ik het zie Kreator, heeft hij wel een huge penis. Zo eentje die tot de grond loopt en dan iets verder. Je moet een beetje oppassen dat je daar niet op gaat staan, ik denk dat hij dat niet zo heel erg leuk vindtquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoezo, gaan we nu echt daten? Ik snap er niks meer van, Ferry.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je er dan een 3d logo van maken?.
Ik denk het dus wel.quote:My name is Ferry Passchier and i make creative stuff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |