Vrouwen en voetbalquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je je post nog ff HH?? Dank!
Wil je ook een sneer?? Want ik ben ECHT in de stemming nu...quote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE!!!
Ivm kerstreces??
Maar was Femke er nou vrijdag??
quote:
Ik wijs de spelfoutwijzer op zijn spelfouten van afgelopen weekquote:
Aha.. Transfer = voetbal.. Femke kapt ermee. We zijn er..quote:
Nee, vrouwen in het algemeen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil je ook een sneer?? Want ik ben ECHT in de stemming nu...
Haar dan.. En ik maak er idd ook genoeg..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:38 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik wijs de spelfoutwijzer op zijn spelfouten van afgelopen week
Mooi, hou dan ook op met anderen daarop te wijzen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haar dan.. En ik maak er idd ook genoeg..
Voor deze keer dan, want ik heb er echt zin in nu..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:39 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, vrouwen in het algemeen.![]()
Ik gebruikte het woord 'winterstop' en dat haalt bij ons mannen de gedachte aan voetbal naar boven. Vrouwen kunnen dat inderdaad niet volgen. Niets persoonlijks.
Nooit en zeker jou niet..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, hou dan ook op met anderen daarop te wijzen.
Is php een zij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haar dan.. En ik maak er idd ook genoeg..
Had je het over php??quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:42 schreef JoaC het volgende:
[..]
Is php een zij?
zeg dat maar niet tegen Zolcon
Hierbij de reden waarom jij vrijgezel bent.quote:
Hier maakt het me niet zo uit, ik erger me er meer aan als serieuze topics onderuit gehaald worden door niet gestaafd geblaat. Maar dat doet ie al stukken minder nu, gelukkig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb me ingehouden, maar ik word af en toe ECHT heel moe van jouw gedrag..
Iets "doms" roepen, volhouden dat het goed is en tegelijk anderen uitlachen, roepen dat er een hetze tegen je gaande is als er wat tegengas komt, een scene maken, en vervolgens 180 graden draaien en tegelijk doen alsof je "de verstandigste partij" bent..
En dit patroon herhaald zich iedere keer weer..
Doodvermoeiend..
Best sneu dat je altijd naar ad hominems grijpt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hierbij de reden waarom jij vrijgezel bent.
Moet dat nou?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Word eerst zelf eens volwassen php.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik haat jou en ik mag jou tegelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier maakt het me niet zo uit, ik erger me er meer aan als serieuze topics onderuit gehaald worden door niet gestaafd geblaat. Maar dat doet ie al stukken minder nu, gelukkig.
Die TEEEEquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Word eerst zelf eens volwassen php.
Echt? Op de SC is het anders nog steeds inhoudsloos geblaat..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier maakt het me niet zo uit, ik erger me er meer aan als serieuze topics onderuit gehaald worden door niet gestaafd geblaat. Maar dat doet ie al stukken minder nu, gelukkig.
Ik dacht : laat ik me eens verlagen tot jouw niveau.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Best sneu dat je altijd naar ad hominems grijpt..
Lol, relaties zijn geen verplichting. Ik geniet voorlopig ook nog van gewillge Geneeskundestudentes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |