Geen grapje!quote:
awwwquote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Proletariaat het volgende:
ik ben net van de trap gevallen en mijn elleboog doet nu pijn
quote:
Kut voor jequote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Proletariaat het volgende:
kusje op je elleboogquote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Proletariaat het volgende:
Beterschapquote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Proletariaat het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Miam het volgende:
fijn dat je het zelf ook inziet sportauto.
Stukken beterquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dennis al beter dan Guus en Katjadrop
Gecondoleerd!quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Proletariaat het volgende:
Ik ook, en op de basisschoolquote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
RunescapeDat speelde ik altijd in de brugklas
quote:
Jepsquote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was de stand van vanmiddag
quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef Qunix het volgende:
Oh en ik ga er vandoor
Was weer gezellig hoor
quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Miam het volgende:
fijn dat je het zelf ook inziet sportauto.
ben ik echt de enige die dat nog nooit heeft gespeeld?quote:
Hey! hoe was het?quote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef DaMook het volgende:
Hehe ik herkende een collega die daar buiten staat.
quote:
Ik ook!!quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben ik echt de enige die dat nog nooit heeft gespeeld?
ik heb ge-habbo't
quote:
ik ook niet, ik deed neopetsquote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb ge-habbo't
heb je nog lobbies voor me? ga naar de lesser demonsquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Willen alle runscape mensen eigen topic openen
Ik ben 99.quote:
Hihi. Zoek patrik Ster1 op in de hiscore. Ik denk dat ik zo heet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:33 schreef Proletariaat het volgende:
En ik was level 110 op runescape.
Habbo speelde ik vroeger! Onder welke naam?quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb ge-habbo't
quote:
Sorry. We moeten weer ontopic ja.quote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Willen alle runescape mensen eigen topic openen
Leukquote:
D.J.Bartquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Habbo speelde ik vroeger! Onder welke naam?
hooooooooooiquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef henkde_j het volgende:
Ik haak weer in.
Dennis een geode gast?
Gezellig, niet irritant.. Vrij ok dusquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef henkde_j het volgende:
Ik haak weer in.
Dennis een geode gast?
Ah, ritstroubles, da's ook lekker kut. Maar leuk, nog een keer gaanquote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuk. Was gezellig en koud, vooral toen de rits van mijn jas kapot ging en niet meer dicht wilde
. Ik ga vandeweek zeker nog een (of 2 of 3) keer
.
Ik herinner me nog een bende ge-quote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef henkde_j het volgende:
Ik haak weer in.
Dennis een geode gast?
quote:
quote:
Ach klein minpuntje, verder supergezellig op de markt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, ritstroubles, da's ook lekker kut. Maar leuk, nog een keer gaan
quote:
Dennis deed het ook leuk in de nacht bij 3FM vroegah!quote:Op maandag 20 december 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
leukste avond tot nu toe, en dennis doet leuk mee
opposites zijn baas.quote:
quote:
was een beetje afgeknapt nadat Dennis in ER zo pppfftt deed, vond hem gewoon niet leuk daar, maar hier hij doet het top, denk dat dennis ook niet gaat slapen maar de hele nacht de beest daar gaat uithangen.quote:Op maandag 20 december 2010 22:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dennis deed het ook leuk in de nacht bij 3FM vroegah!
Vind het wel een tof nummertjequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Proletariaat het volgende:
wie heeft screencap van die geefbare dame van net?
Iddquote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Swomp het volgende:
Daar sta je dan mee te zingen, met je peuk
Moet wel even in beeld komen hequote:Op maandag 20 december 2010 22:40 schreef Swomp het volgende:
Daar sta je dan mee te zingen, met je peuk
quote:
Kan haast niet.quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef CindieY het volgende:
overigens was dit ook fijn vorig jaar @ Grote Markt Groningen op de laatste avond
nu moet je etenquote:
boemboemboemboem,quote:
Jepquote:Op maandag 20 december 2010 22:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
boemboemboemboem,
dit was toch jouw aanvraag?
gefeliciteerdquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 22:44 schreef TheFamousMan het volgende:
tevens zou ik wel een blauwe bliksemschicht willen pakken, zodat ik het postgedrag wat zou kunnen verslomen, een soort item...
Ik snap die haat tegen haar nou echt niet... ze heeft meer persoonlijkheid dan bijvoorbeeld Annemieke... die alleen maar zogenaamd mooi kan wezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |