Hmm, Stadskanaal heeft sneeuw, sneeuw was toch soms niet goed te zien op de radar?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volgens buienradar lijkt heel veel op te gaan lossen in Drenthe.
WTF
de temps in Dublin en Aberdeen ;{
-9,x in Aberdeen
-6,5 in Dublin

Maarja, het zal niet veel verder gaan dan "lichte" sneeuw, want volgens buienradar woon ik aan de rand van de bui, en die trekt hier snel al weer vandaan.
 Maarja, het zal niet veel verder gaan dan "lichte" sneeuw, want volgens buienradar woon ik aan de rand van de bui, en die trekt hier snel al weer vandaan.  

Oeh, ja, dan heb je kans dat het glad gaat worden idd.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef Verse_Koffie het volgende:
Hier Enschede bij -4 regent het iets.
Is er dan kans op ijzel?

Hehe, maar ik zit aan de andere kant van Grunn (Grootegast) en hier is t voorlopig nog droog, en de sneeuwlaag is echt niet dikker dan 2 cm..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, Stadskanaal heeft sneeuw, sneeuw was toch soms niet goed te zien op de radar?
Sneeuwradar geeft een mooi gebiedje anders: http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx

In Groningen stad ligt er iets meer, maar dat komt omdat er met deze temperaturen niets wegsmelt, laatste keer sneeuw is een week terug.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hehe, maar ik zit aan de andere kant van Grunn (Grootegast) en hier is t voorlopig nog droog, en de sneeuwlaag is echt niet dikker dan 2 cm..
 We zullen zien hoe het loopt.
 We zullen zien hoe het loopt.  Als het met oud en nieuw maar droog is en niet mistig.
 Als het met oud en nieuw maar droog is en niet mistig.  

Die mist met oud en nieuw 2 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In Groningen stad ligt er iets meer, maar dat komt omdat er met deze temperaturen niets wegsmelt, laatste keer sneeuw is een week terug.We zullen zien hoe het loopt.
Als het met oud en nieuw maar droog is en niet mistig.
 . met hooguit 10 meter zicht
. met hooguit 10 meter zicht  

En toch gewoon keihard vuurwerk afstekenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die mist met oud en nieuw 2 jaar geleden ofzo. met hooguit 10 meter zicht

Onze visite had idd een beetje problemen om thuis te komen...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die mist met oud en nieuw 2 jaar geleden ofzo. met hooguit 10 meter zicht

Dat was het punt toch ook net? Al die rotzooi die van het vuurwerk af kwam ging zich vermengen met de mist?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
En toch gewoon keihard vuurwerk afsteken
 Een rode vuurpijl kon je nog zien als een mooie gloed, de rest was verspilde moeite.
 Een rode vuurpijl kon je nog zien als een mooie gloed, de rest was verspilde moeite.  

Hmm, ligt wel op ramkoers met de stad, daar woon ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Alle sneeuw van buienradar lijkt ons nét te missen
[ afbeelding ]
Ik zit in de blauwe stip natuurlijk

Dat bevalt mij niets. Mijn zoon moet vanmiddag op scooter naar Hengelo zijn vriendinnetje ophalen....quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, ja, dan heb je kans dat het glad gaat worden idd.

quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Verse_Koffie het volgende:
[..]
Dat bevalt mij niets. Mijn zoon moet vanmiddag op scooter naar Hengelo zijn vriendinnetje ophalen....
thnx anyway

Hmm, da's wel een eindje, maar goed ze zijn met z'n tweeen en hopelijk zijn ze verstandig genoeg om te gaan lopen bij de gladste stukken dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef Verse_Koffie het volgende:
[..]
Dat bevalt mij niets. Mijn zoon moet vanmiddag op scooter naar Hengelo zijn vriendinnetje ophalen....
thnx anyway

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |