abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90232551
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef ainoo het volgende:

[..]

tot nu toe alleen maar soortgelijke grappen gezien (qua niveau). jongens, jullie zijn echt minder grappig dan jullie denken te zijn
Dat heeft voornamelijk ook te maken met het niveau van de mensen die de grappen maken, en natuurlijk ook met het feit dat vrouwen en mannen een ander gevoel voor humor hebben.

Tevens moet je voor humor al helemaal niet hier op fok zijn, dat is totaaaal geen maatstaf.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_90232635
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef ainoo het volgende:

[..]

tot nu toe alleen maar soortgelijke grappen gezien (qua niveau). jongens, jullie zijn echt minder grappig dan jullie denken te zijn
Ga voor de grap nou eens leestekens gebruiken. :|W Tenenkrommend die posts van jou.

Maar goed, vertel eens een leuk mopje, meid.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_90232708
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ga voor de grap nou eens leestekens gebruiken. :|W Tenenkrommend die posts van jou.

ik heb dit keer leestekens gebruikt, alleen geen hoofdletters. doe je VMBO ofzo?
mauw
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:09:34 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90232736
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat dus, heeft weinig met geslacht te maken gok ik.
Als een vrouw een dergelijke opmerking zou maken is het wle ineens 'zie je, vrouwen hebben geen humor!'
Maar als het een man is mag je niet generaliseren.

De opmerkingen in dit topic zijn van een soortgelijk niveau, 'vrouwen horen ook alleen in de keuken en niet op het podium.', 'vrouwen zijn alleen goed om te neuken; , enz.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:10:16 #81
27648 Weakling
available in strong mint
pi_90232772
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
Tevens moet je voor humor al helemaal niet hier op fok zijn, dat is totaaaal geen maatstaf.
Oh jawel hoor. Op Fok! valt genoeg te lachen. Alleen is dat meestal niet omdat de ander een goede grap maakt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_90232805
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef ainoo het volgende:

ik heb dit keer leestekens gebruikt, alleen geen hoofdletters. doe je VMBO ofzo?
:|W :|W :|W Onmogelijk kind ben jij zeg. :|W :|W :|W
pi_90232806
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

ohja en duidelijk een gevalletje OH ze heeft gelijk laat ik maar gewoon wat anders zeggen :D :D :D
mauw
pi_90232903
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef ainoo het volgende:
ohja en duidelijk een gevalletje OH ze heeft gelijk laat ik maar gewoon wat anders zeggen :D :D :D
Je hebt helemaal gelijk! Je bent superslim! En grappig!

Neuken?
pi_90232932
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als ene vrouw een dergelijke opmerkling zou maken is het wle ineens 'zie je, vrouwen hebben geen humor'
Maar als het een man is mag je niet generaliseren.

De opmerkingen in dit topic zijn van een sdoortgelijk niveau, 'vrouwen horen ook alleen in de keuken en niet op het podium.', 'vrouwen zijn alleen goed om te neuken; , enz.
Jij zit toch al een tijdje op fok, is het niet? Dan weet je natuurlijk ook dat hierover in KLB niet te discussiėren valt. Maar ik begrijp je punt, vrouwen hebben best wel humor, ik zie alleen zelden een grappige standup die toevallig van het vrouwelijke geslacht is met humor die mij aanspreekt.

En for the record, die 'vrouwen hebben een recht dat is het aanrecht' geintjes vind ik ook niet grappig
pi_90232936
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

:|W :|W :|W Onmogelijk kind ben jij zeg. :|W :|W :|W
ik denk ik ga even op jouw manier van communiceren door :p
mauw
pi_90232952
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk! Je bent superslim! En grappig!

Neuken?
HA HAHA HAHHA goeie!!!!!
mauw
pi_90232995
ainoo, ff een vraagje.. jij bent niet zo heel slim he? of ben je dronken? kan ook.
pi_90233008
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef ainoo het volgende:

[..]

HA HAHA HAHHA goeie!!!!!
Ik zie je nog geen kleren uittrekken. :{w
pi_90233027
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jij zit toch al een tijdje op fok, is het niet? Dan weet je natuurlijk ook dat hierover in KLB niet te discussiėren valt. Maar ik begrijp je punt, vrouwen hebben best wel humor, ik zie alleen zelden een grappige standup die toevallig van het vrouwelijke geslacht is met humor die mij aanspreekt.

En for the record, die 'vrouwen hebben een recht dat is het aanrecht' geintjes vind ik ook niet grappig
jij bent echt de enige normale jongen hier *)
mauw
pi_90233046
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
ainoo, ff een vraagje.. jij bent niet zo heel slim he? of ben je dronken? kan ook.
jonge ik geef je net een compliment :'( dit doet pijn
mauw
pi_90233069
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:14 schreef ainoo het volgende:

[..]

jij bent echt de enige normale jongen hier *)
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
_O_ _O-

Vrouwen die zichzelf pwnen is altijd grappig. w/
pi_90233091
quote:

[..]

Sorry.... maar je komt niet al te snugger over :@
Maar bedankt voor het compliment nontheless :*
pi_90233098
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

[..]

_O_ _O-

Vrouwen die zichzelf pwnen is altijd grappig. w/
bedankt O+
mauw
pi_90233114
Dat wordt neuken Hosti
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_90233131
quote:

[..]

Vrouwen trappen misschien in dat soort spiegelcomplimenten maar mannen niet.
pi_90233158
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Sorry.... maar je komt niet al te snugger over :@
Maar bedankt voor het compliment nontheless :*
waarom kom ik niet slim over? omdat ik geen hoofdletters gebruik ;(
mauw
pi_90233201
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef ainoo het volgende:

[..]

Omdat je geen verstandige uitspraken doet. Met of zonder hoofdletters, leestekens en normale zinsbouw.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:17:02 #99
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90233203
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:15 schreef Cerbie het volgende:
Dat wordt neuken Hosti
austin.jpeg
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:17:03 #100
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90233204
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, al een redelijke tijd.
Je hebt inderdaad gelijk, het is een onmogelijke discussie waar alleen maar afgegeven wordt op het andere geslacht.
Begrijp dat superieuriteits gevoel van mannen sowieso niet.
Ik ben vrouw, ik voel me niet meer dan mannen, ook niet minder, gewoon gelijk, met beide andere kwaliteiten die van pas kunnen komen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_90233239
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Omdat je geen verstandige uitspraken doet. Met of zonder hoofdletters, leestekens en normale zinsbouw.
omdat ik tegen jullie in ga? hahah
mauw
pi_90233261
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef ainoo het volgende:

[..]

Je post een beetje zoals je praat gok ik, komt gewoon een beetje warrig over. Tevens zijn je come-backs een beetje... euhm... kinderachtig, maar dat kan ook zo zijn dat je nog niet zo oud bent.

Constructieve feedback, doe er wat mee ;)
pi_90233265
Ik ken genoeg vrouwen die ik wel grappig vind maar inderdaad, types zoals genoemd in de OP en dan met name Sara Kroos zijn simpelweg niet leuk. Bewegen me eerder tot huilen dan lachen. Je zou bijna gaan denken aan positieve discriminatie maar goed, ik vind bijvoorbeeld ook Paul de Leeuw bijzonder sneu en ook die schijnt door veel mensen wél gewaardeerd te worden. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_90233287
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, als een redelijke tijd.
Je hebt inderdaad gelijk, en is een onmogelijke discussie waar alleen maar afgegeven wordt op het andere geslacht.
Begrijp dat superieuriteits gevoel van mannen sowieso nie.
ik ben vrouw, ik voel me niet meer dan mannen, ook niet minder, gewoon gelijk, bet beide andere kwaliteiten die van pas kunnen komen.
En ik vroeg me af wat die kwaliteit dan is? Dat veel mensen vrouwen niet echt grappig vinden op het podium. In het vorige topic had hier iemand al een goed antwoord opgegeven. :Y
Noot noot.
pi_90233315
quote:
Ja, als een redelijke tijd.
Je hebt inderdaad gelijk, en is een onmogelijke discussie waar alleen maar afgegeven wordt op het andere geslacht.
Begrijp dat superieuriteits gevoel van mannen sowieso nie.
ik ben vrouw, ik voel me niet meer dan mannen, ook niet minder, gewoon gelijk, bet beide andere kwaliteiten die van pas kunnen komen.
Als er één geslacht arrogant en vol van zichzelf is, is het wel het vrouwelijke geslacht. 8)7 Hoe anders verklaar je dit soort dingen:

http://hemenniemandanders.hyves.nl/
8)7
pi_90233368
Oh leuk, weer zo'n generalisatietopic.

Alle mannen dit, alle vrouwen dat. Geweldig.

Maak er anders een topic van als "Ik ken geen leuke cabaretičres".

Dat er mensen zijn die Tineke Schouten leuk vinden, begrijp ik persoonlijk ook echt niet. Maar dan ook echt niet. Ik vind dat (alhoewel weinig benijdenswaardig) persoonlijk echt een prestatie, kunnen lachen om Tineke Schouten.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_90233395
quote:

[..]

Ja, al een redelijke tijd.
Je hebt inderdaad gelijk, het is een onmogelijke discussie waar alleen maar afgegeven wordt op het andere geslacht.
Begrijp dat superieuriteits gevoel van mannen sowieso niet.
Ik ben vrouw, ik voel me niet meer dan mannen, ook niet minder, gewoon gelijk, met beide andere kwaliteiten die van pas kunnen komen.
Precies, allebei de geslachten hebben hun eigen kwaliteiten, maar omdat je je (nog steeds) in een voornamelijk mannen gerichte samenleving begeeft worden de kwaliteiten van een man vaker voor waardevoller aangezien, vandaar dat superioriteitsgevoel bij mannen.

Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde, wil niet zeggen dat de een minder waardevol is als de ander.
pi_90233399
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je post een beetje zoals je praat gok ik, komt gewoon een beetje warrig over. Tevens zijn je come-backs een beetje... euhm... kinderachtig, maar dat kan ook zo zijn dat je nog niet zo oud bent.

Constructieve feedback, doe er wat mee ;)
hahah nu ben ik ineens kinderachtig? ik lees hier alleen maar kinderachtige uitspraken met jullie 'vrouwen zijn alleen maar om uit te lachen'. sorry dat ik zo typ maar zo praat ik niet nee.
Als jullie er zoveel moeite mee hebben, zal ik wel in ABN gaan typen zodat jullie allen het kunnen begrijpen.
mauw
pi_90233483
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef ainoo het volgende:

[..]

omdat ik tegen jullie in ga? hahah
Schat, als je ergens tegeningaat betekent dat niet gelijk dat je slim of dom bent. Het gaat om de manier waarop. Volgens mij ben jij ook zo'n meisje dat een brief van 18 pagina's naar haar vriendje stuurt als er ruzie is. 18 pagina's zonder hoofdletters en leestekens over hoe jij je voelt en wat er allemaal mis is in de relatie. :|W
pi_90233492
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:18 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En ik vroeg me af wat die kwaliteit dan is? Dat veel mensen vrouwen niet echt grappig vinden op het podium. In het vorige topic had hier iemand al een goed antwoord opgegeven. :Y
Toch zijn de genoemde vrouwen succesvol. Dus er zijn veel mensen die ze wel grappig vinden...
pi_90233513
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef ainoo het volgende:

[..]

hahah nu ben ik ineens kinderachtig? ik lees hier alleen maar kinderachtige uitspraken met jullie 'vrouwen zijn alleen maar om uit te lachen'. sorry dat ik zo typ maar zo praat ik niet nee.
Als jullie er zoveel moeite mee hebben, zal ik wel in ABN gaan typen zodat jullie allen het kunnen begrijpen.
Je bent niet kinderachtig, je posts kunnen kinderachtig overkomen, groot nuance verschil. Wederom, hier op fok en met name KLB is iedereen kinderachtig.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:23:47 #112
27648 Weakling
available in strong mint
pi_90233573
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

Toch zijn de genoemde vrouwen succesvol. Dus er zijn veel mensen die ze wel grappig vinden...
Het blijkt telkens weer dat over smaak wel te twisten valt ... nutteloze twisten, maar ondanks dat toch vermakelijk.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_90233579
quote:

[..]

En toch veel minder succesvol dan de heren waar ik het over had.
Noot noot.
pi_90233599
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef ainoo het volgende:

[..]

Je zou ook vanaf nu door middel van foto's kunnen communiceren. :o

SAM_0817.jpg

8-)
Je suis Charlie Sheen
pi_90233606
quote:
Succesvol, succesvol. We zullen zien wat er gebeurt nu subsidies gekort gaan worden.
pi_90233640
quote:

[..]

Ik vraag me oprecht af waarom/waardoor. :')
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:25:38 #117
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_90233676
Vrouwen zijn grappig als ze een mooie lach hebben
pi_90233697
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:25 schreef NotYou het volgende:

[..]

Vrouwen die hun man meeslepen naar zo'n voorstelling. Kun je je daar anderhalf uur zitten opvreten terwijl een vrouw "grappen" maakt over ongesteldheid, de overgang en nageboortes.
pi_90233733
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Je bent niet kinderachtig, je posts kunnen kinderachtig overkomen, groot nuance verschil. Wederom, hier op fok en met name KLB is iedereen kinderachtig.
Dan komt toch iedereen dom over? Ik vind het gewoon een beetje jammer dat ik ineens dom en kinderachtig ben omdat ik op dezelfde manier reageer als jullie doen en zonder leestekens/hoofdletters typ. Weetje, het maakt niet uit hoe je hier als meisje reageert, je bent hoe dan ook dom want je bent het niet eens met de mannen.
mauw
pi_90233737
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:25 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik ook. Maar ze zijn het wel.
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Succesvol, succesvol. We zullen zien wat er gebeurt nu subsidies gekort gaan worden.
:') Dat geldt voor wel meer "acts".
pi_90233819
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef djenneke het volgende:
:') Dat geldt voor wel meer "acts".
Eh, klopt. Maar niet voor veel mannelijke cabaretiers gok ik. Hans Teeuwen zal nooit een subsidie nodig hebben bijvoorbeeld.
pi_90233820
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vrouwen die hun man meeslepen naar zo'n voorstelling. Kun je je daar anderhalf uur zitten opvreten terwijl een vrouw "grappen" maakt over ongesteldheid, de overgang en nageboortes.
Ik vraag me dan wel weer af, waarom "mannenonderwerpen" zoals grappen over geld, vrouwen, seks maar ook kaalheid, impotentie etc. wel gewaardeerd worden, maar die "vrouwenonderwerpen" niet. Het is niet dat het een minder ranzig is dan het andere....
pi_90233834
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef ainoo het volgende:

[..]

Dan komt toch iedereen dom over? Ik vind het gewoon een beetje jammer dat ik ineens dom en kinderachtig ben omdat ik op dezelfde manier reageer als jullie doen en zonder leestekens/hoofdletters typ. Weetje, het maakt niet uit hoe je hier als meisje reageert, je bent hoe dan ook dom want je bent het niet eens met de mannen.
Als je probeert om te reageren met hoofdletters en interpunctie, dan kom je al een stuk slimmer over, want je kunt het wel zo te zien :Y

En probeer niet op iedere man die een vrouwengrapje maakt in te gaan met je 'hahaahaha oeheh hihhi wat dom'. Dat komt inderdaad kinderachtig over.
Noot noot.
pi_90233842
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Eh, klopt. Maar niet voor veel mannelijke cabaretiers gok ik. Hans Teeuwen zal nooit een subsidie nodig hebben bijvoorbeeld.
Hans Teeuwen, leeft hij nog?
pi_90233854
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

De Freek wel :D
Noot noot.
pi_90233863
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef djenneke het volgende:

[..]

Hans Teeuwen, leeft hij nog?
Hij heeft ook succes in Engeland :)
Noot noot.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:30:07 #127
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_90233906
Ik vond de cd 'Badwater' van Brigitte Kaandorp best goed eigenlijk, maar dat is dan ook een uitzondering.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:30:10 #128
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_90233910
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee, geen succes anders komt hij niet naar NL toe :W
pi_90233915
quote:
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.

Toen je dacht dat Hosti het met je eens was, vond je hem opeens "de enige normale jongen". En nu mensen het niet met je eens zijn, denk je dat het alleen maar komt omdat je vrouw bent. Je kampt met een zeer ernstig minderwaardigheidscomplex...
pi_90234003
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Als je probeert om te reageren met hoofdletters en interpunctie, dan kom je al een stuk slimmer over, want je kunt het wel zo te zien :Y

En probeer niet op iedere man die een vrouwengrapje maakt in te gaan met je 'hahaahaha oeheh hihhi wat dom'. Dat komt inderdaad kinderachtig over.
Natuurlijk kan ik het, ik ben niet gehandicapt hoor. Ik ben er vaak gewoon te lui voor, boeie. En ik weet het niet hoor, maar ik heb hele verhalen getypt maar daar wordt niet op gereageerd. Als ik dan een keer 'hahaha' op hun grapje doe, omdat het totaal niet grappig is, ben ik kinderachtig. Echt, waar gaat dit over :p.
mauw
pi_90234019
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Nee, geen succes anders komt hij niet naar NL toe :W
Zijn grappen lenen zich ook niet echt voor Engelse taal en humor, vind ik.

Hij komt wel weer met een nieuwe show naar Nederland en die is al uitverkocht geloof ik. Zullen wel weer extra voorstellingen komen.
pi_90234037
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij is ook leuk :)

Maar goed, er zijn natuurlijk ook genoeg mannelijke cabaretiers die weinig grappig zijn.
Ik noem een Guido Wijers. Maar ook Bert Visscher, of erger nog Jörgen Raymann vind ik persoonlijk weinig leuk.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:32:57 #133
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_90234070
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef ainoo het volgende:

[..]

Natuurlijk kan ik het, ik ben niet gehandicapt hoor. Ik ben er vaak gewoon te lui voor, boeie. En ik weet het niet hoor, maar ik heb hele verhalen getypt maar daar wordt niet op gereageerd. Als ik dan een keer 'hahaha' op hun grapje doe, omdat het totaal niet grappig is, ben ik kinderachtig. Echt, waar gaat dit over :p.
Vrouwen als jij moeten gewoon mooi zijn :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zijn grappen lenen zich ook niet echt voor Engelse taal en humor, vind ik.

Hij komt wel weer met een nieuwe show naar Nederland en die is al uitverkocht geloof ik. Zullen wel weer extra voorstellingen komen.
Klopt dat las ik
pi_90234141
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef ainoo het volgende:

[..]

Als je te lui bent om serieus te discussiėren moet je 't niet eens proberen. En natuurlijk gaan mensen in op je kinderachtige posts. Immers, als Einstein E=MC2 op een bord schrijft en er een piemel naast tekent, gaat iedereen over die piemel praten en niet over zijn wetenschappelijke doorbraak.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:34:43 #135
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_90234184
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je te lui bent om serieus te discussiėren moet je 't niet eens proberen. En natuurlijk gaan mensen in op je kinderachtige posts. Immers, als Einstein E=MC2 op een bord schrijft en er een piemel naast tekent, gaat iedereen over die piemel praten en niet over zijn wetenschappelijke doorbraak.
Ik hou meer van tieten :)
pi_90234211
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Ik hou meer van tieten :)
Einstein had nog nooit tieten gezien, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat hij die waarheidsgetrouw kon tekenen op het bord.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:35:46 #137
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_90234237
Kari van Mythbusters is grappig!

Alleen is zij geen cabaretier. Maar toch.
#FreeHat
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:35:54 #138
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_90234246
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Einstein had nog nooit tieten gezien, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat hij die waarheidsgetrouw kon tekenen op het bord.
En dan wel een piemul?
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:36:06 #139
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_90234254
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kari van Mythbusters is grappig!

Alleen is zij geen cabaretier. Maar toch.
Nou dan :W
pi_90234260
quote:

[..]

Precies, iedereen die hier een beetje loopt te blaten komt dom over, staat los van het feit dat je een vrouw bent. Wederom noem ik je niet dom en kinderachtig, maar dat je zo over komt. Groot verschil. :*
pi_90234309
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.

Toen je dacht dat Hosti het met je eens was, vond je hem opeens "de enige normale jongen". En nu mensen het niet met je eens zijn, denk je dat het alleen maar komt omdat je vrouw bent. Je kampt met een zeer ernstig minderwaardigheidscomplex...
Ehm, nee. Ik vind tot nu toe alleen zijn reacties goed. Hij is hier, in dit topic dan, zo'n beetje de enige die niet alle vrouwen over 1 kam scheert. Ik heb niet gezegd dat Hosti het met mij eens was hoor, ook niet gedacht. Ik was het met hem eens. Wel goed blijven opletten, he.
Tot nu toe zijn alle reacties, op enkele na misschien, niet goed geweest die van een vrouw kwamen. Heeft niks met mij en een zeer ernstig minderwaardigheidscomlex te maken hoor ;)
mauw
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:38:20 #142
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_90234374
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef ainoo het volgende:

[..]

Ehm, nee. Ik vind tot nu toe alleen zijn reacties goed. Hij is hier, in dit topic dan, zo'n beetje de enige die niet alle vrouwen over 1 kam scheert. Ik heb niet gezegd dat Hosti het met mij eens was hoor, ook niet gedacht. Ik was het met hem eens. Wel goed blijven opletten, he.
Tot nu toe zijn alle reacties, op enkele na misschien, niet goed geweest die van een vrouw kwamen. Heeft niks met mij en een zeer ernstig minderwaardigheidscomlex te maken hoor ;)
Waar gaat jou discussie eigenlijk over?
pi_90234430
Kan dat gezeur over niets niet ergens anders? :)
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:40:01 #144
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_90234472
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Nou dan :W
Wat nou dan.
#FreeHat
pi_90234576
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Waar gaat jou discussie eigenlijk over?
Het is jouW discussie, pas een beetje op.. straks kom je nog dom over :p.
Ehm ja, ik weet niet. Ik reageerde gewoon op zijn reactie.
mauw
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:42:25 #146
27648 Weakling
available in strong mint
pi_90234599
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef djenneke het volgende:
Kan dat gezeur over niets niet ergens anders? :)
Had je de illusie dat discussies op Fok! ergens over gingen? Vooral hier in de klaagbank?
pi_90234617
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef ainoo het volgende:
Wat wil je nou precies horen?
pi_90234633
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Weakling het volgende:

[..]

Had je de illusie dat discussies op Fok! ergens over gingen? Vooral hier in de klaagbank?
Discussies over niets, zijn totaal iets anders, dan gezeik over niets :)
pi_90234679
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef djenneke het volgende:

[..]

Discussies over niets, zijn totaal iets anders, dan gezeik over niets :)
Ik vind dat jij zeikt over gezeik. Dat is eigenlijk gewoon gezeik in het kwadraat. :P
pi_90234691
eens met TS.

vrouwen zijn helaas minder creatief dan mannen.
pi_90234732
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
eens met TS.

vrouwen zijn helaas minder creatief dan mannen.
Die tweede zin is wel echt je reinste onzin :D
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:45:22 #152
27648 Weakling
available in strong mint
pi_90234740
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind dat jij zeikt over gezeik. Dat is eigenlijk gewoon gezeik in het kwadraat. :P
Negatief maal negatief is postief toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')