Het wordt wel tijd dat die in de verkoop gaan, als het eind januari isquote:
Ik heb al bewust je klerenhangers laten hangen in het vorige deelquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
Zie je hoe ik subtiel het gesprek op een ander onderwerp breng?![]()
Het gaat nu over de Nationaal Songfestival kaartenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Ik heb het eigenlijk volledig opgegeven met die kaarten
Neequote:
Greys, wanneer zijn de opname's bij jou?quote:Met je neus in de boter
Het zal je maar gebeuren. De bel gaat, je doet de deur open en daar staat jouw grote idool. En die vraagt ook nog of 'ie bij je mag komen eten. Je kunt het bijna niet geloven, maar het is écht waar. Dit gegeven is de basis van het nieuwe programma 'Met je neus in de boter'.
In acht afleveringen overrompelen onder anderen Yes-R, 3JS, Xander de Buisonjé en Nick & Simon hun fans aan de deur met de vraag of ze dezelfde avond mogen aanschuiven voor het avondeten. De camera volgt de hysterische fan die met de neus in de boter valt en totaal verrast en vol ongeloof familieleden en vrienden optrommelt om ook langs te komen. Terwijl de artiest ondertussen in de buurt een optreden geeft, gaat de fan inkopen doen om een maaltijd voor die avond voor te bereiden. Voor tips en voorkeuren kunnen ze tussendoor bellen met hun favoriete zanger.
quote:De camera volgt de hysterische fan
Je mag wel bellen voor tips en voorkeuren met de ondertussen optredende artiest...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als hysterische fan moet je dus én voor het eten zorgen én je kunt het optreden zelf niet bijwonen omdat je in de supermarkt loopt.
Slechte deal vind ik zelf eigenlijk wel...![]()
Ik kreeg een spontane hoestbui...quote:Op woensdag 22 december 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
Dat we het even weten...
Finale Songfestival is een feit
Ik heb in m'n broek geplastquote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg een spontane hoestbui...
Gefeli Dirk, wat een mooie scorequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg een spontane hoestbui...
En wat is de tegenprestatie als jullie het mis blijken te hebben?quote:
Dan ga ik in Volendammer kostuum op de foto op de Dijk in Volendam...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En wat is de tegenprestatie als jullie het mis blijken te hebben?
Als ze in de finale komen?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ga ik in Volendammer kostuum op de foto op de Dijk in Volendam...
Ik dacht eerst dat het bevestigd was dat het uitgezonden zou worden ofzo. Maar NL deelname is een feit dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
Dat we het even weten...
Finale Songfestival is een feit
Nee joh, het is een feit dat we de halve finale door komenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het bevestigd was dat het uitgezonden zou worden ofzo. Maar NL deelname is een feit dus.
Nou, prettig![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze in de finale komen?
Bij deze genoteerd!
Doe mee aan mijn tegenbod, mag je kiezen of je het mannelijke of het vrouwelijke kostuum aan wil...quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe mee aan mijn tegenbod, mag je kiezen of je het mannelijke of het vrouwelijke kostuum aan wil...
[ afbeelding ]
Ik ken die griet ergens van...
Ehhmm.... Nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe mee aan mijn tegenbod, mag je kiezen of je het mannelijke of het vrouwelijke kostuum aan wil...
[ afbeelding ]
Ik ken die griet ergens van...
Echt? Oh wat leukquote:
Wat heeft Zwabber gesoepriest?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
Is Cat al gesignaleerd in dit nieuwe deeltje?
Wat een geweldige leuke surprise voor Zwabber![]()
We deden Secret Santa in F&F en Zwabber kreeg een kokosnoot met krullen, onze cocoboy gebruikt namelijk kokosspul in zijn haarquote:
En ik maar zoeken...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
We deden Secret Santa in F&F en Zwabber kreeg een kokosnoot met krullen, onze cocoboy gebruikt namelijk kokosspul in zijn haar
En dan ook dat zilveren plaatje met "Huh? Whut!?"quote:Op donderdag 23 december 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
We deden Secret Santa in F&F en Zwabber kreeg een kokosnoot met krullen, onze cocoboy gebruikt namelijk kokosspul in zijn haar
Nee hoorquote:
Dan moet je je boontjes maar weghalen, of zijn ze als mislukt?quote:
quote:
Boontjes liggen inmiddels op een vreemde composthoop. Ontroostbaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je je boontjes maar weghalen, of zijn ze als mislukt?
Zou het alleen voor genodigden zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Nog steeds geen NSF kaarten beschikbaar he?
Alleen Volendamquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou het alleen voor genodigden zijn?
Ja ja ja jaaaa, niks niet geduldig. Ze moeten op de proppen komen met die kaarten, dat zijn ze ons dik verschuldigd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
De Tros riep laatst 'dat zeer binnenkort meer nieuws zou komen over de kaarten'.
Dus we wachten nog maar even geduldig af
Right back at yaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
Dat 2011 jullie alles mag brengen wat jullie wensen.
Inclusief een ESF overwinning
[ afbeelding ]
Ik heb de Ned. vlag maar vast weer ingevoerd in mijn UI.quote:
Jaquote:
Desnoods het WK rolstoelsnelwandelen 10km, maar winnen zullen we iets...quote:
Hetzelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
Dat 2011 jullie alles mag brengen wat jullie wensen.
Inclusief een ESF overwinning
[ afbeelding ]
Imca Marina dan... (Vino, vino, waar blijft de wijn???)quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
De TROS wil samen met omroep MAX, dus volgend jaar Bonny St.Claire op het ESF
Dat is dus uiterlijk vandaag en nog steeds niets...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
De Tros heeft laten weten dat er deze week bekend wordt gemaakt hoe en wat met de Nationaal Songfestival kaarten. Dus hou even samen met ons de songfestival.nl site in de gaten alsjeblieft
Verdomme, ik zit net te knippen en plakkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
beat you to it
Dáár blijven die NSF-kaarten
Mwehehe, knutselfaal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Verdomme, ik zit net te knippen en plakken![]()
Ik moest stiekem, want werk enzoquote:
Nou, zal ik het dan maar gewoon in het topic dat er al over liep zetten?quote:
Prima hoor, dat topic van mij haakte vooral ff in op de TT van dit topicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, zal ik het dan maar gewoon in het topic dat er al over liep zetten?
Waar we al lijstjes maakten van wie er gaan enzo?
Nationaal Songfestival 30 januari, Studio 21 Hilversum
Donequote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef MadMaster het volgende:
In antwoord op de TT: Je moet ze uitprinten...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben er tot nog toe 17 verkocht...
Weer stress!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
Nu de volgende vraag...
Waar blijven de kaarten voor de semi finals van het ESF?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
Of mensen zijn bang dat Vader Abraham weer komt
Doe maar niet nee. Jij kunt de cijfers van de kaartverkoop toch niet bijhouden.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe maar niet nee, met je 'Uitverkocht!'
Zo zwaar zijn we heul nietquote:
Nemen we onze eigen tuinset mee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Greys het volgende:
Ik vind het totaal geen drama hoor, dat het niet uitverkocht is.
Handig juist, voor als er ineens nog mensen mee willen ofzo
En misschien staan we dan wat minder opgepropt daar straks
Watje.quote:
Ik doet wel bolhoed op...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
Of mensen zijn bang dat Vader Abraham weer komt
Ik ben met de auto.quote:
Is jouw taakomschrijving mij belachelijk maken ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uit literpakken. Duitse liebfraumilch
Hij is gewoon verdrietig. Omdat hij stiekem toch graag meewil maar het niet durft te zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is jouw taakomschrijving mij belachelijk maken ofzo?
Doe eens lief
Maar WAAROM moet dat op mij afgereageerd worden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is gewoon verdrietig. Omdat hij stiekem toch graag meewil maar het niet durft te zeggen.
Ergens is dat heel tragisch.
Omdat jij hapt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar WAAROM moet dat op mij afgereageerd worden?
Laat m lekker weer met Greys bekvechten
quote:
Wacht je even tot ik erbij ben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee
Ik zal hem gewoon eens slaan/bijten/schoppen op de volgende meet
be my guestquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wacht je even tot ik erbij ben?Met camera!
Ik wil mee!quote:
Fuck, ik had er gewoon 4 moeten nemen ipv 2 he?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil mee!Ben je je andere kaartje al kwijt?
Kijk hier staat op de officiele site die lijst:quote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef lezzer het volgende:
Ik ben er nu ook door.
Maar, die volgorde staat die al vast?
Zie PM!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Cat22 het volgende:
Hoe de neuk bestel je kaartjes daar?![]()
Ik heb ergens een mailadres geregistreerd en via mail bevestigd. Maar wat nu?
Ik heb 2 kaarten van 79 euro besteld. Want ik twijfel eraan of de mensen die ik evt. mee wil vragen 119 per kaartje willen neertellen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef Greys het volgende:
Oh Cat, stel dat jij er ook twee bestelt (we krijgen wel iemand mee allebei en anders zetten we ze wel weer te koop) dan kan ik vanavond mailen naar die lui of ze ons naast elkaar willen plaatsen
Misschien helpt dat!
Nee, je ziet mij in het midden bij de kerk, op zoek naar lekkere chickies met knallers.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh zowel geen NSF als ESF voor mij. Leuke kaart though, ben jij daar nou aan het vlastrekken?
Die had meer met de jongetjes...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
Waren die niet allemaal al gekaapt door de dominee?
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, je ziet mij in het midden bij de kerk, op zoek naar lekkere chickies met knallers.
Ah ja, das waar ook.quote:
Nee joh.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
Cat?
Je hebt toch wel echt voor 12 mei gekauft he, niet voor 10 mei?
Heb jij het ook 13 keer gecontroleerd?![]()
Wie weet wint Nederland!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef lezzer het volgende:
ok, wij gaan niet.
Wegens "veel te veel weekenden volgepland" laten we dit even aan ons voorbij gaan.
Ja, once in a lifetime, I know, maar prioriteiten zijn er om gesteld te worden.
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Arth_NL het volgende:
Nederland heeft een aardig gunstige loting, eindelijk met buurtje België en bijna alle 'zekere finalisten als Rusland, Griekenland, Armenië, Turkije, Azerbeidzjan, Georgië en 3/5e van Scandinavië zitten in de andere voorronde.
Dan is het waarschijnlijk verder weg voor mijquote:Op maandag 17 januari 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie weet wint Nederland!
Dan kan je er volgend jaar nóg makkelijker heen
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Kijk, dat had ik nog niet eens gezien, we zitten met België in de halve finale eindelijk weer eens! Dat betekent dat we elkaar punten mogen geven!
En zoals in het loting topic wordt gezegd:
[..]![]()
![]()
Ik ga er maar eens even niet over nadenkenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Dus België mag op ons stemmen, Duitsland ook.
En al die landen die altijd hoog eindigen zitten in de andere halve finale.
Zou het dan eindelijk eens een keertje?![]()
Komt straks vanzelfquote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga er maar eens even niet over nadenken
Ik tetter het daar wel in je oor. Een keer of 114quote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga er maar eens even niet over nadenken
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook ff jubelen voor de ESF-halve finale dames![]()
Goodbye gaat ook mee, dat jullie het ff weten
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik tetter het daar wel in je oor. Een keer of 114![]()
Gb voor aangemeten oordopjes moet je bij mij zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik tetter het daar wel in je oor. Een keer of 114![]()
Whaaaaaa, tof!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
Goodbye, we zitten in dat middelste vak 'interior space'![]()
[ afbeelding ]
Als je dat laatste gaat doen kunnen we misschien ergens meeten om een Dusseldorfssss patatje te scoren met zijn allen ofzoquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Tof dat jullie echt gaan
Ik blijf gewoon voor de buis denk ik... of ik rij naar hartje Dusseldorf op de avond zelf om te kijken
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Tombolafan gaat met me mee ESFfen!![]()
![]()
![]()
Samen in de nekjes van Greys en Goodbye spugen!![]()
![]()
![]()
Wat gezelligquote:Op maandag 17 januari 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Tombolafan gaat met me mee ESFfen!![]()
![]()
![]()
Samen in de nekjes van Greys en Goodbye spugen!![]()
![]()
![]()
Wij zijn plebs dus wij tuffen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Opzouten met je gespuug!![]()
Maar gooooooo Tombo!
Zo!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Dames, feli, maar hoe komen jullie nu al aan die kaarten
Heb me ingeschreven op alles wat maar NSF/ESF/NSB was en ik heb niets gehoord.
Nu komt 12 mei me ook niet uit, dus achteraf maakt het niet uit, maar ben wel kjoeriejos hoe jullie het geflikt hebben...
Die had ik al gevonden, maar dan moet je dat maar net even weten dat die voorverkoop begonnen is...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo!
Kaarten halve finales: nu te koop!
Nee, dank je, ik kan de 12e dus niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
(En volgens mij doet dat linkje het nog steeds, verder naar onder in dat topic, dus mocht je je vanavond nog bedenken)
Dat gaat dan weer via de algemene site. Staat ergens bovenin een knoppie waar je je mailadres kunt invullen. Daarna het linkje wat Greys gaf en hoppaaaaaa!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden, maar dan moet je dat maar net even weten dat die voorverkoop begonnen is...
Ow, wacht even, je moest je aanmelden voor een pre-sale... ?
Zou ik dan net dat ene aanmeldinkje vergeten zijn te doen?
Jemand noch??quote:Veranstaltung Preisklasse * Betrag
Eurovision Song Contest 2011 - Halbfinale
Donnerstag, 12.05.2011
21:00 Eintrittskartenpreis 119,00 ¤
Eurovision Song Contest 2011 - Halbfinale
Donnerstag, 12.05.2011
21:00 Eintrittskartenpreis 119,00 ¤
Dan doen wij mee! Gaan we naar elkaar seinen!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Wij zitten tussen die vlagwapperende Israëliers![]()
Hadden ze vorige jaren nou spandoeken eigenlijk? Ik weet het niet meer![]()
Zou het mogen? Dan doe ik een FOK! spandoek
Ja de halve finales waren vorig jaar volgens mij niet helemaal uitverkocht zelfs!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Je kan inderdaad nog steeeds tickets kopen, zelfs naast de dames hier en de Israeli's...
[..]
Jemand noch??
Dress rehearsals! Binnenkort even een schema maken!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doen wij mee! Gaan we naar elkaar seinen!![]()
Gaan we voor de hysterische outfits?
Kollor co-ordineeten en zulks.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dress rehearsals! Binnenkort even een schema maken!
NSF wordt de generale repetitie?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dress rehearsals! Binnenkort even een schema maken!
Kan ik meteen testen of mijn outfit wel in de auto past.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NSF wordt de generale repetitie?
OMGquote:Op maandag 17 januari 2011 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik meteen testen of mijn outfit wel in de auto past.
Heb je het FOK!-logo?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
Wij zitten tussen die vlagwapperende Israëliers![]()
Hadden ze vorige jaren nou spandoeken eigenlijk? Ik weet het niet meer![]()
Zou het mogen? Dan doe ik een FOK! spandoek
Als het een SUV is.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
We kunnen wel met 1 auto naar Dusseldorf toch?
Ze is PR, dus dat zal wel snor zitten denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je het FOK!-logo?
Heb 'm wel voor je als je wilt en niet aan Danny wilt vragen of zo...
Jaa! Sneaken we mee naar jullie Stuhlen!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
Nee hebbik, dat logo
Ohhhh dames, of we gaan met zijn vieren in die ene jurk van Linda Wagenmakers.
Allemaal onder die rok
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:gPWdfi7CmxOpWM:http://img.photobucket.co(...)s.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Toch wel blij dat ik de 12e niet kan en dus geen kaarten besteld heb...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
We kunnen Gordon bellen of hij die lampjespakken nog ergens heeft liggen?
Misschien kunnen we daar kekke jurkjes van maken!
Ja, ik dacht: Ik roep ook maar weer wat...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze is PR, dus dat zal wel snor zitten denk ik.
Ja tuurlijk welquote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef Cat22 het volgende:
Zouden de goedkopere plekken trouwens keine Stuhle hebben?
Oh tofquote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Spandoeken - Extra groot
Vanaf ¤ 61,99 ¤ 30,99
Trek de aandacht voor tentoonstellingen, beursen of andere evenementen
Kies uit honderden ontwerpen en vier formaten.
Bestel additionele plakringen om ze gemakkelijker op te hangen
Geschikt als vlag van duurzaam vinyl voor binnen en buiten.
Extra groot NIEUW!
(242.5 x 76.2 cm)
http://www.vistaprint.nl/(...)4060&GNF=0&rd=2#here
Classy!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Da's de tribune denk ik. En op het middenveld moesten ze het er even extra bij zetten dat het gestuhlde plaatsen waren, omdat dat normaal vaak staanplaatsen zijn in een stadion.
Volgens mij zijn er geen staanplaatsen bij het ESF
Ik geef je weinig kansquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het een SUV is.![]()
Misschien mogen we de bus van pappa-Ingetje wel weer lenen! Met plas emmerT.
Dan zorg ik wel voor eigen materieel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans![]()
Maar alleen de plasemmerT mag wel hoor
Als je een kaartje voor m'n vader regelt wil ie jullie vast wel rijden.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel voor eigen materieel.
Als je een ontwerp moet hebben...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh tof![]()
Maar eerst maar eens achter zien te komen of het uberhaupt mag daar binnen!
Het kan inderdaad nog steedsquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef Arth_NL het volgende:
't Lezen van dit topic maakt me toch jaloers dat ik niet naar de halve finale ga.Ik zit steeds te twijfelen of ik niet toch zo'n ticket van dertig euro moet kopen.
Die komt ergens in november weerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:20 schreef Dirkh het volgende:
Zeg, hoe zit dat met de lelijkerd met die mijter?
Ja dat weet ze, maar ze wist nog geen andere ondertitelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat weet ik, maar weet die lelijkerd dat ook?
Zohooo, die is knap met 't vlaggetje!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat weet ze, maar ze wist nog geen andere ondertitel
We moesten even The Fois of Hollunt kijken.quote:
Alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
We moesten even The Fois of Hollunt kijken.
Kunnen die tattoo boy volgend jaar niet naar het Songfestival sturen?
Vind je het niets?quote:
Sturen we Kimquote:
Ik ook na 5 maandenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hélemaal Benmoe. Ik ben moe. Liever nog tien jaar lang Sienekes.
Of Estherquote:
Ook goedquote:
Hihihihihi.quote:
Voor in Dusseldorf?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef Greys het volgende:
Eric van Tijn gekozen als 5e jurylid.
Ik kan er mee leven
Oh ja, ik vergeet steeds dat dit de SC isquote:Op maandag 24 januari 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
Nee
Maar in de SC mag ik ook dingen gillen over het NSF toch?
Ah, die heeft tenminste wel verstand van muziekquote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef Greys het volgende:
Eric van Tijn gekozen als 5e jurylid.
Ik kan er mee leven
Gaat het over Bums?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)t-ochtendgloren.html
Mine.
Ik noem het kunst Erik.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Mine.
Bums, van:quote:
Bron: http://www.bakkerswereld.(...)as-tijd-ver-vooruit-(4216).htmlquote:Het succes van het merk King Corn leidde ook tot de ondergang. Het merk kreeg namelijk al direct navolging van Juweel van Koninklijke Scholten Honig (KSH), waaronder ook de Coöp-bakkerijen vielen en van Bums. Dat brood was een initiatief van ruim zeventig samenwerkende bakkerijen, die zich verenigden in Saba. Ze werden ondersteund door onder meer Wessanen. Bums was min of meer een kopie van ons brood, herinnert Molenaar zich.
Oh, op die tour. Sorry man. Ik had even niet in de gaten dat het de bedoeling was te veinzen. Zet het er de volgende keer ff bij.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet alles hoeft een punt te hebben. En god verhoede dat je een keer ergens enthousiast over doet. Of veinst. Maar dat hoeft ook niet, ik verwacht het van jou niet.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
Nee je hebt gelijk hoor Erik
Maar Dirk moet zn reputatie hoog houden natuurlijkDie wil niet dat iemand weet dat ie eigenlijk heel schattig is en rustig enzo
Ik droomde even lekker met je mee.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Mine.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zou eens wat meer posts van mij moeten lezen in plaats van steeds het zelfde riedeltje af te spelen. Mijn reputatie zoals jij dat noemt, ontstaat alleen maar door posts zoals dit en heeft niks met de werkelijkheid te maken.
Dus als jij je hooghartige altijd "ik heb altijd gelijk" toontje matigt en gewoon eens buiten je eigen veilige kringetje zou lezen op FOK!, dan had je dit domme gebrabbel achterwege gelaten.
Oh, goedemorgen trouwens.
Moggehtjesquote:
Hee Erikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat klopt ook wel. Nou goed, nieuwe dag.
Goedemorgen liefjes.
quote:
Valentijnsdag hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh Muis, wat heb jij een leuke avatar zo met die kusjes
Ja heel leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Valentijnsdag heen het origineel is zo kaal.
Heb jij het over McArmy en Yang? Zo ja, dan hebben we het over hetzelfdequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
He Muis, wat heb jij met Single Malt Scotch?
Zie in mijn onderschrift de 'Schotse warmhoudertjes'.
Hebben we het over hetzelfde?
Nee, ik heb het over Single Malt Scotch, zie mijn onderschrift en klik...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij het over McArmy en Yang? Zo ja, dan hebben we het over hetzelfde
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over Single Malt Scotch, zie mijn onderschrift en klik...
En wie mag dat weer maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Valentijnsdag heen het origineel is zo kaal.
Ik moet alleen nog iets verzinnen voor tussen valentijnsdag en pasen, dus tips zijn welkom
Euh..., ja..., logisch...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook hoorik heb ook geklikt, maar ik heb het nog steeds over McArmy en Yang uit Grey's anatomy
Ja en daar kan ik wat aan doen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh..., ja..., logisch...
Ik kijk dat soort pulpseries niet, dus heb geen idee waar je het over hebt...
Je kan het misschien toelichten aan een leek?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja en daar kan ik wat aan doen?
Jij vraagt het toch? Nou dan kan je een antwoord verwachten.
Nou je was al zover dat Grey's Anatomy een 'pulpserie' is, en McArmy en Yang zijn twee personages. In een anekdote komt single malt scotch ter sprake.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het misschien toelichten aan een leek?
Dat het een pulpserie is, dat is nou eenmaal zo, doet er ook niet toe...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou je was al zover dat Grey's Anatomy een 'pulpserie' is, en McArmy en Yang zijn twee personages. In een anekdote komt single malt scotch ter sprake.
Het zijn nog maar 3 keuzes die gemaakt moeten worden, hop hopquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Mensjes, ik heb dringend nog wat stemmers nodig. De ronde loopt tot morgenavond 23.59 uur!
Het grote "beste runner-up"-tournament: de halve finale!
Stemmen zou tof zijn
Ik had vast stiekem vorige week gemaild.quote:
Heb je de fragmenten nog niet gehoord dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de liedjes, hoop echt dat er iets leuks bij zit
Nee ik wil ze Zondag pas horenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de fragmenten nog niet gehoord dan?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys heb je die aflevering van Ali B op volle toeren gezien? Met Lenny Kuhr? Dan moeten Ali B en een andere rapper een gouden oude plaat coveren en de oude artiest doet dat met een plaat van de gastrapper. Het resultaat was echt supermooi vond ik
. Lenny
.
http://www.uitzendinggemi(...)4cad3368fe1e3b336365
De aflevering van 5 januari.
Ik vond het best indrukwekkend.
Jazeker, alleen de volgorde nog niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:34 schreef iBenny het volgende:
Er was toch al bekend dat de 3Js in de 2de halve finale staan?
Is er ook al bekend welke landen nog meer?
Aaaah... dankuquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker, alleen de volgorde nog niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurovisiesongfestival_2011
Daar staat de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |