Kom ik aan met m'n verhaal dat hij nog sympathiek isquote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vals, onverstaanbaar en tekst kwijt
Wat een understatement.quote:
Juss the weeeei you aaaaaaaaar.quote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
Slecht en ook zo slordig uitgesproken alles.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Injetta het volgende:
MM vindt het zijn beste optreden... Dus jullie zitten gewoon te liegen.... dat hij beter was.
Willem van Hangem heeftg ooit ook een beste optreden gehad maar dat was niet om aan te horenquote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Injetta het volgende:
MM vindt het zijn beste optreden... Dus jullie zitten gewoon te liegen.... dat hij beter was.
Maar ja.... het is toch al bijna de finalemaand?? Iemand moet toch wel op zijn minst een beetje kunnen zingen? Of wordt het playbacken later?quote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer aardig te zijn, het is nog maar een jochie
Alleen MM deed dat, bij VOH zijn ze totaal niet kritisch.quote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik Popstar niet heb gevolgd.
Mensen die echt zo vals als een kraai zingen toch veren in de reet stoppen.. Wat een ruk programma.
joh kijk dan nietquote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik Popstar niet heb gevolgd.
Mensen die echt zo vals als een kraai zingen toch veren in de reet stoppen.. Wat een ruk programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |