Goede zelfkennis heb je.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En de andere helft om zichzelf te kwellen?
Ook leuk ja :quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:26 schreef Miam het volgende:
[..]
laat dan dat filmpje van die honkballers ziendie is waaaanzinnig!
ik ook nietquote:
Kan jij ook niet stoppen met huilie huilie doen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kunnen deze ook niet verwijderd worden?
Ja geweldig was datquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
All the single ladies, doet me altijd denken aan John Williams:
[ afbeelding ]
Bedoel je nou serieus dat die rechter een man is?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
All the single ladies, doet me altijd denken aan John Williams:
[ afbeelding ]
jaaa vind ik zo geweldig he.quote:
Gast, wat boeit ons het nou of je klaar bent met geschiedenis en verder gaat met wiskunde? Wat heeft dat met SR te maken? Het is niets meer dan postkrikken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij ook niet stoppen met huilie huilie doen?
John "help mijn man is klusser" Williamsquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Bedoel je nou serieus dat die rechter een man is?
Au?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
John "help mijn man is klusser" Williams
Waarom zeg je niks tegen swomp dan? Omdat het je maat isquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gast, wat boeit ons het nou of je klaar bent met geschiedenis en verder gaat met wiskunde? Wat heeft dat met SR te maken? Het is niets meer dan postkrikken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |