Kut Youtube met hun copyright beleidquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:57 schreef maxymized het volgende:
Het YouTube-account 3FMVideo is beëindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als:
UMG
En nu 19 o.i.d.?quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo oud was ja, toen deze nick ontstond
Watskeburt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Echt super veel filmpjes, allemaal weg
Ik zou haast geld geven aan de regie om dit vol te houden de rest van de weekquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik die tweets onder ogen kreeg als tegie zou ik er alles aan doen om ze buiten beeld te houden. Ook omdat als ze dan bij de mic mogen eerst gaan zeiken dat ze gediscrimineerd zijn.
Respectquote:
mijn vader komt uit scheveningen, en die noemt zichzelf hagenees, dus misschien komt het daardoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat bedoel je met vis>? heb je t niet over scheveningen?
In ieder geval een goed jaar!quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Bijna 23 zelfsNog iets meer dan een maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |