Gezellig toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoorde ik nou net Lady Gaga?
Ik schrok me kapot
Powned heeft het recht niet om dat te zeggen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:10 schreef drummerdude het volgende:
Vorige week heeft Stenders gezegt dat Powned het glazen huis te commercieel vond. Hij stond daar niet achter, maar hij vond dat gezond, dat je het niet altijd even eens bent..
Zelfde dat Corton het huis niet in wil.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:10 schreef drummerdude het volgende:
Vorige week heeft Stenders gezegt dat Powned het glazen huis te commercieel vond. Hij stond daar niet achter, maar hij vond dat gezond, dat je het niet altijd even eens bent..
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:10 schreef Miam het volgende:
de postbode. ff checken of die nog wat voor mij heeft. :p
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Al word je overreden door een mol. BOEIEN! Flikker op.
niet op SR!quote:
dat weet ik niet zeker, maar de 2600 zeker welquote:
waarvoor dankquote:
als rudy weg is, stoppen we abrupt met deze reeksquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tuurlijk de reeks blijft lopen, ook na de SR
Ja ok ..quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar dan sijpelt het zo enorm sporadisch binnen, dat het een maand duurt voordat er een topic vol komt...quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo niet. Als Powned daar als omroep het daar niet mee eens is, mogen ze dat best openbaar maken. Ik vind niet dat ze mensen er dan uit mogen houden, maar ze mogen het best openbaar gooien..quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Powned heeft het recht niet om dat te zeggen.
Was het niet van planquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als rudy weg is, stoppen we abrupt met deze reeks
Echt nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar dan sijpelt het zo enorm sporadisch binnen, dat het een maand duurt voordat er een topic vol komt...
1-2 topics per dagquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar dan sijpelt het zo enorm sporadisch binnen, dat het een maand duurt voordat er een topic vol komt...
Morgen!quote:
?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De gulste toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DE GEKSTE houden ze al niet meer vol.
GENOT!! WEEST WEL!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
liwadden gaat beter wil je zeggen?
Leeuwarden
-bibberklappertanden
nergens helaas....quote:
1 topic/dag gemiddeld, 2/3 topics op vrijdag, 2/3 topics op zaterdag, 0 op zondagquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |