Ik weet welke plannen dat waren.. en ik ben niet vriendliefquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat familie jankt dat ik moet komen en ik leukere plannen had..
En omdat ik vriendlief moet missen
quote:
Nee leuke plannen waren oorlogsplannenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet welke plannen dat waren.. en ik ben niet vriendlief
ik heb het al gelezen. was niets serieus toch? althans, daar zag het niet naar uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
iemand wilde met hem daten, hij heeft die pm openbaar gemaakt
Ik wist niet dat jij een lief had, leuk joh!quote:
Haha een van de redenen dat ik de laatste tijd minder online benquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een lief had, leuk joh!
Ik denk niet dat iemand daar een probleem van maakt. Ja, ms de jaloerse mannenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha een van de redenen dat ik de laatste tijd minder online benhaha
Thnx!
Al hoop ik hiermee mn recht om in singles te posten niet te verspillen natuurlijk
Present!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daar een probleem van maakt. Ja, ms de jaloerse mannen
Heb je een groene dag lieverd?quote:
Klinkt meer alsof je iemand voor Samzz bentquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]Ik ben niet leuk hoor, zeker niet wanneer je er een suikerklontje in gooit
![]()
Blijkbaar wel, want je hebt een liefquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]Ik ben niet leuk hoor, zeker niet wanneer je er een suikerklontje in gooit
![]()
Een paard?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je iemand voor Samzz bent.
Jaloersheid is voor losersquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daar een probleem van maakt. Ja, ms de jaloerse mannen
doe jij ook maar eens liefquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dat toch met dat lief doen de hele tijd?.
De gayness straalt er vanafquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dat toch met dat lief doen de hele tijd?.
Ik zou niet weten hoe dat moetquote:
dat zeg jij. maar als jij een roze bril op zet dan is het hek van de dam volgens mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat moet.
Oh ja, die module moet ik er nog eens uitslopenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg jij. maar als jij een roze bril op zet dan is het hek van de dam volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |