abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:20:01 #126
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_90227530
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nou ben je dat normaliter ook wel MM :')
nou jaaaaaa... dat klopt dan ook wel weer, maar dat terzijde. Als iedereen week en meegaand zou zijn zouden we nooit ergens komen met ons ras :P
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:20:02 #127
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_90227531
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:17 schreef yvonne het volgende:

Alleen moet je wel weten wanneer je moet stoppen...
Toch zou ik het jammer vinden als ze na dit jaar een tijdje stoppen want volgend jaar is het in Leiden.

Maar 040 loopt niet warm voor SR. Zoek op Twitter eens op #SR 10 niet druk, dan valt het meer mensen op.

Ik vind FHF leuker omdat je nu mensen kunt blijmaken met een DVD, overtollige nagellak, een oude magnetron of een gsm die in een la licht te roesten.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:22:16 #128
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_90227606
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:17 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Njah jij geilt wel een beetje op die kooi... Jij bent er toen zelfs nog naar toe gegaan om zooi te overhandigen :')

Tuurlijk, het was geweldig het huis in te gaan. Ben er 4 dagen mee bezig geweest, mensen met checks van 25.000 euro moeten aan de microfoon komen, we hebben toen toch toegang gekregen dankzij persoonlijke toestemming van Giel Beelen.

Ik vind de sfeer van het glazen huis leuk en de muziek ook. Maar het doel Rode Kruis mag best eens een keer vervangen worden voor iets landelijks. En wmb mogen ze ook gewoon eten.
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:24:42 #129
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_90227707
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:17 schreef MikeyMo het volgende:

Het enige wat SR ooit aan goeds heeft voortgebracht was de SHE rel
Voor FOK! heeft het niks opgebracht, alleen maar gezeik dat Danny moest oplossen. Maar die 11.000 euro is wél bij het rode kruis terechtgekomen.

Die rel zagen we allemaal al van ver aankomen natuurlijk :')
pi_90227994
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Verplegend personeel dat gewoon alle zgn feestdagen moet werkenbig deal.
Maar liefdadigheid doe je gewoon, zonder poespas, zonder strijkstokken.
Waarom vergeet iedereen bij liefdadigheidsacties meteen alle berichten over fraude, strijkstokken en vette salarissen?
Wie zegt dat iedereen dat is vergeten? Mensen willen uiteindelijk toch hun schuldgevoel afkopen. Met niks geven verdwijnen de mijnen in Darfur ook niet en komen er ook geen weeshuizen voor aidsweesjes.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:36:28 #131
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90228301
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben wel een beetje Serious Request moe.
Hier stopte ik met lezen.

Ik was al SR-moe het eerste jaar dat die glazen kooi op een plein werd neergepleurd.

O ja, en: Giel Beelen, :r :r.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:37:02 #132
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_90228330
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef superjojo het volgende:

[..]

Wie zegt dat iedereen dat is vergeten? Mensen willen uiteindelijk toch hun schuldgevoel afkopen. Met niks geven verdwijnen de mijnen in Darfur ook niet en komen er ook geen weeshuizen voor aidsweesjes.
oh wat is mijn leven makkelijkd at ik geen schuldgevoel heb kennelijk. Overigens denk ik ook dat het voor velen gewoon eigengeilerij is; lekker je naam langs zien komen op TV :')
[..]
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:38:20 #133
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_90228403
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:37 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

oh wat is mijn leven makkelijkd at ik geen schuldgevoel heb kennelijk. Overigens denk ik ook dat het voor velen gewoon eigengeilerij is; lekker je naam langs zien komen op TV :')
Ja, het doel doet er ook niet toe. Malaria, aidswezen, een kindertehuis. Al was het voor Help de Farc de Moeson door werd er gedoneerd.
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:08:06 #134
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_90238926
tering wat een discussie op mijn hyves hierover :')
[..]
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:14:46 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_90239283
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:08 schreef MikeyMo het volgende:
tering wat een discussie op mijn hyves hierover :')
Mooi he :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_90242527
In dit topic wordt vrij duidelijk dat er toch een vrij grote groep is die die hele SR hype complete BS vindt.

Wordt het niet eens tijd voor een tegenbeweging? Het "Betonnen Huis". En al het geld dat daarmee verdiend wordt, wordt gebruikt voor reclamecampagnes waarin uitgelegd wordt waarom het Glazen Huis 1 grote farce is.
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:17:59 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_90242557
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:17 schreef P8 het volgende:
In dit topic wordt vrij duidelijk dat er toch een vrij grote groep is die die hele SR hype complete BS vindt.

Wordt het niet eens tijd voor een tegenbeweging? Het "Betonnen Huis". En al het geld dat daarmee verdiend wordt, wordt gebruikt voor reclamecampagnes waarin uitgelegd wordt waarom het Glazen Huis 1 grote farce is.
Mijn zege heb je.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:19:05 #138
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_90242601
Ik vind het wel een leuk concept. Kneuterige tv werkt goed zo in deze koude dagen. De mensen hebben dan behoefte aan een warme samenleving: wat zijn we goed voor anderen, heb je ons gezien, hoe meer geld, hoe groter de zelfbevlekking. Zie de 2400 E. van de SP (hoezo politiek). Al hebben de mensen geen idee waar het geld heen gaat. Wat boeit hun AIDS nou. Ze doneren om hun eigen gemoed en niet voor de AIDS problematiek. Ik moet zeggen dat de kneuterigheid mij ook aanspreekt, maar dat geldbedrag doet me niks. Kunnen ze dat niet weglaten? We kunnen het eindbedrag ook verloten onder de donateurs. Kijken wat ze dan doen.
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
Dus ik ben nog lang niet klaar
pi_90242691
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:19 schreef Slaif het volgende:
Ik vind het wel een leuk concept. Kneuterige tv werkt goed zo in deze koude dagen. De mensen hebben dan behoefte aan een warme samenleving: wat zijn we goed voor anderen, heb je ons gezien, hoe meer geld, hoe groter de zelfbevlekking. Zie de 2400 E. van de SP (hoezo politiek). Al hebben de mensen geen idee waar het geld heen gaat. Wat boeit hun AIDS nou. Ze doneren om hun eigen gemoed en niet voor de AIDS problematiek.We kunnen het eindbedrag ook verloten onder de donateurs. Kijken wat ze dan doen.
Dat concept bestaat al en is nog populairder ook. Hoe hoog is de jackpot dit jaar? 20 miljoen ofzo?
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:22:44 #140
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_90242771
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef P8 het volgende:

[..]

Dat concept bestaat al en is nog populairder ook. Hoe hoog is de jackpot dit jaar? 20 miljoen ofzo?
Nee tuurlijk. Maar de mensen geven het geld voor hun eigen (kerst) gemoed en echt niet zozeer voor het goede doel. Anders hadden ze eerder ook wel meer gedoneerd.
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
pi_90286460
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
We zouden al dat geld in ons eigen land moeten stoppen, onderwijs, ouderenzorg.. ipv bodenloze putten waar het niks beter wordt.
Klopt,maar dat is weer niet nodig want "de negertjes in Afrika hebben het slechter" en onze mensen moeten maar niet zo zeuren dat zij het niet redden. :r
Nee hoor, die negertjes krijgen de volgende dag wederom die vuile klodder wat pap heet en ondertussen gaat van bv. van elke gedoneerde 10 euro( om even makkelijk bedrag te nemen),9 euro naar de directeur,managers,personeelszaken,etc en 1 euro naar afrika en ondertussen moeten de mensen maar steeds meer geven en blijft de cirkel vicieus dus terwijl je in feite de salarissen van opdravende bners,,dj's en evenmentskosten ed hiermee ook betaalt worden. :r terwijl ze met gemak als ze echt zo begaan zijn,ook van hun gage voor 1 keer kunnen afzien.

Ik heb er ergens anders op FOK! er ook al melding van gemaakt dat ik de actie om geld in te zamelen wel steun maar de manier waarop afkeur.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90296592
Dat ze deze actie maar eens opzetten voor Nederland zelf.
Nederland heeft ook hulp nodig.
  woensdag 22 december 2010 @ 18:20:24 #143
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_90299240
quote:
Kabinet halveert opbrengst Serious Request
Er is een tijd van geven en een tijd van nemen.

Het kabinet zal dit jaar de opbrengst van de jaarlijkse 3FM-actie Serious Request halveren. Dat heeft Minister van Financiën Jan Kees de Jager vandaag aangekondigd. In eerdere jaren verdubbelde het kabinet dit bedrag nog, maar volgens De Jager is dat niet meer van deze tijd. Zowel vanuit het Glazen Huis als vanuit Afrika is begripvol gereageerd.

De maatregel is vrij eenvoudig: Van iedere euro die je doneert gaat er 50 cent naar de schatkist. Bij giften boven de 10.000 euro loopt dat op naar 80%, en boven de 50.000 euro zal het gehele bedrag de rijksbegroting ten goede komen. De zogeheten eerlijk delen-taks zal volgens De Jager een kleine 3 miljoen euro opleveren. Deze maatregel past uitstekend binnen Europese richtlijnen over verantwoordelijke overheidfinanciën. Iedereen moet de broekriem aantrekken, en de goede-doelensector dus ook.

Premier Rutte noemt de maatregel een noodzakelijke stap: We zijn zeer redelijk en terughoudend. Jarenlang heeft de regering het bedrag verdubbeld. Iedereen die iets van inflatie weet, weet dat verdubbelen een stuk meer kost dan dat halveren oplevert. Bovendien is het ronduit onverantwoord dat tienduizenden Nederlanders midden in een crisis van deze omvang klakkeloos geld naar Afrika sturen. Dan moet de overheid durven bijsturen.

In Afrika is de maatregel met begrip ontvangen. Kwame Mpufu (9) verloor zijn beide ouders aan de gevolgen van AIDS, maar ziet in dat ook Nederland het zwaar heeft. Mpufu: De overheidsfinancien staan zwaar onder druk. Het zou egoistisch zijn om dan gewoon hetzelfde bedrag te verwachten als vorig jaar De DJs in het glazen huis zijn teleurgesteld maar begripvol. Jarenlang hebben we genoeg welvaart gehad om bakken met geld weg te geven en dat gaf best een goed gevoel, aldus Giel Beelen, die dit jaar voor de vijfde keer zes dagen lang niets zal eten om geld in te zamelen voor Afrika. Maar in deze tijd van crisis moeten we niet alleen aan onszelf denken.

De regering onderzoekt nog of de maatregel met terugwerkende kracht kan worden uitgevoerd. Anders komt die JSF er nooit, aldus De Jager.
:+
[..]
  woensdag 22 december 2010 @ 23:21:17 #144
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_90317262
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:20 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

:+
:D
Tja, het hoeft ook niet allemaal van één kant te komen he.
pi_90322724
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 12:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

Maar 040 loopt niet warm voor SR. Zoek op Twitter eens op #SR 10 niet druk, dan valt het meer mensen op.

Ik vind FHF leuker omdat je nu mensen kunt blijmaken met een DVD, overtollige nagellak, een oude magnetron of een gsm die in een la licht te roesten.
Ik zie anders een hoop mensen bij dat gebouw staan in Eindhoven, en het bedrag is hoger dan vorig jaar dus hoezo lopen ze er niet voor warm?

Wat is FHF?
  donderdag 23 december 2010 @ 01:09:35 #146
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_90322829
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik zie anders een hoop mensen bij dat gebouw staan in Eindhoven, en het bedrag is hoger dan vorig jaar dus hoezo lopen ze er niet voor warm?

Wat is FHF?
Ik zoeken op twitter...

quote:
No results for #SR 10 niet druk
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
pi_90322976
quote:
16s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:09 schreef Slaif het volgende:

[..]

Ik zoeken op twitter...

[..]

Aanelkaarnatuurlijk!
pi_90323119
Goed topic. Optiefen met 3fm. Giel mag sowieso gestenigd worden. Kei-hard. Bam.
pi_90323148
:')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_90324062
Ik mag hopen dat dit topic parodiërend bedoeld is :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')