Buitenland correspondent voor het nieuws in Azie niets voor je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dichterbij huis en een kleiner bedrijf, dat in ieder geval.
Dit was Ph. voor RTL Nieuws, vanuit Tokio.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Buitenland correspondent voor het nieuws in Azie niets voor je?
Even doorleren. Gisteren wel de laatste les gehad van dit jaar, nu dus nog maar wat zelf doen de komende twee maadenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Buitenland correspondent voor het nieuws in Azie niets voor je?
Oehw, voor de knusse, warme momenten in de winterquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik had trouwens een gevulde vuurkorf met twee flessen prosecco, rode wijn, nootjes, toffees, marshmelllows, bonbons en een dekentje
ja en geen Max Havelaar Fair Trade meukquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oehw, voor de knusse, warme momenten in de winter.
Terwijl ik Garfield-syle sushi naar binnen werp. Tof!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit was Ph. voor RTL Nieuws, vanuit Tokio.
Klinkt wel!
nu heb ik trekquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Terwijl ik Garfield-syle sushi naar binnen werp. Tof!
Al is okonomiyaki ook echt lekker. mayo!
Ik had gisteravond al besloten dat ik thuis ging werken... strakke deadlines en reizen gaat op dit moment niet samenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:12 schreef Poit het volgende:
verslapen of niet, de trein rijd toch niet
Hmm weer 2 operatiekamers die uitvallen vandaag dus, weet je wat dat kostquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Afspraak voor vandaag in het ziekenhuis is afgebeld want de Anesthesioloogis ziek, kan nu morgenochtend komen opdraven. Viel trouwens niet in goede aarde toen ik vroeg in welk ziekenhuis 'ie opgenomen was
Scheelt wel dat mijn vriendin me kan brengen en het me dus weer een taxirit minder kost.
Voor sushi mag je me wakker maken. Immer.quote:
Succes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Fallen het volgende:
Ik ben mijn kansen verkennen bij het UWV!
Ha, lotgenoot.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb nog geen kerstpakket. En de kans is groot dat ik er ook geen krijg.
Succes !!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Fallen het volgende:
QFTquote:
Succes!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Fallen het volgende:
Bij mijn 'normale' werk waar ik het meest werk krijg ik sowieso niks.. geen geld voor of zo.quote:
Ah! De 'ik-hou-mijn-jas-aan-om-te-laten-zien-dat-ik-elk-moment-weer-kan-vertrekken'-situatie. Is ook altijd leuk als mensen hun jas aan houden als ze op de koffie komen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
Ik zit hier nu demonstratief met jas aan
Dat zal ze leren!
Not, maar he, zo heb ik het tenminste warmer.
Ah,dan ben ik jarig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:33 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee of wij kerstpakketten krijgen. Maar eens afwachten. Geheid dat ze die pas opsturen op 10 januari
Gadgets, gadgets, gadgets.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:37 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb toch besloten om de waarde van mijn kerstpakket af te trekken van mijn i-pad.Binnenkort een nieuw speeltje dus
Ik vind het een tof ding. Ik gebruik het ook vrij vaakquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:37 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb toch besloten om de waarde van mijn kerstpakket af te trekken van mijn i-pad.Binnenkort een nieuw speeltje dus
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:37 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb toch besloten om de waarde van mijn kerstpakket af te trekken van mijn i-pad.Binnenkort een nieuw speeltje voor Poit dus
hell yeahquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor sushi mag je me wakker maken. Immer.
virtuele bitchslap kun je krijgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie kunnen ook onder het motto 'boem krijgt geen kerstpakket' geld bij elkaar leggen en mij een iPad opsturen. Omdat ik zo een lief jongetje ben.
Akkoord. Kom maar op met die iSlap.quote:
Ik doe dat omdat het zo koud is op kantoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
Ik zit hier nu demonstratief met jas aan
Dat zal ze leren!
Not, maar he, zo heb ik het tenminste warmer.
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doe dat omdat het zo koud is op kantoor.
Oh, wacht. Ik dacht omdat 'iets met demonstratief'.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Akkoord. Kom maar op met die iSlap.
Jij speelt vals, jij hebt een vachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:03 schreef Poit het volgende:
Ik zit hier trouwens gewoon in m'n T-shirt en heb het nog warm..
Stelletje mietjes
Ik ben zeer emotioneel op dit moment dan,quote:
mietjequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zeer emotioneel op dit moment dan,
Don't fuck with my bodywarmer!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jij speelt vals, jij hebt een vacht
quote:
quote:
Ohja, inderdaadquote:
quote:
Klinkt... intiemquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Frankii krijgt een prive-meet de 15e
Jammer dat die wekker niet op sneeuw-energie looptquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef Nebo het volgende:
Ik heb mijn kerstpakket nog niet opgehaald maar naar mijn weten is het een cadeaubon voor de Ikea, een soort wekkerradio op zonne-energie met een zaklamp erin een draaiding om hem op te laden en een mogelijkheid om je MP3-speler er aan te hangen en dan nog wat klein grut. Geen iPad
Eh. Huh?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Het vriest 10 graden, dus Rossdale heeft sinds gisteren zijn haar weer flink kort
Stoer! Leuk. Ging wel goed dus daar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef Fallen het volgende:
Ik word misschien wel beveiliger... met dank aan het UWV / DWI.
Ik doe altijd onlogische dingen met mijn haarquote:
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 21 december 2010 08:33 schreef Fallen het volgende:
Ik heb niet eens een werkgever om over te zeuren, laat staan een kerstpakket. Ik wil een nieuwe baan!!
Anywayz, straks met allerlei privéspul naar het UWV. Yay
Vanmiddag direct naar de sportschool?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef Fallen het volgende:
Ik word misschien wel beveiliger... met dank aan het UWV / DWI.
Verf je het ook in alle kleuren van de regenboog?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe altijd onlogische dingen met mijn haarIk was het beu dus het is nu ongeveer de helft korter. Alleen niet zo handig want het lange was een stuk warmerder
Mwah, het is maar wat je goed noemt. Ze kunnen niks doen want er is geen geld, toch te hoog opgeleid om in echte trajecten te komen (opluchting!) en laten me de eerste paar maanden nog even rustig op zoek gaan naar een baan. Maar heb aangegeven dat ik me wilde voorbereiden op een verdere carrière in het blauw en nu kom ik mogelijk in aanmerking voor een beveiligingsfunctie met BOA diploma etc. etc.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stoer! Leuk. Ging wel goed dus daar?
Thanks knuffeltje!quote:
Niet nodig, ben breed en sterk en zwaar....quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanmiddag direct naar de sportschool?
Ik zou angstvallig om je heen lopen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, het is maar wat je goed noemt. Ze kunnen niks doen want er is geen geld, toch te hoog opgeleid om in echte trajecten te komen (opluchting!) en laten me de eerste paar maanden nog even rustig op zoek gaan naar een baan. Maar heb aangegeven dat ik me wilde voorbereiden op een verdere carrière in het blauw en nu kom ik mogelijk in aanmerking voor een beveiligingsfunctie met BOA diploma etc. etc.
Dat is nog even afwachten, maar ik heb al geoefend tijdens onze Scouting Vossenjacht in Baarn.
[ afbeelding ]
Moet ik gaan oppassen dat onze pseudo "internets vete" escaleert bij de volgende meet Nick?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb ook nog beveiliger gedaan op een school in Best, best grote school en redelijk professioneel. Maar kon op dat moment nergens een stage vinden, dus ben ik iets anders gaan doen.
Wel redelijk vaak zonder diploma gaan werken (lees dvds kijken in de auto)
Ik zou bang van je wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, het is maar wat je goed noemt. Ze kunnen niks doen want er is geen geld, toch te hoog opgeleid om in echte trajecten te komen (opluchting!) en laten me de eerste paar maanden nog even rustig op zoek gaan naar een baan. Maar heb aangegeven dat ik me wilde voorbereiden op een verdere carrière in het blauw en nu kom ik mogelijk in aanmerking voor een beveiligingsfunctie met BOA diploma etc. etc.
Dat is nog even afwachten, maar ik heb al geoefend tijdens onze Scouting Vossenjacht in Baarn.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou angstvallig om je heen lopen.
quote:
Hoax! Ambtenaren werken nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Nou, tijd voor arbeid. Dag poppedeintjes.
Wat erg!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:54 schreef Poit het volgende:
Via de weblog
http://www.mdolla.com/201(...)rds-of-all-time.html
Hilarisch!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
Ze hebben Morthill zijn bus gejat
Joyriders stelen Connexxion-bus
Werk ze! En rustig aan he?!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Nou, tijd voor arbeid. Dag poppedeintjes.
Die kijken uit het raam inderdaad..quote:
Volgens mij heeft Morthill zich nooit laten unbannen, hij post sinds zijn ban al onder zijn kloonquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat erg!
[..]
Trouwens, is Morthii nog steeds geband? Of ben ik in de war? (of kijk ik er overheen? )
[..]
Werk ze! En rustig aan he?!
Gewoon a la Mike Tyson z'n oor eraf bijten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou een Badr Hari'tje op je doen Fallen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou een Badr Hari'tje op je doen Fallen.
Awww... you guys!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:36 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Gewoon a la Mike Tyson z'n oor eraf bijten.
Schuddebuikjesquote:
True. Ik zit maar wat.quote:
Immerquote:
Nee, van die molentjesquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
True. Ik zit maar wat..
[..]
Immer.
Ja, joh. Nog 2 dagen en dan 2 weken vrij. Ik ben moe, uitgewerkt, klaar, jeweetwel.quote:
Ik hoop voor je dat alles vliegt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Nog 3,5 dag werken, dan 2 dagen kerst overleven en dan 8 dagen Egypte
Zou best fijn zijn jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat alles vliegt!
Lijkt me best lastig als alles vliegt.. Moet je nog moeite doen om bier te drinken ook..quote:
En haaien die om je oren vliegen is ook al niet alles... Dan wordt haaienvinnensoep maken zo lastigquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig als alles vliegt.. Moet je nog moeite doen om bier te drinken ook..
Mja, ik snap het wel als ze Ross opeten. Zo'n lekker hapje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:19 schreef GameBabe het volgende:
En haaien die om je oren vliegen is ook al niet alles... Dan wordt haaienvinnensoep maken zo lastig
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik snap het wel als ze Ross opeten. Zo'n lekker hapje.
Ik gok dat ze mee wilt en met zo'n haaienvin de zee in gaatquote:
Daarom ben ik dus thuis gaan werkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:37 schreef koei het volgende:
Wat een ervaring, met de trein gaan met dit weerVanmorgen lag eerst Den Haag HS eruit dus ik heb mijn afspraak maar verzet naar vanmiddag. Toen de treinen wel weer reden vertrokken ze met flinke vertraging vanwege problemen in Rijswijk en als bonus nog even vijf minuten extra wachten voor HS en voor Rotterdam CS
Een stoptrein naar Blaak reed er niet, de trein waar ik in zat kwam op het verkeerde spoor aan en er werd continu omgeroepen, van de ene ding dong direct door naar de volgende
Ik heb er uiteindelijk met de trein een uur over gedaan, en daarna nog 25 minuten met de tram omdat ik niet bij Blaak eruit kon en dus met de trage tram moest. En mooi om half 2 hier, terwijl de enige tijd dat mijn docent een andere afspraak had weer precies om half 2 is
doe jij geld terugvragen online, mij levert het elke keer 7 euro opquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:41 schreef Poit het volgende:
Uiteindelijk viel Gouda - Rotterdam nog soort van mee.. Maar een uur over gedaan ipv 25 minuten
De warme lucht uit de fans van je PC over je toetsenbord heenleidenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:41 schreef GameBabe het volgende:
Zal ik met het beste idee van nederland gaan meedoen met een verwarmd toetsenbord... koude handjes hier...
En geen kruimels meer in je toetsenbord, ideaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De warme lucht uit de fans van je PC over je toetsenbord heenleiden
Heb je direct ook een duurzaam idee te pakken
euh, nee.. Eigenlijk niet.. Zou ik eens moeten doen inderdaad...quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
doe jij geld terugvragen online, mij levert het elke keer 7 euro open 14 voor een uur...
Zolang je het uit kunt zetten ben ik voor!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De warme lucht uit de fans van je PC over je toetsenbord heenleiden
Heb je direct ook een duurzaam idee te pakken
Is na aanmelding maar 30 seconden werk. 14 euro per 30 seconden verdienen is een leuk uurtariefquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
euh, nee.. Eigenlijk niet.. Zou ik eens moeten doen inderdaad...
[..]
Zolang je het uit kunt zetten ben ik voor!
quote:
Niets!quote:
En dat ligt dan straks op je bord....quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
En dat ligt dan straks op je bord....
Nou, niet bij mij hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
En dat ligt dan straks op je bord....
Thuis, of op je werk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
In welke omgeving programmeer je het beste C++?
Goed verwarmde kamer, lekker wijf onder je bureau, vogel op je schouder.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Bij mij is het maar 2,60 bij een half uur vertraging.. En zo heel vaak gebeurt dat helaas niet..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is na aanmelding maar 30 seconden werk. 14 euro per 30 seconden verdienen is een leuk uurtarief
windows --> visual C++/visual studio professional enzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik eet juist geen oma's.. Ben geen konijn!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]niet bij mij, ik eet geen konijn! Ik ben mn oma niet!
konijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik eet juist geen oma's.. Ben geen konijn!
Struisvogelquote:
quote:
Blaadje slaquote:
Ik meende al dat het Eclipse zou wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
windows --> visual C++/visual studio professional enzo
mac --> ik vermoed eclipse, xcode heb ik gebruikt maar vond ik niet heel relaxed..... voor android eclipse gebruikt, dat was
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Goed verwarmde kamer, lekker wijf onder je bureau, vogel op je schouder.
Oeh, en Used & Abused op de achtergrond!quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, en Used & Abused op de achtergrond!
even wachten tot LBP2 in de winkels ligtquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef Kuukske het volgende:
Cool! Een entertainmentcard à 20 euro, voor films, muziek en/of games!.
Nog leuke aanschaftips schatties? Wel PS3 hè.
neuh paar weekjesquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Daar heb ik dan zeker geduld voor nodig? Dat ontbreekt in mijn DNA.
Racen, schelden, tieren. Euhh.. Ratchetachtige dingen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
neuh paar weekjes
je kunt altijd een LEGO game doen of euh iets anders... wat vind je leuk?
3!!!quote:
Die hek alquote:
Dat vraag ik me dus ook af. Slaat echt helemaal nergens op die gamequote:
Oh goddank. Ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef Rossdale het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af. Slaat echt helemaal nergens op die gameIk mis de fun-factor compleet...
Daarom. Heerlijk om met meerderen te spelen en te kloten en online staan echt pareltjes van levels!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Racen, schelden, tieren. Euhh.. Ratchetachtige dingen..
Ik moet bekennen dat ik altijd twijfelde toen ik met LBP in m'n handen stond. Waarom is het zo fantastisch?
Die heb ik ook al. Opletten.quote:
NEWSFLASH!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef GameBabe het volgende:
Net pitaatjes met zelfgemaakte kruiden/knoflookboter gegeten, nu kan ik vanavond weer veilig door gouda
Ik ben het wel met Ross eens.. Het is een mooie game, leuk concept maar ik heb ook weinig lol in de game. De story mode was ok en ik heb het geduld niet om zelf wat te maken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daarom. Heerlijk om met meerderen te spelen en te kloten en online staan echt pareltjes van levels!
heb je nou wat met het zusje van ritse of niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:14 schreef Nebo het volgende:
Ow en mijn lange weekend is weer afgelopen vandaag. Best. Weekend. Ever!
tis wel een wijvengamequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Ross eens.. Het is een mooie game, leuk concept maar ik heb ook weinig lol in de game. De story mode was ok en ik heb het geduld niet om zelf wat te maken..
Nou, blijkbaar dus niet.quote:
Joah!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Geen bont
[..]
heb je nou wat met het zusje van ritse of niet?
Ik hoorde dat hij zelfs zijn zwager al ontmoet had!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
mooi werk, al bij elkaar thuis geweest en ouders gezien en alles?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij zelfs zijn zwager al ontmoet had!
? lolwut ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
Kwam die ene game waarbij je een boom gestuurde niet binnenkort naar PSN?
Jep, we hebben het drie weken geleden al officieel een labeltje gegeven. Aantal keer bij elkaar geweest, dit weekend in A'dam geweest (Victoria Hotel!!1!einz) en hier in A'foort gechillebildquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
mooi werk, al bij elkaar thuis geweest en ouders gezien en alles?
ja dacht help je ff herinnerenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, die had ik al gelezen.
* Kuukske weet het weer.
goed bezig, ze lijkt hoop ik niet heel erg op ritse of wel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jep, we hebben het drie weken geleden al officieel een labeltje gegeven. Aantal keer bij elkaar geweest, dit weekend in A'dam geweest (Victoria Hotel!!1!einz) en hier in A'foort gechillebild
Ik heb zelfs zijn liefdesnestje mogen aanschouwen en hij is niet zo van het onderhoudquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij zelfs zijn zwager al ontmoet had!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Wat een service.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ja dacht help je ff herinneren
Ik zal hem nog eens in jurk moeten zien om daar uitsluitsel over te geven, maar het valt mee dacht ik zoquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
goed bezig, ze lijkt hoop ik niet heel erg op ritse of wel?
Een jurk alleen voldoet niet. En ik mag aannemen dat je vrouw niet enkel in jurkjes loopt. Een pruik werkt beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zal hem nog eens in jurk moeten zien om daar uitsluitsel over te geven, maar het valt mee dacht ik zo
Relaties via mensen die je van FOK! kentquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Relaties via mensen die je van FOK! kent
Zit ze op FOK! dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef GameBabe het volgende:
Nee maar haar broer welquote:
Oh nou.. ja. Dan kennen ze elkaar niet officieel via FOK! toch?quote:
Jawel, want zonder FOK! was die relatie er nooit geweest!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh nou.. ja. Dan kennen ze elkaar niet officieel via FOK! toch?
Slim toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:38 schreef Rossdale het volgende:
In principe rommelt Nebo nu aan met het zusje van de baas![]()
![]()
Goed punt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Jawel, want zonder FOK! was die relatie er nooit geweest!
Oh, via, dat ben ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gek!quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:38 schreef Rossdale het volgende:
![]()
Ik heb het vriendje gewoon heel braaf bij poit thuis ontmoetquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, via, dat ben ik nietWel via FOK!
Been there, done that, got the t-shirtquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:38 schreef Rossdale het volgende:
![]()
Bohm.quote:
Ritse is nu een vriend, mijn baas en de broer van mijn vriendin. Het is jammer dat je bij Facebook maar één echte relatie in kan voeren afgezien van familie, anders stond die van Ritse en ik op 'it's complicated'quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:38 schreef Rossdale het volgende:
![]()
Ahwesohme!!quote:
Relaties tussen mannen zijn meestal easypeasy!quote:
gemaakt doort dutchies baas!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:51 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
klinkt goedsoort flower, maar dan met bomen?
SPOILER: GameBabeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
ja is die op de PS3 te spelen eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:09 schreef Poit het volgende:
Nu ik weet wie de "manager" is heb ik er sowieso geen intresse mee in
Dan speel ik nog lieve Snake Warriors
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:13 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja is die op de PS3 te spelen eigenlijk?
niet allemaal toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Mini's zijn op de PS3 en PSP te spelen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:38 schreef Rossdale het volgende:
![]()
Ik vind het niets anders dan flower. Net zo wazig en ongetwijfeld retepopulair onder stoners en notoire hippiesquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Bohm is echt überslecht, verzin een soort non-gameplay, maak simplistische graphics en zie hoe de homebrew/indie fanboys voor een kassucces zorgen.
Jawell.. Behalve Snake Warriors in de US storequote:
Flower vind ik echt leuk om af en toe te doen! Flow vind ik dan weer geen fuck aan..quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het niets anders dan flower. Net zo wazig en ongetwijfeld retepopulair onder stoners en notoire hippies
Je hebt toch wel een creditcard? En volgens mij kun je hem ook gewoon met ideal en Steam binnenhalenquote:
welke tweede indie-bundel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:30 schreef Nebo het volgende:
Jullie moeten allemaal de tweede Indie-bundle kopen en Osmos gaan spelen
Al gekochtquote:
Oh, ik zie dat ze die ook accepterenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een creditcard? En volgens mij kun je hem ook gewoon met ideal en Steam binnenhalen
nerd...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Hmble Indie Bundle 2 heb ik niet gehaald, heb al 3 van de 5 games! IK WAS TOF AVANT LA LETTRE!!!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
nerd...
Ik heb alleen Braid..
Op de PS3...
Console der consoles...
Voor de baas der bazen...
Voor de Koning der Koningen...
Episch avontuur na episch avontuur...
Ervaring naar ervaring...
Levenswijze...
De Stijl..
PS3...
Ook een manier om je afslag niet te missen..quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Hmble Indie Bundle 2 heb ik niet gehaald, heb al 3 van de 5 games! IK WAS TOF AVANT LA LETTRE!!!
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef GameBabe het volgende:
VoedseltijdDaarna nog even werken ben ik bang...
SPOILER: lekkerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke game doe je om je GPU een beetje in te werken?quote:
Crysis, nog steeds.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welke game doe je om je GPU een beetje in te werken?
Crysis Warhead met alles op max op 1920x1080quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welke game doe je om je GPU een beetje in te werken?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Crysis Warhead met alles op max op 1920x1080
Ooit ben je geen sloeber meer! Ik geloof erin!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
RDS + 10.48%
Jammer alleen dat ik zo een sloeber ben
Welke vetequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Moet ik gaan oppassen dat onze pseudo "internets vete" escaleert bij de volgende meet Nick?![]()
Auquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef GameBabe het volgende:
Op dit moment is er zeer beperkt treinverkeer naar gouda...
rails Stuk...
Het is dan ook niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell handig om nu met de trein te willen reizen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef GameBabe het volgende:
Op dit moment is er zeer beperkt treinverkeer naar gouda...
rails Stuk...
Daarom heb ik de rest van de week vrij genomenquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is dan ook niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell handig om nu met de trein te willen reizen...
het was uit voorzorg, dat ik al halverwege was voor klantafspraak van morgen. Dus sta nu lekker in pak boze vogels te spelen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is dan ook niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell handig om nu met de trein te willen reizen...
Ah ok, in dat geval is het al ietsje zinnigerquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
het was uit voorzorg, dat ik al halverwege was voor klantafspraak van morgen. Dus sta nu lekker in pak boze vogels te spelen...
quote:
SPOILER: Breaking Bad S03E03 I.F.T.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg een nog hoopgevende enveloppe in de brievenbus. Alle hoop was vervlogen na het openen.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:25 schreef SuperFruitig het volgende:
SPOILER: Breaking Bad S03E03 I.F.T.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breaking Bad, één van de beste series van de laatste jaren
Please sir. When moon? When Mustang?
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 08:12 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Geen idee of het aan de tijd van het seizoen ligt maar ben de laatste tijd meer verrot dan wakker overdag op werk. Slaap niet minder 's nachts dan paar maanden terug, juist soms meer.
Herkenbaar²quote:Op woensdag 22 december 2010 08:12 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Geen idee of het aan de tijd van het seizoen ligt maar ben de laatste tijd meer verrot dan wakker overdag op werk. Slaap niet minder 's nachts dan paar maanden terug, juist soms meer.
Kon zo weg rijden vanmorgen was zelfs binnen 40 minuten op werk.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:28 schreef badboynova het volgende:
een nieuwe dag, nieuwe kansen om de auto uit te graven ;')
Hier ook, hoefde niet eens te krabbenquote:Op woensdag 22 december 2010 08:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Kon zo weg rijden vanmorgen was zelfs binnen 40 minuten op werk.
en dat is al 1xquote:Op woensdag 22 december 2010 08:28 schreef badboynova het volgende:
een nieuwe dag, nieuwe kansen om de auto uit te graven ;')
Hij is ook tof!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke vete?
Net toch maar eens Transformers 2 gekeken, vind hem toch wel tof
Die Twinsquote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is ook tof!
Ik ben nu ook Transformers WFC aan het spelen en die is ook wel gaaf op die stomme tussen en eindbaas gevechten na.
Het is wel jammer dat hun voertuig modus zo spacy zijn maar goed dat is ook begrijpelijk omdat het op Cybertron is.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die Twins, gelukkig zijn die uit deel 3. En Shockwave, ben benieuwd hoe ze die gaan maken in de film
WFC is wel aardig. De eindbazen waren niet echt je van het. Maar Starscream is immer tof.
Ga er vandaag ook eens mee verder! Al is de MP 3x niks :/quote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is ook tof!
Ik ben nu ook Transformers WFC aan het spelen en die is ook wel gaaf op die stomme tussen en eindbaas gevechten na.
Speel ik nooitquote:Op woensdag 22 december 2010 09:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga er vandaag ook eens mee verder! Al is de MP 3x niks :/
Het waait hierquote:
quote:
hier nog eenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef Poit het volgende:
ik heb me ook wel eens beter gevoeld...
Paracetamolletje?quote:
Ik moest ook lachen. Vooral bij Toad.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef MeneerBob het volgende:
Wth poison, daar gaat mijn SF Final Fight nostalgie
Vanmiddag een ibo'tje tegenaan gooien?quote:
Als ik me niet vergis is het alleen gedaan om te voorkomen dat er een discussie kwam over het feit dat je als mannelijk karakter vrouwen kon meppen.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef MeneerBob het volgende:
Wth poison, daar gaat mijn SF nostalgie
MAAR HET BETEKENT NOG STEEDS DAT IK EEN ERECTIE KRIJG TERWIJL IK NAAR EEN MAN KIJK!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is het alleen gedaan om te voorkomen dat er een discussie kwam over het feit dat je als mannelijk karakter vrouwen kon meppen.
Sorry Spanks. Dit vind ik wel een mooie quote.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
MAAR HET BETEKENT NOG STEEDS DAT IK EEN ERECTIE KRIJG TERWIJL IK NAAR EEN MAN KIJK!!!
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
MAAR HET BETEKENT NOG STEEDS DAT IK EEN ERECTIE KRIJG TERWIJL IK NAAR EEN MAN KIJK!!!
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry Spanks. Dit vind ik wel een mooie quote.
Danku poppedeintjequote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind hem geslaagd pater!
Er staat nog een lelijk [/b]tagje in je sig. Verderquote:Op woensdag 22 december 2010 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik ook
Nog mooier dan die van die banaan + flamoes van 50 jarige surinaamse
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook
Nog mooier dan die van die banaan + flamoes van 50 jarige surinaamse
He, je hebt mijn wijsheid nog!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat was ook een mooie quote, en nog waar ook!
FOK! is toch enkel jouw wijsheid?quote:
Dat geloof ik wel jaquote:Op woensdag 22 december 2010 11:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat was ook een mooie quote, en nog waar ook!
Deze moeten we delen!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry Spanks. Dit vind ik wel een mooie quote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |