ik denk precies hetzelfdequote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Dean blijft
Sharon blijft
Sam blijft
Darien blijft
Simone blijft
dat zou goed kunnenquote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
3 krukken, dus ik denk Rody, Soren en Angela dan.
Een hondenkopquote:Op maandag 20 december 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen
Mijn lief zegt dat Zeuren een puppyhoofd heeft
Ja sneus vent, die mogen ze van mij preventief op een plek zetten waar geen camera komtquote:Op maandag 20 december 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god vader Saunders moet ook weer in beeld
quote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja sneus vent, die mogen ze van mij preventief op een plek zetten waar geen camera komt
Uitgezeurdquote:Op maandag 20 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Dag Zeuren
Hij was vandaag de zwakste schakel, en terecht eruit
Tot maandagquote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Het was weer leuk! En niet al te langkan ik bijtijds naar bed en weer vroeg op. Tot vrijdag
Vrijdag is er geen show op 4quote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Het was weer leuk! En niet al te langkan ik bijtijds naar bed en weer vroeg op. Tot vrijdag
Right back at yaquote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne avond en trusten alvast D.en Symph en de rest
![]()
Het was weer gezellig
tot vrijdag en bedankt allemaal weer voor de gezellige avondquote:Op maandag 20 december 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Ja dat was het zekerquote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne avond en trusten alvast D.en Symph en de rest
![]()
Het was weer gezellig
Ja ik snap je helemaalquote:Op maandag 20 december 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was het zeker
De sfeer is hier wel veel leuker als tijdens VoH
Maar dat ligt aan mij debk ik
bij VoH heb ik altijd de neiging om mijn kont in de krib te gooien als zelfs de meest belachelijke wanprestatie opgehemeld wordt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:39 schreef Riann het volgende:
Voice of holland kijken veel meer mensen naar daar kan je de reacties niet bijhouden hier bij popstars wel. En in de voice of holland zit irritante jennifer erin. Bij popstars zit niet iemand in die echt super irritant is.
Ik weet het alleen van Sam niet zeker..quote:Op maandag 20 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Dean blijft
Sharon blijft
Sam blijft
Darien blijft
Simone blijft
Mooiquote:
Al verdient het programma veel meer kijkersquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Al verdient het programma veel meer kijkers
betere jury dan the voice
betere kandidaten.
zit tempo in de show
geen Wendy van Dijk
Er zit tempo in de show; geen idiote sing-off, geen lang getouwtrek bij de exits, en geen artiesten die op komen treden, 2 of 3 keer per showquote:
Zou leuk zijn als het iig blijft stijgenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hebben ze er wel echt goed over nagedacht. Mooi dat het in de kijkcijfers doorklinkt.
ik heb er zin inquote:Op maandag 27 december 2010 00:55 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond zijn we er weerMét 4 exits!
4?!!!quote:Op maandag 27 december 2010 00:55 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond zijn we er weerMét 4 exits!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |