Sharon en Dean op een gedeelde 1e plaats.quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wie vind jij nu de allerbeste van alle deelnemers Symph? Sharon?
Ik durf niet te gokken, maar waarschijnlijk jonger dan je denkt.quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud zij nou is, een paar weken terug keek ik op de site maar stond het er niet
ik heb geen idee?quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud zij nou is, een paar weken terug keek ik op de site maar stond het er niet
Ja ik denk ook jongquote:Op maandag 27 december 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik durf niet te gokken, maar waarschijnlijk jonger dan je denkt.
Ja, dat is wel klaar nuquote:Op maandag 27 december 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Voor Rody is het tijd om te gaan vanavond
dan kun je al meer als ikquote:Op maandag 27 december 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook wel eens zo willen leren schaatsen, lijkt me heerlijk om dat te kunnen, ik kan alleen maar op hockeyschaatsen, schaatsen.
ik denk niet dat dat er in zitquote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
Rody moet wel HEEL erg goed zijn, wil hij doorgaan.
Nou dit is wel een dieptepunt voor Rodyquote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Injetta het volgende:
OMG........ dit klinkt toch vreselijk vals????? Hoe is die jongen zo ver gekomen? (heb het niet gevolgd, maar zit nu toevallig een stukje te kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |