Nee, geen succes anders komt hij niet naar NL toequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft ook succes in Engeland
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef ainoo het volgende:
Dan komt toch iedereen dom over? Ik vind het gewoon een beetje jammer dat ik ineens dom en kinderachtig ben omdat ik op dezelfde manier reageer als jullie doen en zonder leestekens/hoofdletters typ. Weetje, het maakt niet uit hoe je hier als meisje reageert, je bent hoe dan ook dom want je bent het niet eens met de mannen.
Natuurlijk kan ik het, ik ben niet gehandicapt hoor. Ik ben er vaak gewoon te lui voor, boeie. En ik weet het niet hoor, maar ik heb hele verhalen getypt maar daar wordt niet op gereageerd. Als ik dan een keer 'hahaha' op hun grapje doe, omdat het totaal niet grappig is, ben ik kinderachtig. Echt, waar gaat dit over :p.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je probeert om te reageren met hoofdletters en interpunctie, dan kom je al een stuk slimmer over, want je kunt het wel zo te zien
En probeer niet op iedere man die een vrouwengrapje maakt in te gaan met je 'hahaahaha oeheh hihhi wat dom'. Dat komt inderdaad kinderachtig over.
Zijn grappen lenen zich ook niet echt voor Engelse taal en humor, vind ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee, geen succes anders komt hij niet naar NL toe
Hij is ook leukquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft ook succes in Engeland
Vrouwen als jij moeten gewoon mooi zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef ainoo het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik het, ik ben niet gehandicapt hoor. Ik ben er vaak gewoon te lui voor, boeie. En ik weet het niet hoor, maar ik heb hele verhalen getypt maar daar wordt niet op gereageerd. Als ik dan een keer 'hahaha' op hun grapje doe, omdat het totaal niet grappig is, ben ik kinderachtig. Echt, waar gaat dit over :p.
Klopt dat las ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zijn grappen lenen zich ook niet echt voor Engelse taal en humor, vind ik.
Hij komt wel weer met een nieuwe show naar Nederland en die is al uitverkocht geloof ik. Zullen wel weer extra voorstellingen komen.
Als je te lui bent om serieus te discussiëren moet je 't niet eens proberen. En natuurlijk gaan mensen in op je kinderachtige posts. Immers, als Einstein E=MC2 op een bord schrijft en er een piemel naast tekent, gaat iedereen over die piemel praten en niet over zijn wetenschappelijke doorbraak.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef ainoo het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik het, ik ben niet gehandicapt hoor. Ik ben er vaak gewoon te lui voor, boeie. En ik weet het niet hoor, maar ik heb hele verhalen getypt maar daar wordt niet op gereageerd. Als ik dan een keer 'hahaha' op hun grapje doe, omdat het totaal niet grappig is, ben ik kinderachtig. Echt, waar gaat dit over :p.
Ik hou meer van tietenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je te lui bent om serieus te discussiëren moet je 't niet eens proberen. En natuurlijk gaan mensen in op je kinderachtige posts. Immers, als Einstein E=MC2 op een bord schrijft en er een piemel naast tekent, gaat iedereen over die piemel praten en niet over zijn wetenschappelijke doorbraak.
Einstein had nog nooit tieten gezien, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat hij die waarheidsgetrouw kon tekenen op het bord.quote:
En dan wel een piemul?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Einstein had nog nooit tieten gezien, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat hij die waarheidsgetrouw kon tekenen op het bord.
Nou danquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kari van Mythbusters is grappig!
Alleen is zij geen cabaretier. Maar toch.
Precies, iedereen die hier een beetje loopt te blaten komt dom over, staat los van het feit dat je een vrouw bent. Wederom noem ik je niet dom en kinderachtig, maar dat je zo over komt. Groot verschil.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef ainoo het volgende:
[..]
Dan komt toch iedereen dom over? Ik vind het gewoon een beetje jammer dat ik ineens dom en kinderachtig ben omdat ik op dezelfde manier reageer als jullie doen en zonder leestekens/hoofdletters typ. Weetje, het maakt niet uit hoe je hier als meisje reageert, je bent hoe dan ook dom want je bent het niet eens met de mannen.
Ehm, nee. Ik vind tot nu toe alleen zijn reacties goed. Hij is hier, in dit topic dan, zo'n beetje de enige die niet alle vrouwen over 1 kam scheert. Ik heb niet gezegd dat Hosti het met mij eens was hoor, ook niet gedacht. Ik was het met hem eens. Wel goed blijven opletten, he.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Toen je dacht dat Hosti het met je eens was, vond je hem opeens "de enige normale jongen". En nu mensen het niet met je eens zijn, denk je dat het alleen maar komt omdat je vrouw bent. Je kampt met een zeer ernstig minderwaardigheidscomplex...
Waar gaat jou discussie eigenlijk over?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef ainoo het volgende:
[..]
Ehm, nee. Ik vind tot nu toe alleen zijn reacties goed. Hij is hier, in dit topic dan, zo'n beetje de enige die niet alle vrouwen over 1 kam scheert. Ik heb niet gezegd dat Hosti het met mij eens was hoor, ook niet gedacht. Ik was het met hem eens. Wel goed blijven opletten, he.
Tot nu toe zijn alle reacties, op enkele na misschien, niet goed geweest die van een vrouw kwamen. Heeft niks met mij en een zeer ernstig minderwaardigheidscomlex te maken hoor
Het is jouW discussie, pas een beetje op.. straks kom je nog dom over :p.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waar gaat jou discussie eigenlijk over?
Had je de illusie dat discussies op Fok! ergens over gingen? Vooral hier in de klaagbank?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:39 schreef djenneke het volgende:
Kan dat gezeur over niets niet ergens anders?
Wat wil je nou precies horen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef ainoo het volgende:
Ehm, nee. Ik vind tot nu toe alleen zijn reacties goed. Hij is hier, in dit topic dan, zo'n beetje de enige die niet alle vrouwen over 1 kam scheert. Ik heb niet gezegd dat Hosti het met mij eens was hoor, ook niet gedacht. Ik was het met hem eens. Wel goed blijven opletten, he.
Tot nu toe zijn alle reacties, op enkele na misschien, niet goed geweest die van een vrouw kwamen. Heeft niks met mij en een zeer ernstig minderwaardigheidscomlex te maken hoor
Discussies over niets, zijn totaal iets anders, dan gezeik over nietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Weakling het volgende:
[..]
Had je de illusie dat discussies op Fok! ergens over gingen? Vooral hier in de klaagbank?
Ik vind dat jij zeikt over gezeik. Dat is eigenlijk gewoon gezeik in het kwadraat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Discussies over niets, zijn totaal iets anders, dan gezeik over niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |