ze is een wijf, dan mag hetquote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Krijg een schedelfractuur ofzo.
Als ik wat wel weet?quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Feivel1 het volgende:
@CindieY: Als je dat wel weet.. Waarom dan nog geen pic van jezelf geplaatst?.
Tja ik hoor hier verschillende meningenquote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Twijfelnicht zonder t natuurlijk
Nee, dan ook nog niet.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Krijg een schedelfractuur ofzo.
hij doet het altijd zo leuk bij de herenquote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neeheeee, die is te standaard bij jou
quote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef Feivel1 het volgende:
@CindieY: Als je dat wel weet.. Waarom dan nog geen pic van jezelf geplaatst?.
Ik vind hem wel leukquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
hij doet het altijd zo leuk bij de heren!!
quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
ik blijf mijn ontbijtkoekverpakkingactie leuk. sta nog met iemand op de foto die riep: DEED JIJ DAT. FOTO =D random vage actie, maar ik vond het wel grappig
quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen als het rustig is, dit is overkill
Dan gaan ze maar naar mijn foboquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat er veel mannen in het topic zitten
Heejquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
GoedeMIDDAG!
Terug uit eindhoven.
Volgens mij heb ik die niet meegekregen, vertelquote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef gewoonfaye het volgende:
ik blijf mijn ontbijtkoekverpakkingactie leuk. sta nog met iemand op de foto die riep: DEED JIJ DAT. FOTO =D random vage actie, maar ik vond het wel grappig
Dan moet je tijdens het baggeren maar eens opletten!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je tijdens het baggeren maar eens opletten!
quote:
Als je zelf er te dom voor bent doe dan kijken of het klinkt bij fiets of loop jequote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja ik hoor hier verschillende meningen
Toch nog even binnen blijven plakken. Boven waren opnames van SR Update, en die chick moest weer zo nodig met Sofie Hilbrand op de fotoquote:
Ze bewegen alsnog nietquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef waxmask het volgende:
Lijkt stuk drukker vandaag om het huis heen op dit tijdstip. Gister en zaterdag was het al bijna leeg.
Ook maar twee dagen te laat!quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Neroje het volgende:
Goedenavond dames en heren, ik ga dit jaar ook maar weer eens volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |