Ah ja, dat gaat zo opvallen hequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ik nog een vergadering heb zometeen?
Oh wat heeft ie uitgespookt?quote:
ja, 18quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Noem je Heatwave nu kinderachting? (hij is dan ook pas 18)
Wel apart, een bedreiging mag dus schijnbaar wel, maar ruchtbaarheid aan een bedreiging geven niet.. Vreemde praktijken hier in winter wonder Fok! landquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Krea mag dat!
Leave Krea alone!
Ja nee, als je stout bent geweest, moet je strafquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Krea mag dat!
Leave Krea alone!
Dan krijg ik straks ook strafquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, als je stout bent geweest, moet je straf
Naar Remlof DMénquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wel apart, een bedreiging mag dus schijnbaar wel, maar ruchtbaarheid aan een bedreiging geven niet.. Vreemde praktijken hier in winter wonder Fok! land
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan krijg ik straks ook straf
Aaaah klinkt goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Oh jongens, allemaal even blij zijn voor mij; als het zo doorgaat, hoef ik alleen morgen extra te werken en vrijdag niet, dus heb ik na donderdag vakantie!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Oh jongens, allemaal even blij zijn voor mij; als het zo doorgaat, hoef ik alleen morgen extra te werken en vrijdag niet, dus heb ik na donderdag vakantie!
Dat heb je goed geregeld!! Ben jaloers!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Vakantie is tof!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Wat voor vis?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, het boefje waar Krea een date mee wilde hapt zo lekkerdus ik geef hem nog wat vis
Oh die kunnen best lekker zijn. Maar niet mijn eerste keusquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SardientjesDie zijn lekker zout
Zo zijn wij!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Ah jullie zijn echt blij voor mij
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo ben jij misschien, ik ben niet blij voor der, alleen maar jaloers..
Ik ben weleens jaloers als ik nitrous circus kijk, verder eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo ben jij misschien, ik ben niet blij voor der, alleen maar jaloers..
MissB mag uitziekenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:53 schreef missbehavin het volgende:
Ah jullie zijn echt blij voor mij
iemand wilde met hem daten, hij heeft die pm openbaar gemaaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
MissB mag uitzieken![]()
wat voor PM heeft Krea gepost?
It wasn't me!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
iemand wilde met hem daten, hij heeft die pm openbaar gemaakt
quote:
Op zich vind ik het stiekem best leuk als andere PM's lekkenquote:
Oh jij vieze stokerd!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zich vind ik het stiekem best leuk als andere PM's lekkenlekker mee lurken over wat er allemaal tegen wie gezegd wordt..
Beetje jammer dat al mijn PM's alleen maar uit "Neuken?" bestaan..Dus helaas geen roddel materiaal voor jullie
Stiekem denk ik iedereen wel tot op zeker hoogtequote:Op dinsdag 21 december 2010 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zich vind ik het stiekem best leuk als andere PM's lekkenlekker mee lurken over wat er allemaal tegen wie gezegd wordt..
Echt? Mij boeit het niet zo hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem denk ik iedereen wel tot op zeker hoogte
tot op zekere hoogte zei ik dan ook.... dit misschien niet maar misschien wel de pm's van iemand waar je wat meer mee hebt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Mij boeit het niet zo hoor
Nou nee, ik hecht nogal aan privacy, ik zal die van een ander ook niet zo snel schenden hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte zei ik dan ook.... dit misschien niet maar misschien wel de pm's van iemand waar je wat meer mee hebt?
als de pm's van iemand die jou boeit openbaar worden dan ga je die lezen.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee, ik hecht nogal aan privacy, ik zal die van een ander ook niet zo snel schenden hoor.
Nou weet niet, ms om diegene erop te wijzen..quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
als de pm's van iemand die jou boeit openbaar worden dan ga je die lezen.....
wel of niet?
Dat familie jankt dat ik moet komen en ik leukere plannen had..quote:
Je hebt een vriend?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat familie jankt dat ik moet komen en ik leukere plannen had..
En omdat ik vriendlief moet missen
Prille fijne shitquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt een vriend?
stomme familie dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |