Ik heb stage gelopen bij het bedrijf wat de website van Catherine Keyl beheert en onderhoud, en ben haar tegengekomen! Ik win.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:05 schreef Geo3kant het volgende:
Ik kom uit zelfde durp als pieter van den hoogenband..hoe ver gaan we lol
Ik ben bij m'n ouders, ik drink niet mn pa zn goedkope bier en de wijn is al opquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je moet ook bier drinken, of andere drank die je graag drinkt, geen cola op dit tijdstip. Dat kan overdag
.
Ik moest zo lachen om die grappen bij het OfficeDepot, terwijl het te flauw was voor woorden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:06 schreef Cee het volgende:
Ik vind Ramon er echt Limburgs uit zien ook.
En dagobertquote:
Wat een baas.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:07 schreef Pino112 het volgende:
PatrickW
@natalie_bos Bent u een hoax?
1 minute ago from web
Ik bleef er zo ongeveer inquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om die grappen bij het OfficeDepot, terwijl het te flauw was voor woorden.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:07 schreef Pino112 het volgende:
PatrickW
@natalie_bos Bent u een hoax?
1 minute ago from web
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:08 schreef heloef het volgende:
Ik overweeg om die Natalie een tweet te sturen dat ze eens normaal moet doen.
verkeerd getimed, normaal kwart voor en kwart overquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:08 schreef CindieY het volgende:
Headlines duren wel erg lang voor een nachtuitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |