Sharon en Dean op een gedeelde 1e plaats.quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wie vind jij nu de allerbeste van alle deelnemers Symph? Sharon?
Ik durf niet te gokken, maar waarschijnlijk jonger dan je denkt.quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud zij nou is, een paar weken terug keek ik op de site maar stond het er niet
ik heb geen idee?quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe oud zij nou is, een paar weken terug keek ik op de site maar stond het er niet
Ja ik denk ook jongquote:Op maandag 27 december 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik durf niet te gokken, maar waarschijnlijk jonger dan je denkt.
Ja, dat is wel klaar nuquote:Op maandag 27 december 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Voor Rody is het tijd om te gaan vanavond
dan kun je al meer als ikquote:Op maandag 27 december 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook wel eens zo willen leren schaatsen, lijkt me heerlijk om dat te kunnen, ik kan alleen maar op hockeyschaatsen, schaatsen.
ik denk niet dat dat er in zitquote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
Rody moet wel HEEL erg goed zijn, wil hij doorgaan.
Nou dit is wel een dieptepunt voor Rodyquote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Injetta het volgende:
OMG........ dit klinkt toch vreselijk vals????? Hoe is die jongen zo ver gekomen? (heb het niet gevolgd, maar zit nu toevallig een stukje te kijken)
Kom ik aan met m'n verhaal dat hij nog sympathiek isquote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vals, onverstaanbaar en tekst kwijt
Wat een understatement.quote:
Juss the weeeei you aaaaaaaaar.quote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
Slecht en ook zo slordig uitgesproken alles.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Injetta het volgende:
MM vindt het zijn beste optreden... Dus jullie zitten gewoon te liegen.... dat hij beter was.
Willem van Hangem heeftg ooit ook een beste optreden gehad maar dat was niet om aan te horenquote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Injetta het volgende:
MM vindt het zijn beste optreden... Dus jullie zitten gewoon te liegen.... dat hij beter was.
Maar ja.... het is toch al bijna de finalemaand?? Iemand moet toch wel op zijn minst een beetje kunnen zingen? Of wordt het playbacken later?quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer aardig te zijn, het is nog maar een jochie
Alleen MM deed dat, bij VOH zijn ze totaal niet kritisch.quote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik Popstar niet heb gevolgd.
Mensen die echt zo vals als een kraai zingen toch veren in de reet stoppen.. Wat een ruk programma.
joh kijk dan nietquote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik Popstar niet heb gevolgd.
Mensen die echt zo vals als een kraai zingen toch veren in de reet stoppen.. Wat een ruk programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |