We leven in een parallel universum blijkbaar.quote:
Want?quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Vrager is in deze een verkeerd woord.
Ja, maar wat heeft dat precies te maken met het gevangeniswezen overlaten aan de markt?quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Dat is niet zo moeilijk, de overheid trekt een x bedrag uit om een x aantal gevangenen te huisvesten.
Dan wordt het tijd voor jou om de oversteek te maken.quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Arglist het volgende:
[..]
We leven in een parallel universum blijkbaar.
Omdat niemand ten doel heeft om van die dienst gebruik te maken.quote:
Tsja.. Dat is idd het probleem..quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik weet wel wat hij bedoelt, maar hij weet het zelf niet. Dat is het probleem.
De gedetineerde zal zeggen: "Ik heb er niet om gevraagd om in de gevangenis te zitten"quote:
Kijk je wel eens naar die documentaires over gevangenissen in de VS?quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat precies te maken met het gevangeniswezen overlaten aan de markt?
Nee duh, de overheid is de vrager in deze.quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De gedetineerde zal zeggen: "Ik heb er niet om gevraagd om in de gevangenis te zitten"
Nee, de samenleving.quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee duh, de overheid is de vrager in deze.
Zoveel reacties krijg jij hier dagelijks man.quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
Holy shit. Een artikel van een collega van mij heeft liefst 1056 reacties gekregen op internet
Nee. Maar blijkbaar kijk jij daar wel naar?quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar die documentaires over gevangenissen in de VS?
Zoveel reacties scoort een Telegraaf artikel niet eensquote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Zoveel reacties krijg jij hier dagelijks man.
Nogmaals, de overheid kan zeggen (net zoals bij de NS) dat zij voor een x bedrag een x aantal detineerden moeten huisvesten.quote:Op maandag 20 december 2010 23:25 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De gedetineerde zal zeggen: "Ik heb er niet om gevraagd om in de gevangenis te zitten"
Zo heel af en toe.quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee. Maar blijkbaar kijk jij daar wel naar?
Ja, daar word ik niet bepaald vrolijk van.quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar die documentaires over gevangenissen in de VS?
Bij de NS gaat dat ook zo goed met x reizigersquote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, de overheid kan zeggen (net zoals bij de NS) dat zij voor een x bedrag een x aantal detineerden moeten huisvesten.
Iddquote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daar word ik niet bepaald vrolijk van.
als tie rijd tenminstequote:Op maandag 20 december 2010 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de NS gaat dat ook zo goed met x reizigers
Maar die mensen kunnen er meestal tenminste nog voor kiezen om met de trein te reizen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |