ze is een wijf, dan mag hetquote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Krijg een schedelfractuur ofzo.
Als ik wat wel weet?quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Feivel1 het volgende:
@CindieY: Als je dat wel weet.. Waarom dan nog geen pic van jezelf geplaatst?.
Tja ik hoor hier verschillende meningenquote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Twijfelnicht zonder t natuurlijk
Nee, dan ook nog niet.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Krijg een schedelfractuur ofzo.
hij doet het altijd zo leuk bij de herenquote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neeheeee, die is te standaard bij jou
quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Feivel1 het volgende:
@CindieY: Als je dat wel weet.. Waarom dan nog geen pic van jezelf geplaatst?.
Ik vind hem wel leukquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
hij doet het altijd zo leuk bij de heren!!
quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
ik blijf mijn ontbijtkoekverpakkingactie leuk. sta nog met iemand op de foto die riep: DEED JIJ DAT. FOTO =D random vage actie, maar ik vond het wel grappig
quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen als het rustig is, dit is overkill
Dan gaan ze maar naar mijn foboquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat er veel mannen in het topic zitten
Heejquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG!
Terug uit eindhoven.
Volgens mij heb ik die niet meegekregen, vertelquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
ik blijf mijn ontbijtkoekverpakkingactie leuk. sta nog met iemand op de foto die riep: DEED JIJ DAT. FOTO =D random vage actie, maar ik vond het wel grappig
Dan moet je tijdens het baggeren maar eens opletten!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je tijdens het baggeren maar eens opletten!
quote:
Als je zelf er te dom voor bent doe dan kijken of het klinkt bij fiets of loop jequote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja ik hoor hier verschillende meningen
Toch nog even binnen blijven plakken. Boven waren opnames van SR Update, en die chick moest weer zo nodig met Sofie Hilbrand op de fotoquote:
Ze bewegen alsnog nietquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef waxmask het volgende:
Lijkt stuk drukker vandaag om het huis heen op dit tijdstip. Gister en zaterdag was het al bijna leeg.
Ook maar twee dagen te laat!quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Neroje het volgende:
Goedenavond dames en heren, ik ga dit jaar ook maar weer eens volgen
quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Neroje het volgende:
Welkom!quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Neroje het volgende:
ze deed iig ontzettend haar best om aandacht te trekken dus het zou wel verdiend zijn om op nationale tv voor de lul te staanquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Swomp het volgende:
vraagt die trut nou aan de cameraman/vrouw:
'kom ik op televisie' ?
Liplezen ftw
twee dagen te laat, maar beter laat dan nooit!quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Neroje het volgende:
Maar 1/3 van het evenement.quote:
Welkom bijna op de helftquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Neroje het volgende:
Gaat hem niet worden denk ik.quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou nog 1 keer Helllloooo voor 0.00 uur aub.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke. Welkom.quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Neroje het volgende:
[..]
De reden daarvoor komt zometeen in fotovorm
mwahh..quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn meisjequote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks gemist. 1 flash boobie (achter de sms-balk) Ik schaam me voor mijn geboortestad.quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Neroje het volgende:
Berenklauwtje is best lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Geo3kant het volgende:
Heb nog 3 magnetron gehakt ballen hmmzal toch wel weer laat worden
Dat vrouwtje ook jaquote:
Ik vind dat echt geen knap meisje, meer een ordinair snolletje met teveel make upquote:
Wat jij zegt.quote:Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat echt geen knap meisje, meer een ordinair snolletje met teveel make up
Verrassend dat ie nog wakker is, hij moet om 2u weer..quote:Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Gerard ziet er nog wel het friste uit van iedereen
Wie, Kissie?quote:Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat echt geen knap meisje, meer een ordinair snolletje met teveel make up
En een vatsige blote kont voor de brievenbus van een of ander raar wijfquote:Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niks gemist. 1 flash boobie (achter de sms-balk) Ik schaam me voor mijn geboortestad.
Dat.quote:Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
dat dusquote:Op maandag 20 december 2010 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verrassend dat ie nog wakker is, hij moet om 2u weer..
Geen fobo, post jouw foto dan eensquote:Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
\quote:Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Haha zolang het er maar gezellig was. Ik begon het koud te krijgen door die klote rits die niet dicht wilde. Ik stond wel lekker vooraan op den duurquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Toch nog even binnen blijven plakken. Boven waren opnames van SR Update, en die chick moest weer zo nodig met Sofie Hilbrand op de foto
we hadden 40 euro gedoneerd, maar geen request gedaan. Dus wij later terug, maar schreeuwen had geen zin, dan maar schrijven. We hadden alleen de verpakking van ontbijtkoek.versierd met een tekeningetje van de dj's, onze request en hop door de bus. nog even op de foto met gerard en toen zag hij dat het een ontbijtkoekverpakking was! Dus die ging even rond.quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die niet meegekregen, vertel
quote:Op maandag 20 december 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
Wat doet die dronken hoer daar steeds man?
Waarom zou ik dat in godsnaam doenquote:Op maandag 20 december 2010 23:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen fobo, post jouw foto dan eens
quote:Op maandag 20 december 2010 23:36 schreef waxmask het volgende:
Da's Petra Plamuur Schuur, die doet het voor 50¤ met Kees Kanker Kachel.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:36 schreef waxmask het volgende:
Da's Petra Plamuur Schuur, die doet het voor 50¤ met Kees Kanker Kachel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |